۲۹۷۹۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منچسترسیتی در خانه غافلگیر شد

منچسترسیتی با شکست ۲-۱ مقابل تاتنهام، فرصت صعود به رتبه سوم جدول لیگ برتر را از دست داد.

ورزش سه: منچسترسیتی با شکست ۲-۱ مقابل تاتنهام، فرصت صعود به رتبه سوم جدول لیگ برتر را از دست داد.

منچسترسیتی و تاتنهام در دیداری حساس برای نزدیک تر شدن به لسترسیتی و آرسنال، در اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان مائوریسیو پوچتینو بودند که با کسب سه امتیاز این دیدار، به دو امتیازی لستر صدرنشین رسیدند.

بازی بسیار آرام و محتاطانه از سوی هر دو تیم آغاز شد و مشخص بود که حساسیت های بالای بازی علی الخصوص پس از پیروزی آرسنال مقابل لسترسیتی، باعث شده تا دو تیم در درجه اول به فکر بسته نگه داشتن دروازه خود باشند.

در دقیقه ۱۳ یکی از جدی ترین خطرات بازی در نیمه اول روی دروازه سیتی ایجاد شد. جایی که سان، بازیکن کره ای تاتنهام با نفوذی خوب از سمت راست، از زاویه ای بسته توانست دروازه جو هارت را باز کند اما داور این گل را به علت آفساید، مردود اعلام کرد. تصاویر آهسته تصمیم داور را تایید می کرد.

سیتی در ادامه توپ و میدان را بیشتر از تاتنهام در اختیار داشت اما از ایجاد خطرات زهر دار، عاجز بود. بازیکنان تاتنهام به خوبی با تجمع در زمین خودی و ایجاد لایه های دفاعی، مانع از طرح ریزی حملات سیتی شده بودند.

در نهایت نیمه اول این دیدار حساس، بسیار کم حادثه به پایان رسید تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

بازی در نیمه دوم بسیار سریع تر آغاز شد و دو تیم با کنار گذاشتن احتیاط، سعی داشتند تا حملات بیشتری را روی دروازه یکدیگر طراحی کنند. در دقیقه ۵۳ روی حرکن دنی روز از سمت راست، سانتر این بازیکن در صحنه ای مشکوک به رحیم استرلینگ درون محوطه جریمه برخورد کرد و داور خطای هند پنالتی تشخیص داد. هری کین، مهاجم تاتنهام، پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه ای مطمئن به مرکز دروازه، شاگردان پوچتینو را با یک گل در اتحاد از منچسترسیتی پیش انداخت.

پس از این گل شاگردان پیگرینی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، سر و پا حمله شدند و موقعیت های زیادی را روی دروازه تاتنهام طراحی کردند. در دقیقه ۵۸، ضربه آزاد تماشایی یحیی توره با بدشانسی تمام، به تیر افقی دروازه تاتنهام برخورد کرد تا سیتی در این بازی دچار بدشانسی هم شود.

حملات سیتی گسترده تر شد اما خط دفاعی تاتنهام، شب کم خطایی را سپری می کرد. سرانجام در دقیقه ۷۴، ایهیناچو، ستاره جوان سیتی که به جای فرناندو وارد زمین شده بود، توانست گل تساوی را وارد دروازه تاتنهام کند. حرکت خوب کلیچی از سمت چپ با پاس زمینی او درون محوطه جریمه برای ایهیناچو همراه شد و این مهاجم جوان با ضربه ای محکم، توانست دروازه تاتنهام را باز کند.

پس از گل تساوی نیزاین سیتی بود که نبض بازی را در اختیار داشت و به دنبال زدن گل پیروزی بود. تاتنهام با تحمع در زمین خودی نشان داد که به کسب یک امتیاز راضی است. با این حال در یک غافلگیری، روی حرکت استثنایی اریک لاملا و پاس زیبای او برای کریستین اریکسن، تاتنهام توانست با ضربه این هافبک دانمارکی تیر خلاص را بر قلب مانوئل پیگرینی و شاگردانش شلیک کند تا تاتنهام با نتیجه ۲-۱ از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه بازیکنان سیتی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما تلاش آنها به جایی نرسیدو بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تاتنهام خاتمه یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج