۳۰۰۳۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مربی سابق دایی گزینه سرمربیگری راه‌آهن

گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال راه‌آهن مربی علی دایی در تیم فوتبال هرتابرلین بود.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه راه‌آهن پس از تساوی بدون گل مقابل ملوان تصمیم بر برکناری مهدی تارتار از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گرفتند. پس از این موضوع صحبت از سرمربیگری یوانیس توپالیدیس مربی آلمانی یونانی در تیم راه‌آهن شده است و به احتمال زیاد وی هدایت زردپوشان پایتخت را بر عهده می‌گیرد.

توپالیدیس متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۶۲ (۵۳ ساله) در ماورودندری یونان به دنیا آمد و فوتبال خود را از سال ۱۹۷۱ در تیم جوانان لودویگزبورگ آغاز کرد و تا سال ۱۹۷۵ هم در این تیم توپ زد. وی در این تیم رده یکی توانست ۳۴ بازی انجام دهد و ۶ گل هم به ثمر رساند. این هافبک سپس به تیم بوراشتات و هوپن هاین پیوست و تا سال ۱۹۸۷ هم در این تیم‌ها بازی کرد.

این مربی ۵۳ ساله کار مربیگری را از سال ۸۹ آغاز کرد و به مدت ۴ سال هدایت تیم اینتراخت اسلینگن آلمان را به عهده داشت و سپس به مدت ۳ سال در تیم گیسلینگن حضور داشت. وی از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۱ دستیار یورگن روبر در تیم هرتابرلین بود. او در واقع در زمان حضور علی دایی در این تیم آلمانی به عنوان مربی دایی هم در تیم هرتابرلین فعالیت می‌کرد.

توپالیدیس از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ به عنوان کمک مربی در تیم ملی یونان فعالیت می‌کرد. او دستیار اوتوری‌هاگل بود و در سال ۲۰۰۴ هم توانست عنوان قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را با یونان به دست آورد.

هر چند توپالیدیس به عنوان دستیار توانسته کارنامه خوبی داشته باشد اما او به عنوان سرمربی در تیم‌های معتبری حضور نداشته و حتی در تیم‌های آماتوری هم بیش از یک سال دوام نیاورده است. او از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ سرمربی تیم آماتوری پاپوس یونان بود و پس از آن هدایت کاوالای یونان را بر عهده گرفت. این مربی ۵۳ ساله از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در تیم مطرح آریس یونان فعالیت کرد.

وی دارای مدرک لیسانس مربیگری از آلمان است و حالا به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال راه‌آهن مطرح شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج