کد خبر: ۲۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۱۳۱
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تهران در زمان برگزاري شانزدهمين اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد، 5 روز تعطيل خواهد بود.
خبرگزاری ایسنا: تهران در زمان برگزاري شانزدهمين اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد، 5 روز تعطيل خواهد بود.

سعيدلو در حاشيه جلسه هيات دولت درباره تعطيلات شهر تهران در زمان برگزاري اجلاس سران جنبش عدم تعهد گفت: در مجموع تصميم‌گيري شد كه روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه ـ هفتم و هشتم شهريورماه ـ و همچنين شنبه ـ يازدهم شهريور ـ تعطيل شود.

بر اين اساس، در مجموع، روزهاي سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه تعطيل اعلام شد.

   
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
3
43
آیا این تعطیلات شامل شرکت های خصوصی هم میشود لطفا این رو جواب بدیم آخه اینقدر که شرکت خصوصی و کارمند خصوصی داریم کارمند اداری نداریم اگر خصوصی ها را تعطیل کنند خیلی خلوت می شه
آخه هر چی تعطیلی برای این کارمندان اداری است پس ما که در شرکتهای خصوصی کارمیکنیم مگه چه گناهی کردیم که این شامل حال ما نمی شه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
2
34
واقعاً چرا دولت نمیگه تکلیف شرکت های خصوصی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
تعطیلی شرکتهای خصوصی به عهده خودشون است
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
شرکت خصوصی، یعنی "خصوصی". دولت که نباید در مورد اونا نظر بده. اینچنین تعطیلی برای شرکت خصوصی ضرر و زیان به دنبال داره. چه کسی اونو جبران میکنه؟ بعضی از این شرکتها با مشکل مواجه اند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
1
20
تنها با تعطیل شدن اداره جات دولتی تهران خلوت نمیشه..این تعطیلی ها باید به صورت عمومی باشه دولتی و غیر دولتی نداریم.اینم شد تعطیلی به دلیل آلودگی هوا که دولتی ها تعطیل بودند و ما خصوصی ها به خاطر وجود فیلتر تو ریه هامون می آمدیم سر کار!آخه چرا همه چیز برای دولتی هاست..مگر سختی می کشیم؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
من کاملا موافق نظرت هستم من از رولجم که شده این چندروز تعطیلی را خودم نمیرم سر کار تا چششون دراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
پاسخ
0
11
آيا شركتهاي خصوصي به دليل اينكه زير نظر دولت نيستند ميتوانند از اين تعطيلي سرباززنند.
لطفا ارائه طريق بفرماييد.
پاسخ ها
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
نه جونم
من تو سازمان دولتی مشغولم
هیچ اجباریم برعکس شایعات، وجود نداره.
مثل یک کارمند منظم میرم سرکار!!!
یک روز رو نمی دونم کدوم از خداباخبری دلش سوخته اون وسطا برامون تعطیلی زده...
شرکت خصوصی هم به وجدان مدیرتون دیگه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
پاسخ
2
17
آيا كارمندان شركت هاي خصوصي هم جزء ايرانيها و شهروندان و انسانهايي كه به استراحت و تفريح نياز دارند محسوب مي شوند؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟
ميشه تكليف شركت هاي خصوصي رو هم تعيين كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
پاسخ
1
13
ضمن سلام به همگی به عقیده ی من وقتی می گن تهران تعطیله یعنی تمام مراکز،شرکتها و موسسات چه دولتی وچه غیر دولتی تعطیل اند.شرکتهای خصوصی هم وقتی همه ی شهر تعطیله چطور میتوانند کارکنند؟؟؟؟
UNITED STATES
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
1
4
وقتی تهران تعطیله یعنی ایران تعطیله و وقتی ایران تعطیله یعنی اقتصاد تعطیله...
پس مردم نباید از گرانی های اخیر ناراضی باشند ...
5 روز رو عشقه...
کجا بریم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
پاسخ
0
0
هیچ وقت کارمندان شرکت های خصوصی جزو شهروندان تهرانی محسوب نمیشوند . فقط کارمندان دولت احتیاج به تعطیلی دارند
این یعنی عدالت
UNITED STATES
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
0
طبق آخرین اطلاع بنده، همه تعطیلن، دفتر کار ما ولی عصره، میگن اصلا حق تردد نداریم!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
0
شرکت های دولتی که خدا شانس بده حقوق به موقع ، بن و کمک های غیرنقدی همیشششششششششه همه تعطیلات خوب معلومه که باید از تعطیلات بنالند ماه رمضون که میشه ا ونها باید دیر برن سر کار زود بیان چون خصوصی ها کافرن و روزه نمیگیرن آلودگی هوا باید اونها تعطیلل بشن ماکه سیستم فیلتراسیون پیشرفته داریم اصلا ما چرا زنده ایم من نمی دونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ
0
2
کجایه کارین باباتعطیلاتی که دولت برامون تایین کرده که هیچ که ما شرکت های خصوصی تعطیل نیستیم.ما توسالم 2روز حق مرخصی نداریم.خواهشا رسمی کنین ماشرکت خصوصی هام نفس بکشیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
پاسخ