۲۹۷۸۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۱ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز کشتی ایران در اوکراین

مهران نصیری، آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم مدال طلای تورنمنت اوکراین را از آن خود کرد. سعید داداش‌پور و رضا بیات نیز به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند و اخباری و مهدی‌زاده نیز در کشتی فرنگی به مدال برنز رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: مهران نصیری، آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم مدال طلای تورنمنت اوکراین را از آن خود کرد. سعید داداش‌پور و رضا بیات نیز به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند و اخباری و مهدی‌زاده نیز در کشتی فرنگی به مدال برنز رسیدند.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد تورنمنت اوکراین، مهران نصیری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی مقابل ایوان بلچاک از اوکراین مقتدرانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت. نصیری پیش از این به ترتیب حریفانی از ارمنستان و اوکراین را شکست داده بود.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم سعید داداش‌پور در دیدار فینال مقابل آندری کویات کووسکی از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

داداش‌پور پیش از این در دور نخست استراحت کرد. سپس در مرحله یک چهارم نهایی والتر مارگاریان از ارمنستان را ۱۳ بر ۷ شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز آرون پیکو از آمریکا را ۷ بر ۳ برد.

اما در وزن ۸۶ کیلوگرم رضا بیات در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف موسی مرتضی علی‌اف از ارمنستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری برسد و مدال برنز این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد. بیات پیش از این در دور نخست حریف خود از آمریکا را ۵ بر ۵ شکست داد و در مبارزه دوم نیز مقابل حریفی از ارمنستان ۹ بر ۲ به پیروزی رسید. وی سپس حریفی از گرجستان را ۸ بر یک برد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل ساگالیوک از اوکراین ۵ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها محمدجواد ابراهیمی بود که پس از استراحت در دور نخست مقابل شامیر آتیان از ارمنستان ۱۳ بر ۸ پیروز شد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از اوکراین با ضربه فنی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جعفر شمس ناتری نیز پس از استراحت در دور نخست مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی نفر پنجم جهان در سال ۲۰۱۴ از اوکراین شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشتی فرنگی (دو مدال برنز اخباری و مهدی‌زاده در روز دوم)

در رقابت‌های کشتی فرنگی در وزن ۶۶ کیلوگرم وحید میرفتح‌اللهی برای کسب مدال برنز مقابل تورمانیدزه از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

دیگر نماینده ایران در این وزن علی ارسلان بود که در دور نخست مقابل حریف خود از اوکراین شکست خورد و با توجه به صعود حریفش به فینال راهی دیدار مرحله شانس مجدد شد اما در این مرحله نیز مقابل میکولا سابچنکو از اوکراین ۸ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به دیدار رده‌بندی بازماند.

اما در وزن ۸۵ کیلوگرم داود اخباری به مصاف اریک اپس از استونی رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و گردن آویز برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند.

آخرین نماینده ایران در کشتی فرنگی بهنام مهدی‌زاده بود که در دیدار رده‌بندی به مصاف لوان آرابولی از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز سه آزادکار و ۷ فرنگی‌کار ایران مقابل حریفان خود روی تشک رفتند که در پایان پیمان یاراحمدی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و عظیم گرمسیری و مهدی فلاح فرنگی‌کاران اوزان ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و مصطفی صالحی زاده در وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز به مدال برنز دست یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج