کد خبر: ۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۸۳۴۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
پس از قهرمانی امید نوروزی، وزرشکار شیرازی در المپیک مردم شیراز به شاد پرداختند.















































بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
2
14
ایول بر عزیزان شیرازی
حیف که من از شهر زیبایم دورم.
نظر علی اصغر خشکباری
| درباره عکس؛ شیراز پس از قهرمانی امید نوروزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
0
16
تورو خدا کمی بیشتر دقت کنیم.همه از طلای نوروزی خوشحال شدیم. ولی اگر طلا نمیگرفت یعنی خدا ما را دوست نداشت؟یعنی حاجت ما را نداده بود و آخرشم میگفتیم خواست خدا بود و قسمت این بود.کمی بیشتر دقت کنیم.مرسی.باز هم تبریک به ملت ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
1
10
خدا روشکر ایشالا همیشه شاد باشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
پاسخ
0
16
مدال طلاش نوش جونش.کور شه هرچی دشمن ایران و ایرانیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
0
9
دمش گرم...نوش جونش ...نوش جون خودش و خونواده اش و مربی هاش ...مخصوصا مربی هاش که مثل بچه خودشون اینها رو تر و خشک میکنن...مرسی آقای بنا...بعد از 40سال....هنر کردی واقعا هنر کردی...دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
0
9
آفرین به شیرازی ها...چه مردم سرخوش و با همتی.. آفرین..باز هم این کشتی گیرها و وزنه بردارها..پولها را فوتبالیست بخورند.بی ابرویی ها مال فوتبالیستها.مدالها مال کشتی گیرها و وزنه بردارها...مرام پهلوانی هم دارند نه مرام .....
نظر سيد حجت اله شهبازي
| درباره عکس؛ شیراز پس از قهرمانی امید نوروزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
0
8
از خداوند تبارك وتعالي درااين يام ليالي قدر سعادت وخوشي هميشگي براي ملتم آرزو دارم . آمين يا ربالعالمين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
0
4
امیدنوروزی واقعا به هدفش رسید...........خودش می گفت روزی 10 ساعت تمرین می کنه.شادباش می گم به امیدجون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
0
5
ما که 2 ساعت تو ترافیک چمران موندیم. به افتخار امید نوروزی........
پاسخ ها
نظر vahid.shz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
heif ke man shiraz nabodam en hafte.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
پاسخ
0
0
دم همه مردم با عشق و خونگرم شیراز گرم.زنده باد امید عزیز و قهرمان -آقای بنا و خانواده های قهرمان پرورشان.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
پاسخ