جاباما
۲۹۷۹۷۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

صدور کارت هوشمند ملی ۱۵ روزه شد

مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: یک سری تجهیزات به منظور افزایش سرعت صدور کارت ملی خریداری کرده‌ایم که بزودی نصب می‌شود و با انجام این کار ظرف ۱۵ روز از زمان ثبت درخواست، کارت هوشمند ملی چاپ می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: یک سری تجهیزات به منظور افزایش سرعت صدور کارت ملی خریداری کرده‌ایم که بزودی نصب می‌شود و با انجام این کار ظرف ۱۵ روز از زمان ثبت درخواست، کارت هوشمند ملی چاپ می‌شود.

حمیدرضا یغمایی افزود: تجهیزات خریداری شده، کارت‌ها را دسته‌بندی و پاکت‌گذاری می‌کند. با استفاده از آن مراحل چاپ کارت هوشمند از یک ماه و نیم به ۱۵ روز کاهش می‌یابد و بقیه مراحل تحویل کارت در پست انجام می‌شود.

وی درباره علت اعلام زمان سه ماهه از سوی دفاتر پست برای تحویل کارت هوشمند ملی به مردم گفت:‌ ماشین آلات صدور و بسته‌بندی کارت هوشمند ملی ۲۳ ساعت در شبانه‌روز کار می‌کند تا به سرعت کارت‌ها چاپ شود.

یغمایی در پایان با بیان اینکه همه کارت‌های هوشمند ملی در تهران چاپ می‌شود، گفت: سازمان ثبت احوال قصد چاپ کارت هوشمند ملی در شهرهای دیگر را ندارد چراکه مستلزم صرف هزینه بالاست و تامین امنیت آن کاهش می‌یابد. تمرکز در این کار در تامین سرعت، دقت و امنیت به ما کمک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ میگه من برای فرزندم که بالای 15ساله چهار ماه منتظر شدم سه با مراجعه حضوری کردم دوبار اجازه فرزندم را از مدرسه گرفتم با هم رفتیم با پیامک نوبت گرفتم باز هم نتونستم کارت هوووووششششمند این سازمان را بگیرم این سازمان هنوز مثل قرون وسطی مدیریت میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج