جاباما
۳۰۰۸۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: از نصرتی ناراحتم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: حرکت محمد نصرتی مقابل سیدمهدی رحمتی حرفه‌ای نبود و از او ناراحتم.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند درباره شکست تیمش مقابل استقلال و انتقادهایی که از او بابت تغییر در پست دفاع میانی، دفاع راست و مهاجم بازی کردن شجاعیان صورت گرفته است گفت: هر مربی با تیمش زندگی می‌کند و مطمئناً به خوبی می‌داند که شاگردانش از لحاظ فنی، روحی و جسمی در چه شرایطی قرار دارند. ما اکرامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و به همین دلیل از مرتضی اسدی در دفاع چپ استفاده کردیم. در ضمن مقابل ملوان هم که سیدصالحی سه اخطاره بود، تغییراتی در خط حمله انجام دادیم و شجاعیان به عنوان فوروارد بازی کرد.

او ادامه داد: من از عملکرد تیمم در آن بازی راضی بودم و در این مسابقه هم با تفکراتی که داشتیم، به میدان رفتیم. اتفاقاً من معتقدم با این تغییرات کیفیت تیم خوب شد و دیدید که در چه شرایطی به استقلال باختیم. ما با اینکه ۱۰ نفره بودیم، اما با شجاعت حمله می‌کردیم و فرصت‌های گلزنی گسترش فولاد بیشتر از استقلال بود. این فوتبالی که ما بازی می‌کنیم همه را راضی می‌کند.

کمالوند در مورد پنالتی چیپ محمد ابراهیمی خاطرنشان کرد: محمد تصمیم گرفت که آن‌طور پنالتی بزند و مربی دخل و تصرفی در نحوه پنالتی زدن بازیکن ندارد. او امسال برای ما خوب پنالتی زده بود و من هم خبر نداشتم که می‌خواهد چیپ بزند. مطمئناً اگر خبر داشتم نمی‌گذاشتم ابراهیمی مقابل دروازه‌بانی مثل سیدمهدی رحمتی چیپ بزند. ابراهیمی زحمات زیادی برای گسترش کشیده است و برای ما امتیاز جمع کرده است و نباید همه چیز را در این پنالتی ببینیم.

سرمربی گسترش فولاد راجع به درگیری محمد نصرتی با رحمتی که تیمش را ۱۰ نفره کرد هم گفت: رحمتی واقعاً حرفه‌ای‌گری کرد. او به سمت نصرتی حمله کرد. محمد حتی می‌توانست از استقلال اخراجی بگیرد و حریف را ۱۰ نفره کند. من معتقدم نصرتی حرفه‌ای‌گری نکرد و از او ناراحت هستم، البته این را هم باید در نظر گرفت که بسیاری از تماشاگران به نصرتی ناسزا گفتند و همین مسائل فشار زیادی را روی او ایجاد کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج