۳۰۱۵۵۰
۳۱ نظر
۵۰۰۶
۳۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ربودن زن جوان مقابل چشمان شوهرش!

پسر جوانی که دختر مورد علاقه خود را کشت و توانست از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد، این‌بار زن مورد علاقه خود را در مقابل چشمان شوهرش ربود. این پسر پس از دستگیری ادعا کرد که شاکی با پای خودش همراه او رفته است.

روزنامه شهروند: پسر جوانی که دختر مورد علاقه خود را کشت و توانست از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد، این‌بار زن مورد علاقه خود را در مقابل چشمان شوهرش ربود. این پسر پس از دستگیری ادعا کرد که شاکی با پای خودش همراه او رفته است.

چندی پیش مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و در شکایتی از ربوده شدن همسرش خبر داد. این مرد به ماموران گفت: «دیشب مرد جوانی که از چند وقت پیش با ما آشنا بود جلوی در خانه ما آمد و پس از یک درگیری همسرم را در مقابل چشمانم ربود.»

این مرد زمانی که در مقابل سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، درباره جزییات این آدم‌ربایی گفت: «یک‌سال پیش همسرم با نمایندگی یکی از نمایندگی‌های صوتی و تصویری تماس گرفت و از آنها خواست که برای نصب تلویزیون به خانه‌مان بیایند. پس از آن مردی به نام بهرام به خانه ما آمد و تلویزیون را تعمیر کرد. در صحبت‌هایی که با این مرد داشتیم ارتباط ما صمیمی‌تر شد. وقتی او در جریان دستگیری برادرزنم به اتهام سرقت قرار گرفت، گفت که می‌تواند از طریق یک نماینده حقوقی مشکل برادرزنم را حل کند. برای همین ارتباط ما بیشتر شد و بهرام گاهی اوقات به خانه ما می‌آمد.»

او ادامه داد: «مدتی گذشت تا این‌که چند وقت پیش یک شب همسرم با حالت ناراحت و مضطربی به خانه آمد. رفتارهایش مشکوک بود، برای همین از او خواستم که توضیح بدهد. پس از پیگیری‌های زیاد درنهایت همسرم گفت که در این مدت بهرام مرتب مزاحم او می‌شده و می‌گفته باید با هم ارتباط داشته باشیم. همسرم ادعا می‌کرد پسر جوان او را تهدید کرده که از من جدا شود و با او ازدواج کند. شوکه شده بودم تا این‌که درنهایت دیشب بهرام به خانه ما آمد و شروع کرد به درگیری و فریاد زدن. هرچه سعی کردم او را آرام کنم، فایده‌ای نداشت.

این مرد مرتب فریاد می‌زد و جلوی همسایه‌ها آبروی ما را می‌برد تا این‌که گوشی تلفن همراهم روی زمین افتاد و من داشتم آن را از روی زمین برمی‌داشتم که ناگهان در یک لحظه غفلت من وارد خانه شد و چاقویی را زیر گلوی فرزند من گذاشت. او همسرم را تهدید کرد که اگر با او نرود، فرزندمان را به قتل می‌رساند. برای همین همسرم هم مجبور شد با او برود. همسرم رفت و پس از گذشت ٢ ساعت توانست از دست بهرام فرار کند و به خانه بیاید. من هم بدون هیچ صحبتی با همسرم به پلیس مراجعه کردم تا شکایت کنم.»

با این اظهارات، بازپرس دستور تحقیقات بیشتر در این زمینه را صادر کرد و درنهایت بهرام از سوی پلیس بازداشت شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر جوان ٤‌سال پیش نیز دختر همسایه‌شان را کشته و جسدش را به آتش کشیده است. این پسر پس از دستگیری موفق به جلب رضایت اولیای دم شد و با پرداخت دیه توانست از مرگ نجات پیدا کند. او پس از تحمل حبس از زندان آزاد شد و سپس با این زن و شوهر آشنا شد.

این پسر در مقابل بازپرس درحالی‌که منکر آدم‌ربایی شد، گفت: «زمانی که برای نصب تلویزیون به خانه این زن و شوهر رفتم، با این زن ارتباط برقرار کردم. او هم قول داده بود که پس از جدایی از شوهرش با من ازدواج کند. ارتباط ما ادامه داشت تا این‌که روز حادثه من به خانه آنها رفتم و این زن همراه من آمد. ولی اصلا اصرار و زوری در کار نبود و او با پای خودش همراه من آمد. برای همین موضوع آدم‌ربایی را اصلا قبول ندارم.» پس از صحبت‌های این پسر، تحقیقات بیشتر در این رابطه آغاز شد و بازپرس نیز زن جوان را برای انجام تحقیقات به دادسرا احضار کرد تا موضوع آدم‌ربایی مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشد مجازت برای عبرت سایرین

    • بدون نام

      متاسفم برای بی غیرت های نسل جدید (بنده دهه 60 ی هستم)
      مردم رفیق تو خونتون راه ندید کو این زمان که دوست و اشنا سرشو مینداخت پایین و ذوب خجالت می شد هر موقع خواهر یا زن دوستشو میدید خدااااایااااااااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • دهه شصتی

        گل گفتی.

    • بدون نام

      اینه که میگن:لکم فی القصاص حیات
      کسی که دختر مورد علاقش رو میکشه جسدش رو هم اتیش میزنه دیگه به ته خط رسیده.

    • خواننده

      چه شیرتوشیریه!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • خواننده 2

        حالا خر تو خر هم میشه. وایسا ببین.

    • علی

      توبه گرگ مرگه

    • حسین

      جالبه قاتل حیوون اینجوری آدم میشه ! قابل توجه اون انسان نماهایی که برای گرفتن رضایت اقدام میکنند !

      کسی که مثل حیوان انسانی را میکوشه قطعا آدم سالمی نخواهد شد ! اینم نمونش

    • بدون نام

      این دیگه چجورشه؟

    • ناشناس

      آخه رضایت اولیای دم یعنی چی؟؟یه قاتل روانی جاش تو زندانه حتی اگه اونا صدبار رضایت بدن.

      پاسخ ها

      • سامان

        قاتل جاش تو زندان نیست. جاش بالای طناب داره.

    • حمید

      باز هم یک دیوانه دیگه که هیچ خاصیتی واسه جامعه ندارن و فقط برای اجتماع ضرر حساب میشوند.

    • مجید

      مگه داریم .مگه میشه ....

    • بدون نام

      اي بي ناموس زير سر ضعيفه است با اون شوهر بي غيرتش

      پاسخ ها

      • ستاره

        ضعیفه!!!
        ضعیف تویی که با این طرز افکارت !!!
        ح

    • بدون نام

      مگه اصلا داريم ؟؟؟؟"

    • حسين

      بالترين جرم در تمامى جوامع قتل،بخصوص قتل عمد است. در اينگونه موارد دادستان شاكى و بستگان شاكى خصوصى يا جانبى محسوب مى شوند. دادستان براى قتل،بخصوص قتل عمد تقاظاى اشد مجازات مى كند و شاكى جانبي فقط نقش حامى دادستان و متقاضى از ضرر و زيانهايى كه به بازماندگان مقتول رسيده، بازى مى كند ولى هيچ حق تصميم گيرى ندارد.
      فقط در ايران، تكرار مى كنم كه فقط در ايران بازماندگان حق تصميم گيرى در تعين مجازات دارند كه اين قانون ناعادلانه موجب جنايات بسيارى شده و مى شود. نتيجه اين بى عدالتى و تفسير اشتباه از قوانين اسلامى بسيارى از قتلها و جنايات مى باشد.
      براى درك مطلب بايد به اصل مطلب و فلسفه ديه كه در اسلام بر ان تكيه شده، توجه كنيم. خواهشمند است زود قضاوت نكنيد! فسلفه اسلام براى اجراى عدالت و گرفت حق مضلومين از ضالمان بدون در نظر گرفتن عقايد و وابستگى مذهبى بوجود امد. بهمين دليل يراى اولين بار پيامبر بزرگ اسلام
      از تمامى مضلومين دنيا دعوت كردند كه براى گرفتن حقشان به اسلام بپيوندند. حال چگونه مى شود كه اين اسلام براى پولدارها مجوز قتل بدون مجازات در صورت پرداخت ديه صادر كرده باشه! ديه فقط و فقط براى قتل صد در صد غير عمد صادر شده و حتى اگر كسى مشروبات الكلى و يا موادمخدراستفاده كرده باشد و با اتوموبيل كسى را زير بگيرد، اين قتل عمد و شامل قانون ديه نمى شود.
      من بارها در همينجا از مراجع محترم و قانونگذاران به نمايندگى از اكثريت مردم تقاظا كردم كه به اين سوتفاهم پايان دهند.
      در هيچ جايي از اسلام نمى توانيد پيدا كنيد كه نوشت يا گفته شده كه قاتلى كه به عمد مستقيم و يا عمد غير مستقيم كسى را بقتل برساند، بعلت توان مالى از مجازات فرار و قاتلى كه توان مالى ندارد،اعدام مى شود.
      مجدداً از قانونگذاران و مراجع محترم تقليد تمنا مى كنيم به اين بى عدالتى كه خلاف فلسفه اسلام و برداشت انسانها از عدل الاهى مى باشد،پايان دهند و اجازه ندهند كه اين جمله؛ مى كشمش و ديه اش را پرداخت مى كنم،به واقعيتى در جامعه كسترش پيدا كند. حضار و بزرگان محترم توجه داشته باشند كه ديه يك تجارت با سود بالا شده. از ما گفتن،خود دانيد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم.درمورد قتل فقط رضایت اقوام درجه یک مطرح نیست قتل یه جنبه عمومی داره که به خاطر جنبه ی عمومی قاتل باید محاکمه بشه چه کسی که یه نفر بیگناه رو بکشه مثل اینکه کل جامعه رو کشته.

    • sohrab

      اگرمن جای قاضی بودم هرگزقبول نمی کردم که یک قاتل باپولش ازاولیا ی دم رضایت بگیرد. تا امنیت جامعه به خطر بیفتد که قاتل پس ازآزادشدن همین جور ناموس مردم را برباید ،

    • رضا

      اقا بکشید بکشید پدرسوخته را بخدا اتش گرفتم بکشید عین سگ

    • مسعود

      لعنت به این بی نامووووووووووووووسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واسه همیناس دیگه هم خود طرف احمق باید ج.واب پس بده هم زن
      هیچ چی بی حساب کتاب نی دادااااااااااااش!!!!!!!!! بزنی میزننت ....
      اره داااااااااش بزنی بدجور هم ... تاوان میدی بخاطر هوست هههههه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلمهای بهروز وثوق زیاد میبینی؟؟؟؟

    • بدون نام

      همان اول باید مثل سگ اعدامش می کردند الان هم قاضی پرونده باید حکم قاطع و سنگین براش در نظر بگیرد با توجه به جرم قبلیش/اعدام

    • بدون نام

      اقا هیچ کس نباید وارد زندگی ادم بشه دوست مرد باشه بازن رفیق میشه دوست زن با شوهره رفیق میشه گذشت دوره ی مردانگی راه ندید مگه داریم اره بابا تادلت بخواد بی غیرتی

    • ایرانی

      اینجا ایران است
      این چیزا عادیه
      برید ایراد از غرب بگیرید...........

    • DAvid

      کرم بازم از خود درخته

    • امید

      آقا ترو خدا اگه میخوای نفر بعدی رو یه بلایی سرش بیاری من برم تخمه بگیرم بیام :| این آدما رو باید برد تیمارستان. خطرناکن کلا

    • feri

      جگرگوشه اتو بکشن و بعد آتیش بزنن پول بگیری رضایت بدی وای خدا فکرشم عذاب اور

    • حق گو

      در اصل جزای این قتلها باید دامن اونها رو بگیره چون کسی که قتل عمد کرده سزاوار دلسوزی و بخشش نیست.

    • نسترن

      زنه هم مشکل داره. شکی در کار نیست

    • بدون نام

      کسی که قتل کرده نبایدبخشیده بشه توبه گرگ مرگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج