۲۹۷۸۲۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مجازات ممانعت از تحصیل فرزندان

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق قانون اولیای دانش آموزانی که از تحصیل فرزندان خود جلوگیری کنند، یک میلیون تومان جریمه می شوند و سه ماه حبس در انتظار دارند.

خبرگزاری صدا و سیما: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق قانون اولیای دانش آموزانی که از تحصیل فرزندان خود جلوگیری کنند، یک میلیون تومان جریمه می شوند و سه ماه حبس در انتظار دارند.

علی باقرزاده گفت:‌ طبق قانون اولیای دانش آموزان موظف به فرستادن فرزندان خود به مدرسه هستند و اگر پدر و مادری مانع ورود فرزند خود به مدرسه شود، آموزش و پرورش از آن‌ها در مراجع قضایی شکایت خواهد کرد که این شکایات خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: آموزش و پرورش موظف است موانع ترک تحصیل دانش آموزان را برطرف کند اما اگر با برطرف شدن این موانع اولیای دانش آموزان از رفتن فرزند خود به مدرسه جلوگیری کنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: ‌ادارات آموزش و پرورش در استان ها از این قانون استفاده کرده و موانع حضور بچه ها را در مدرسه مرتفع کرده اند.

باقرزاده به اجرانشدن قانون محدودیت های اجتماعی برای بی سوادان از سال ۹۵ خبر داد و افزود: ایرادی را مجلس شورای اسلامی به مصوبه دولت در این باره گرفته است و اعلام کرده چون در قوانین اولیه شرط سواد برای فعالیت های اجتماعی وجود نداشته، نمی توان این قانون را اعمال کرد.

وی گفت: براساس مصوبه هیئت دولت قرار بود از ابتدای سال ۹۵ صدور و تمدید گواهینامه، گواهی کسب، برای افراد بی سواد امکان پذیر نباشد و همچنین مستمری مستمری بگیران کمیته امداد نیز در صورت باسواد شدن آنها ادامه یابد.

وی تاکید کرد: تا تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی این مصوبه دولت اجرایی نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوذر

      دوستان سلام آخه مرد حسابي کسي هست که دلش بياد بچه اش را پاره تنش را مدرسه نفرسته مگر اينکه شما ها شهريه و هزار جور کارديگر را گران کنيد آن ديگه بحثش فرق مي کند شماها داريد روز به روز شهريه و هزينه ها را داريد مي بريد بالا ان موقع مي گوييد يک ميليون جريمه و سه ماه حبس بسه ديگه ...

    • امیر

      خخخخخخ با مزه بود!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج