۲۹۷۹۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چهره های مورد حمایت اصلاح طلبان البرز

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز با بیان این که چهره‌های مورد وثوق اصلاح طلبان البرز نهایی شده‌اند، اسامی این نامزدها را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز با بیان این که چهره‌های مورد وثوق اصلاح طلبان البرز نهایی شده‌اند، اسامی این نامزدها را اعلام کرد.

محمدعلی پورکریمی در نشست خبری که امروز یکشنبه (۲۵بهمن) برگزار شد، گفت: پس از ۴۰۰ ساعت بررسی و تحقیق، اصلاح طلبان البرز به یک لیست ۳۰ نفره، سپس به لیستی ۱۰ نفره رسیدند و در نهایت با رای مخفی اعضای شورای سیاستگذاری دو چهره مورد وثوق انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: محدویت‌های زیادی برای انتخاب این دو نفر پیش پای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز وجود داشت و علیرغم این که هیچ مهره اصلاح طلبی در البرز باقی نمانده بود، ناچار به انتخاب شدیم.

پورکریمی تصریح کرد: اغلب اصلاح طلبانی که در البرز عدم احراز و رد صلاحیت شده‌اند از خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان بالای ۷۰ درصد بوده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز به اسامی افراد انتخاب شده اشاره کرد و گفت: «ناصر حاجیان مطلق» و «علی امرایی» دو نفری هستند که از طرف شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز برای کسب دو کرسی حوزه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا انتخاب شده‌اند.

پورکریمی ادامه داد: شورای سیاستگذاری همچنین «پرویز انصاری راد» را برای کسب یک کرسی حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان انتخاب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب چهره مورد نظر برای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: «حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رزاقی» چهره‌ای است که به عنوان نامزد اصلاح طلبان البرز برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است. همچنین این آمادگی را داریم تا با دیگر نامزدهای خبرگان برای حضور در لیست اصلاح طلبان رایزنی کنیم.

دبیر حزب اعتماد ملی البرز در پایان به عدم قطعیت این لیست‌ها اشاره کرد و افزود: این لیست‌ها صد در صدی نیست و ممکن است در آینده و تغییر شرایط مورد تجدیدنظر قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج