۲۹۷۸۰۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح الله زاده: از کفاشیان رخصت گرفتم

مدیرعامل سابق استقلال گفت:بازیکنی چون هلمکه که الان بحث بدهی او جدی است در زمان خود افشارزاده به استقلال آمد و ربطی به من ندارد.

کاپ: علی فتح الله زاده درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بنده معمولا هرازگاهی به فدراسیون فوتبال می روم و با کفاشیان دیدار تازه می کنم.اخیرا هم خدمت ایشان رفتم و درباره موضوعات مختلف با هم صحبت کردیم. صحبت های ما حول محور انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می چرخید و در واقع بنده به آنجا رفتم تا از ایشان برای حضور در رقابت رخصت بگیرم. کفاشیان استقبال کرد و بنده هم پرقدرت در انتخابات شرکت می کنم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که خود کفاشیان درباره حضور یا عدم حضورش در انتخابات صحبتی نکرد، بیان داشت: ایشان گفت حتما در انتخابات شرکت می کند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران درباره این موضوع که اگر کفاشیان کاندیدا شود شانس دیگر گزینه ها به حداقل می رسد، خاطرنشان کرد: بله اگر ایشان بیاید قطعا رای می آورد اما بنده شرکت می کنم تا اگر در آخرین لحظات اتفاقات دیگری افتاد بتوانم به ریاست فدراسیون برسم. البته اگر کفاشیان تا آخر بمانند و شانس من کم شود به نفع ایشان کنار می روم.

فتح الله زاده در پایان درباره نگرانی های مدیران باشگاه استقلال مبنی بر کسر امتیاز از این تیم به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی گفت: بنده یک سوال دارم آیا بدهی های باشگاه پرسپولیس به خارجی ها بیشتر است یا باشگاه استقلال؟ قطعا پرسپولیس سه برابر بدهی دارد. پس چرا آنها صحبت از کسر امتیاز نمی کنند. این نشان می دهد که برخی افراد می خواهند ضعف خودشان را با این موضوعات پوشش دهند. ضمن اینکه بازیکنی چون هلمکه که الان بحث بدهی او جدی است در زمان خود افشارزاده به استقلال آمد و ربطی به من ندارد. مگر زمان بنده بحث کسر امتیاز نبود؟ ما هم این مشکلات را داشتیم اما پول جور می کردیم و از خطر فاصله می گرفتیم. توصیه بنده به آقایان هم این است که به جای طرح این موضوعات و رسانه ها مشکلات را با مدیریت درست حل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز این خالی بست

    • بدون نام

      باز این خالی بست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج