کد خبر: ۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۲۷۰
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
پس از قهرمانی امید نوروزی، وزرشکار شیرازی در المپیک مردم شیراز به شاد پرداختند.















































بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بانک اطلاعات تجاری برترین ها
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
2
15
ایول بر عزیزان شیرازی
حیف که من از شهر زیبایم دورم.
نظر علی اصغر خشکباری
| درباره عکس؛ شیراز پس از قهرمانی امید نوروزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
0
16
تورو خدا کمی بیشتر دقت کنیم.همه از طلای نوروزی خوشحال شدیم. ولی اگر طلا نمیگرفت یعنی خدا ما را دوست نداشت؟یعنی حاجت ما را نداده بود و آخرشم میگفتیم خواست خدا بود و قسمت این بود.کمی بیشتر دقت کنیم.مرسی.باز هم تبریک به ملت ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
1
10
خدا روشکر ایشالا همیشه شاد باشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
0
16
مدال طلاش نوش جونش.کور شه هرچی دشمن ایران و ایرانیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
0
9
دمش گرم...نوش جونش ...نوش جون خودش و خونواده اش و مربی هاش ...مخصوصا مربی هاش که مثل بچه خودشون اینها رو تر و خشک میکنن...مرسی آقای بنا...بعد از 40سال....هنر کردی واقعا هنر کردی...دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
0
10
آفرین به شیرازی ها...چه مردم سرخوش و با همتی.. آفرین..باز هم این کشتی گیرها و وزنه بردارها..پولها را فوتبالیست بخورند.بی ابرویی ها مال فوتبالیستها.مدالها مال کشتی گیرها و وزنه بردارها...مرام پهلوانی هم دارند نه مرام .....
نظر سيد حجت اله شهبازي
| درباره عکس؛ شیراز پس از قهرمانی امید نوروزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
0
8
از خداوند تبارك وتعالي درااين يام ليالي قدر سعادت وخوشي هميشگي براي ملتم آرزو دارم . آمين يا ربالعالمين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
0
4
امیدنوروزی واقعا به هدفش رسید...........خودش می گفت روزی 10 ساعت تمرین می کنه.شادباش می گم به امیدجون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
0
6
ما که 2 ساعت تو ترافیک چمران موندیم. به افتخار امید نوروزی........
پاسخ ها
نظر vahid.shz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
heif ke man shiraz nabodam en hafte.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
پاسخ
0
1
دم همه مردم با عشق و خونگرم شیراز گرم.زنده باد امید عزیز و قهرمان -آقای بنا و خانواده های قهرمان پرورشان.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
پاسخ
0
2
دست مريزاد
پاسخ ها
نظر شیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
کارش عالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
پاسخ