۲۹۷۸۸۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سنگ تمام استقلالی ها برای بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت گفت: هواداران استقلال نیز در این دیدار برای من سنگ تمام گذاشتند، علی‌ آقا (منصوریان) مرا دلداری داد.

خبرگزاری فارس: علیرضا بیرانوند پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل استقلال در خصوص اتفاقاتی که در دیدار رفت رخ داد و او نیمکت نشین بود، اظهار داشت: اشتباهی در بازی رفت رخ داد. معتقدم نباید آن کار را می‌کردم به هر حال کسی که ۱۱-۱۲ سال در تیم نفت حضور دارد نباید چنین عکس العملی را نشان می‌داد.

وی ادامه داد: بنا به صلاحدید کادر فنی هم در جام حذفی مقابل استقلال بازی نکردم اما خیلی خوشحالم که هم اکنون سهم کوچکی در پیروزی تیمم داشتم و این برد را به شهدای چوار ایلام تقدیم می‌کنم.

دروازه‌بان نفت در مورد فحاشی تماشاگران استقلال تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که به من کمک زیادی کرده است تا این قدر زیر ذره بین باشم تا حرفهای رکیک هواداران زده شود. امسال من تصمیم داشتم که به پرسپولیس بروم اما کادر فنی و مدیریت تیم صلاح ندانستند هم اکنون تمام تمرکزم روی تیم نفت است چرا که از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حذف شده‌ایم و برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ تلاش می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا در این دیدار از دستکش‌های قرمز و یا نارنجی استفاده کرده بود گفت: به این رنگ‌ها دقت نمی‌کنم چرا که نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. به هر حال هواداران استقلال نیز در این دیدار برای من سنگ تمام گذاشتند. علی‌ آقا (منصوریان) مرا دلداری داد. به هر حال ما متاهل هستیم و نباید فحش‌های رکیک به ما داده شود. هر بازیکنی هر جایی که آینده داشته باشد می‌رود من هم پرسپولیس را انتخاب کردم.

بیرانوند در مورد اینکه آیا هم اکنون می‌گوید که استقلالی است یا پرسپولیسی تاکید کرد: من هیچ جا نگفتم استقلالی هستم منصوریان مصاحبه‌ای کرده بود و گفته بود بیرانوند استقلالی است من هم استقلال و هم پرسپولیس را دوست دارم و نمی گویم یک استقلالی دو آتیشه هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدالت

      یعنی اخر بی طرفی کاپ کارتون شده کوبیدن استقلال و تشویق پرسپولیس گوشها کر میشن وقتی پرسپولیسیها فهش میدن هیچکس نمیشنو خدا بزن به کمرتون کاپ چاپ کنید

    • اردشیر اشکانی

      آدمای عاجز از ادب وبی منطق فهاشی را راه حلی برای مشکلات خود میداند در صورتیکه همین فهاشیها آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت وهمیشه بازنده طرف مقابل هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج