کد خبر: ۳۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۴۳۹۰۷
تعداد نظرات: ۱۲۴ نظر
لحظه زلزله در تبریز
عصر ایران :


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
ساختمان پزشکان 1
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۴
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
5
34
واقعا تکان دهنده بود
پاسخ ها
نظر محمد 87
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
تکان می خورد؟
نظر moman
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
كاملا ساختگي بود.
وگرنه اينقد سريع دستشو نمي چرخوند وگرنه لوسترا وايميساد
چطوره كه پرده و وسايل ديگه تكون نميخوره؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
کاملا ساختگی بود چون نه خود طرف دستش می لرزید نه وسایل دیگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
15
9
کو؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر ooo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
tu biabun
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
41
18
خداييش ساختگي بود نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر maha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
چطور میتونی با این قاطعیت نظر بدی دوست عزیز بخدا لوسترای ما از اونم شدیدتر میلرزید تابلوها مون بدتر از اون .زمانی برای فرار نبود ما که فقط چشممونو دوخته بودیم به سقف امیدوارم هیچوقت تجربه نکنین.
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
عزيزم
1 وقتي ؟ گذاشتم يعني جمله پرسشيه نه قاطعانه
2 عقل "سليم" ميگه تكون خوردن دوتا لوستر به اين آرومي 300 كشته نمي ده
3 لطفا كمي جدول حل كن هوش رو زياد مي كنه
نظر maha
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
سلام سمی جان وقتی گفتی خداییش من اینطور برداشت کردم که با قاطعیت گفتی و علامت سوال برا پرسیدن نظر دیگران بود در ضمن دقت کن گفته لحظه زلزله در تبریز .که هیچ خسارتی نداشته نه اهر و....که همه خسارات مربوط به اوناست و بازم ضمنا من یه روانشناسم و از وقت جدول حل کردنم گذشته عزیزم با توجه به پاسخ هایی که بهت دادم بهتره کمی خودت جدول حل کردنو امتحان کنی!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
دوستان این گونه سخن نگوئید.
من در زنجان در منزل بودم. که لوسترها یه ذره از این کمتر تکان می خورد.
نظر ELI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
اره بابا این الکی بود
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
روان شناس عزيز
آدمي كه فيلم گرفته علم غيب داشته كه در تبريز زلزله خسارت ايجاد مي كنه؟
واسه جدول حل كردن هيچ وقت دير نيست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
5
28
عزيزم معملاً در هنگام زلزله به يكي از نقاط امن پناه مي برند!!
پاسخ ها
نظر حامد زاهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
عزیز جان اگه زلزله باشدت 6.2 باشه و شما هم آموزش مناسب ندیده باشی بدونی خونت به دلیل عدم استحکام مناسب خواهد ریخت جای من کجاست؟ شاید بگی خونه رو مستحکم میساختن ولی وقتی ببینی شریاطی مستحکم سازی رو و هزینه هاش رو منصرف بشی شاید چون اگه چنین پول هایی داشتی دیگه شهرتان نمیبودی
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
راست مي گه ديگه
طرف چه ريلكسه از هر دو لوستر فيلم مي گيره نمي كه شايد سقف آوار شه رو سرش؟
نظر سروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پ ن پ
نظر محمد87
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
زلزله ی 60 ثانیه ای سال 69 پنجاه هزار نفر قربانی گرفت. من راهنمایی بودم. تازه از خواب پریده بودم. نمی فهمیدم یعنی چه.....
وقتی به حیاط دویدم و خانواده هم آمدند بعد از حرف زدن تازه به مغزم مخابره شد که زلزله بوده.
به این سادگی ها هم نیست دوستان. باید خانه ات مثل ژاپنی ها روی بلبرینگ باشه تا مشکلی برات پیش نیاد...
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
17
2
اینکه هیچ تصویری نداره
نظر تيرا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
1
27
چه آدم بي استرسي بود که فيلم گرفت
نظر محمد
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
29
15
این فیلم ساختگی هست کسی از قبل لوسترهارو تکون میده یکیم فیلم میگیره که خوده فیلم بردارم هیچ تکونی نمیخوره و ریلکس فیلم میگیره.
پاسخ ها
نظر عسل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
راستیااا..... آقا محمد بهش فکر نکرده بودم حتما همینه که شما حدس میزنی و گرنه هیچکس توی لحظه زلزله به فکر فیلم گرفتن نمیوفته.. باهات موافقم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
ساختگي بوده؟!

ايشون بيرون از خونه واستادن و با گوشي فيلم برداري كردن.

دوما اولين زلزله دوبار تكرار شد. كه فواصلشون كم بود. مثلا يه دقيقه

پس لطفا نادانسته نظر ندين

سوما اون لحظه كاشي هاي زير پامون حركت موجي داشت. چه بماند لوستر آويزون
نظر شکوفه
| UNITED KINGDOM |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
ببخشید، از ملتی که موقع چاقوکشی می ایسته عقب و فیلم میگیره، این چیزا بعید نیست. بعدش هم، موقع زلزله ی رودبار منجیل شمال لوستر ما در تهران تکان میخورد! پس بعید نیست!
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
آقا جان چرا دوروغ می گی.موقع زلزله زمین لرزشش کم وزیاد می شه و زمین به هرطرف تکون می خوره.به خاطر همین لوستر ها لرزششون باهم فرق می کنه.وعسل خانوم من باشما مخالفم.چون خیلی از آدم ها هستند که باشجاعت حتی از بدترین زلزله ها هم فیلم می گیرند.همه که مثل شما ترسو نیستن.
نظر محمد87
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
شکوفه جان ببخشید شما که اهل تهران هستید چرا میگید «ملتی که»؟؟؟
نظر user
| UNITED KINGDOM |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
جناب محمد87، ملت شهره یا کشور؟
نظر محمد87
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
فکر می کنم ملت هم در در شهره و هم در کشوره. در هر حال هرجا که هستید و جزء ملت ایران یا شهر ایران هم هستید پاینده باشید...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
3
19
واااا....ی این فیلمبردار چطور تو این لحظه به فکر فیلمبرداری بوده ؟؟؟؟!!!!! نمیترسیده یهو سقف رو سرش آوار شه؟!
نظر صادق
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
SWITZERLAND
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
5
20
قشنگ معلومه زلزله واقعیه ها !!!
احتمالا دوربینشم مدار بسته بوده
ممنون از اطلاع رسانی بصریتون !
پاسخ ها
نظر محمد 87
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آخه تو پذیرایی دوربین مدار بسته می ذارن؟ نکنه بر ای مهمونا دوربین مدار بسته گذاشتن؟
نظر مهیار ازبناب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
عزیزم ساختگی نبود. شبکه ی سهند همینو نشون داد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
0
33
خيلي بد بود هنوز حسش مي كنم هيچ وقت يادم نميره خدا كنه بدتر ازاينا سرمون نياد برا مردم اسيب ديده دعا كنيد
نظر یونس
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
6
22
شماها چرا عقلتون رو کار نمیندازید فقط بلدین بیخودی نظر بدین

ایشون تبریز فیلم گرفتن و اونم بعد از زلزله یعنی 20 الی 30 ثانیه بعد از زلزله . ما خونمون تبریزه بعد اینکه زلزله اتفاق افتاد تا 5 دقیقه لوسترهامون به همین شکل تکون میخورد . وقت هم زیاد بود برای فیلم برداری ولی دیگه ما فیلم نگرفتیم ایشون گرفتن این که ساختگی نداره . واقعا که بعضی ها شورشو در آوردن با این نظر هاشون
پاسخ ها
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
واي چقدر عقلت كار كرد!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
پاسخ
19
6
واقعا اینقدر ساده اید که متوجه نشدید این فیلم ساختگی هستش؟؟ ای خدا ببین با کیا شدیم هفتاد میلیون!
پاسخ ها
نظر یونس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
شما با کدوم دلیلو مدرکی میگید ساختگیه؟ یا نظر شخصیتونه؟ اگه دلیلی دارید در جواب من به صورت واضح بگید و اگه نه که نظر شخصیتونه برای خودتونم محترمه!!
البته قبل اینکه دلیلتون رو بگین پست بالایی من رو بخونید
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
سعید خان امیدوارم تو هم زلزله ای با همین ریشتر و شدت تجربه کنی تا خودت هم بشی جزو هفتاد میلیون !!!
نظر مهسا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
0
22
سلام نمیدونم ساختگی بود یا نه ولی منم اهل تبریزم بد جور تکون میخورد برا من و بقیه دعا کنین
پاسخ ها
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
سلام.درکت می کنم.ماهم 1روز قبل از زلزله می خواستیم بریم تبریز اما یک مشکلی شد نتونستیم بریم.خدارا شکر.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
10
5
اون شهری که اینهمه کشته داد نکنه مثل این شخص اییییینقد خونسرد بودن
پاسخ ها
نظر ائلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
چه قدر تو بامزه ای بی نمک
نظر زلزله
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
19
2
عجب مسخره هایی هستید شما!!!
خوب این یارو معلومه که فیلمش ساختگیه....لوسترهارو خودش تکون داده...!
پاسخ ها
نظر لاله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
متاسفم واسه اونایی که فکر میکنن این فیلم ساختگی؟آیا تصاویر اجساد وآون همه آوارم ساختگیه؟من خودم از امداد گرای اعزام شده به ورزقانم.امروز ماموریتمون تموم شد. اونایی که فکر میکنن ساختگیه میشه بگن دلیلش چیه که باید این فیلمو بسازن؟ واسه ی به رحم آوردن دل شم؟یا چی؟ میدونید چند تا بچه تو زلزله ی آذربایجان بی پدر ومادر شدن؟چقد خانوماده لا اقل یکی از اعضاشونو از دست دادن. سطحی فکر نکنید.اتفاقا این تصویرو شبکه ی سهند نشون داد.
نظر احمد
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
14
2
از خجالتي جمش كردن بخاطر همين نشون نميده - اخه لو رفت و همه فهميدن فيلم ساختگيه ديگه نشون دادنش چيه.
پاسخ ها
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
اگه اینجوریه.پس این همه کشته برای چی بود؟
نظر مانی
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
UNITED STATES
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
10
3
کاملا معلومه ساختگی چون تابلو و وسایل آشپزخونه تکون نمیخورن... صافِ صاف سرجاشونن...
پاسخ ها
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
بابا باهوش.........
نظر ناشناس
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
8
6
سعید خان امیدوارم شما هم به زودی زلزله ای با هم شدت و ریشتر رو تجربه اش کنی و بشی جزو همین هفتاد میلیون !!!
پاسخ ها
نظر سو
| UNITED STATES |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
برای دشمنم هم همچین آرزویی نمی کنم.این چه حرفیه میزنید شما
نظر تبريز
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
0
10
شماها كه ميگن اين فيلم ساختگيه تا حالا احساس كردين سقف خونتون داره جر ميخوره تانج دقيقه بعد زلزله لوسترا داشتن ازسقف كنده ميشدن هميدوارم هيچ وقت اين تجربه رو احساس نكنين وبه جاي اينكه بگين ساختگيه يه كم خودتون رو جاي ما بزارين ديشب وپريشب تبريز عين شهراي جنگ زده بود همه توخيابون بودن مردم ورزقان و اهر هم كه ديگه....
پاسخ ها
نظر ليلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
دوست عزيز واقعا ناراحت كننده است . تو دوست خوبم به دل نگير با ديدن تصاوير در تلويزيون و حرفهاي مردم عزيز شهر آذربايجان همه چيز روشن است فقط از خداي خوبم براي همه عزيزان صبر مي خواهم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
5
4
che lostraye khoshgeli:D
پاسخ ها
نظر behnamarmy
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
+++++++++
بهترین کامنت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
0
10
معلومه واقعی هست لحظه اخر که فیلم روی لوستر اخر قرار گرفت تکان های نا مرتب حتی رو دور بین احساس می شد
نظر تبریزی
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
1
12
تا سرکسی از اینجور زلزله ها نیاد از این چرت و پرتها زیاد میگه اگه این زلزله رو تجربه میکردین اصلن نمیگفتین ساختگیه و از اینجور حرفها
نظر ليلا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
0
5
متاسفانه موفق نشدم ببينم . ولي اميدوارم شاهد اين بلاها نباشيم .
نظر سامان
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
6
3
آخه جون من اینم فیلمه که از زلزله گرفتند.خوب این فیلموو منم میتونم بسازم!!!کافیه یه لوستر حرکت بدی و ازش فیلم بگیری!!لبته منظورم این نیست که تقلبیه ولی خیلی سادس!!!از زلزله ژاپن فیلم تهیه میکنند از زلزله ماهم فیلم تهیه میکنند!!!حالا فیلم زلزله به جهنم فقط خداکنه حال هموطنان عزیزمان بهتر بشه و خداوند به بازماندگان زلزله صبر عطا کندو درگذشتگان بیامرزد.
پاسخ ها
نظر محمد87
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اگه ساختگی باشه می شه فیلم مستند! شما خودتو ناراحت نکن....
منم امیدوارم حال هموطنان عزیزمان بهتر بشه و خداوند به بازماندگان زلزله صبر عطا کندو درگذشتگان بیامرزد.
نظر عليرضا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
0
13
دوستان بهتر نيست با هموطنانمون ابراز همدردي كنيم .اصل قضيه رو ول كرديد دنبال چي هستيد.اميدوارم خونه هاي شهر و روستا ها مهندسي ساز بشه تا شاهد اين چنين فجايع نشيم
نظر محمد جواد
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
4
4
دوستان سلام اگه خوب دقت کنید در تصویر آخر لامپ آویز رو حیاط تکون نمیخوره و پرده ها هم همینجور. در ضمن هر جور آدم شجاعی باشه جرات نمیکنه زیر این سقفی که با این شدت میلرزه وایسه فیلم بگیره.باور نکنید. ولی به زلزله زده ها متاسفم
پاسخ ها
نظر سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
آفرین به دقت شما !!!
نظر sh
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
دوست عزیز اگه یکبار دیگه فیلم دقیقتر نگاه کنی میبینی که اون لامپ هم تکون میخوره ولی تکونش کمتره چون از لوستر سبکتره (فیزیک حرکت دایره ای)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
4
5
گرفتین مارو ها! زلزله داره میاد یارو فیلم می گیره !
پاسخ ها
نظر A
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
واقعل براتون متاسفم که همچین نظرایی دارین . . . لاقل یکم احساس همدردی بکنین . . واقعا که . . . اگه این ساختگیه پس عکس و فیلمای تو تلویزیون چی؟ها؟
نظر محمود
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
1
5
جالبه- هرکی 1نظری میده ماهم دراین گیرودار حوصله خندیدن نداریم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
2
7
دوستان اين همه بحث سر يك فيلم!!!خجالت نميكشيد؟؟100 هانفركشته شدن بعدشما...!!ولي به نظرمن اين فيلم واقعيه چون شدت زلزله در تبريز اونقدرنبوده كه فيلم برداربره رو ويبره...تازه اين فيلم ميتونه بعدازتموم شدن زلزله گرفته شده باشه...سال پيش شهرماهم زلزله شدوسايله خونمون تكون نخوردولي لوسترامون تاچنددقيقه داشت تكون ميخورد...
پاسخ ها
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
من باهات موافقم
نظر محمد87
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
از چی خجالت بکشیم؟ اگه پول و امکانات داشتیم و برامون مقدور بود می رفتیم کمکشون می کردیم. اونی که باید خجالت بکشه آب تو دلش تکون نمی خوره من خجالت بکشم؟؟؟
نظر د بی د
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
2
3
همین . تازه میخواستم همه ی افراد خانوادمو صدا کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
9
0
احتمالا فیلم بردار سارقی چیزی بوده از لوله بخاری اومده تو و راه فراری نداشته... انجوری خواسته بگه وقتی صاحب خانه نبوده مراقب خانه بوده که خراب نشه !!!!!!!!!!
نظر یونس
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
پاسخ
4
3
فقط میتونم بگم برا همتون متعاصفم
پاسخ ها
نظر د بی د
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
یونس جااااااااااااااان کمی دقت کن
نظر تبريزي
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
0
14
ما خونمون شرق تبريز زلزله اولي درسته تو اهر بود ولي از جاده اهر كه وارد تبريز ميشي ساختموناي ما معلومه خونه ما به حدي لرزيد كه من فقط منتظر اين بودم كه الان سقف مياد پايين زلزله يكي دو ثانيه نبود فكر كنم يه 35 يا 40 ثانيه اي ميشد خيلي طولاني بود اين لحظه ها برا من مثل 1 ساعت گذشت لوسترامون كم مونده بودن كنده شن ديوار چند نفر تو مجتمع خودمون ترك خورده زلزله يه صدايي داشت كه الان هم وقتي به اون صدا فكر ميكنم تنم ميلرزه تو منطقه منظريه تو برجهاي نگين تلويزيون چندين خونه افتاده شكسته پنجره ها آينه ها وسائل قيمتي شكسته تو منطقه نصف راه و قره آغاج خونه ريخته ......
تو اهر و ورزقان و هريس چندين نفر زير آوار له شدن .....
از كشوراي ديگه اومدن واسه كمك
اون وقت شماها خجالت نميكشين نشستين اين فيلمو نقد ميكنين يا مينوسن ما با كيا شديم 70 ميليون نفر اوني كه اينو نوشته واقعا خيلي بي شرم خجالتم خوب چيزيه به نظر من تو الان يه نازي درجه يك هستي .واگذارت ميكنيم به خدا.......
پاسخ ها
نظر تبریزی2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
ایول بابا، حال کردم همشهری... بیخیال این جماعت بیکار و حراف.. انشاالله خودشون که تجربه کردن اونوقت میفهمن الان چقدر مزخرف گفتن. خدارو چه دیدی شاید همین امشب اونا باشن که شاهد عینی زلزله ن، اونموقع واقعا میبینن که میشه فیلم برداری کرد یا نه؟
نظر سارا 1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
سلام :(
واقعا حق با شماست .. بعضیا فقط دوس دارن با همه چیز مخالفت کنن !!!
خداوند رحمتشون کنه و به بازماندگانشون صبر بده :(
نظر شرمنده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
هموطن عزيز من جايه همه اينا از شمت عذر خواهي ميكنم...شماكه تجربه زلزله رو دارين كار درستيه كه بخواين اين بلا سركسي ديگه هم بياد؟؟؟!!من خودم تجربشو داشتم وميدونم چقدروحشتناكه خدا اين بلا رو سركسي نياره...اونا رو واگذاركن به خدا...
نظر د بی د
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
همه رو با هم جمع نبند گرچه منم چیز درستی نگفتم برای کسایی که خسارتهای مالی و جانی دادند متاسفم
امیدوارم هیچ وقت از این اتفاقات هیچ کجا نیفته .شما از کجاها میدونید ماها یه مشت ادم های بیکار هستیم من ......
تبریزی 2 ادم برای دشمنش همچین ارزویی نمیکنه هم وطن
نظر صحرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
اونایی که میگن ساختگیه فقط کافیه زلزله ی تبریزو تو اینترنت جستجو کنن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
2
1
ما كه چيزي نديديم
نظر نازنین
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
0
5
بچه هانگاه کنید.موقع زلزله زمین به هر طرف تکون می خوره و بخاطر همین لوسترا تکون خوردنشون باهم مساوی نیست وتوی زلزله.زلزلهممکنه توی یک ثانیه قدرتش کم و زیاد می شه.به خاطر همین.لوسترها نا هماهنگ تکون می خورن.هرکی با من موافقه بیاد رای بده و نظرش هم رو بنویسه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
3
0
koooooooooo pas chizy dide nashod ke sare kar bodam are
نظر مهرداد
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
0
9
با سلام مهرداد از تبریزم به همه هموطنان آذری زبان تسلیت میگم از خدا طلب صبر برای بازماندگان دارم
زلزله طوری خونه ها رو لرزوند که هیچ کس نمیتونه تصورشو بکنه .خونه ها مثل خمیر بازی به اینور و انور میرفت!
از هموطنان خواهشمندیم به زلزله زدگان نهایت کمک مالی خودشون رو بکنند
فصل سرما نزدیکه نذاریم هموطنان بی خانمان شوند
نظر kimiya f
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
3
0
chetori mitonam filmo bebinam??????????
نظر مهسا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
4
0
این بیشتر شبیه آویزون شدن به لوستر دور از لنز دوربین بود تا زلزله
نظر MOHAMMAD
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
5
3
چووون مادرت عقل وو نگاه فرار نميكنه نشسته فيلم ميگيره!!!!!! D:
UNITED STATES
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
1
9
به عنوان يك آذري زبان بهشون تسليت عرض مي كنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
7
2
boro baba
نظر فاطمه
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
SWITZERLAND
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
3
2
ولی خداییش تو فیلم هیچ چیز به جز لوسترها تکون نمیخوره!!!!کسی نمیگه که زلزله دروغ بوده ولی این فیلم مشکوکه....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
1
5
چه فرقی میکنه ساخت موبایل دوست عزیزمونه یا نه مهم اینه که زمین لرزیده یه عده نیاز به کمک دارن برو از مامان بابات پول بگیر بریز به حساب 99999 با تشکر
نظر زلزله شناس
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
0
9
سلام اولن من خودم آذریم ارومیه هستم زلزله رو خیلی خوب میشناسم دووستان اگه لرزیدن زمین به شما فرصت فرار داد اون زمین لرزه نیس به اون میگن پس لرزه اگه زلزاه اصلی اومد فرار کردن یکم دشوار هس و باید پناه گرفت زلزله در عرض 10 ثانیه به کل تخریب میکنه بیایید زمین لرزه رو زبانش رو یاد بگیرم.امین
نظر کامران
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
پاسخ
8
0
عقب مونده هااین فیلم کاملا ساختگی چون اگه واقعی می بود به دلیل لرزش زمین دست فیلمبردار هم مبایست ملرزید در نتیجه لرزش دست هم فیلم باید کیفیتش میومد پایین و تکون تکون مخرد که توی این فیلم اینجوری نیست
پاسخ ها
نظر sami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
khodety
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
5
من تو تهران زندگی میکنم. یه بار واسه زلزله ی بم به شدت اینجا لرزید یه بارم ماه رمضون دو سال پیش راس 12 شب. جالبه که من موقع پاشدن از روی مبل متوجه لرزش شدید شدم حتی لوسترها به شدت تکون میخوردند اما مامان و بابام و خیلی های دیگه اصلا متوجه نشده بودند.
اینجا تقریبا هرروز میلرزه اما با شدت کم. شاید منم جزء اون دسته از آدمهای فوق العاده حساس رو این موضوع هستم که بیشترشو حس میکنم و خیلیا مسخره م میکنند.
من فیلم رو ندیدم اما وقتی من با این فاصله زلزله هارو درک میکنم پس کسی از یه شهر با فاصله کمتر به راحتی میتونه فیلم بگیره.حالا استرسش به کنار
به هموطنان آذری تسلیت میگم
نظر سارا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
4
خيلي ها جز اون دسته از ادما هستن كه،‌ چيزي رو كه تجربه نكردن رو نمي تونن درك كنن اينجور ادما بهتره كه راجع به همه چيز نظر ندن . ان شااله كه خدا رفتگان رو بيامرزه و يه صبر اساسي به بقيه بده
نظر هومن
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
3
1
چقدر خونه اش بزرگه معلومه که پولدارن
پاسخ ها
نظر golnar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
چقد ریلکلس.......
نظر ابراهیم بیت لفته
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
0
عجب!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
4
0
اخه كجايي جهان 16 ثانيه زلزله مياد اكثر زلزله ها زير 10ثانيه حتي كمتره بم رو يادتون كه گفتن 5 ثانيه اومده تازه اين كسي كه فيلم ميگرفته احتمال انسان نبوده چون فهميده زلزله مياد دوربينشو بر ميداره فيلمو ميگيره بعد 2ثانيه از شروع زمان فيلم ميلرزن آدم پيدا ميشه موقع زلزله به جاي پناه گرفتن از لوستراشون فيلم بگيره
پاسخ ها
نظر یونس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
منم با نظر سارا خانوم موافقم و اینو به آقا پارسا بگم که ایشالله که براتون اتفاق نیوفته چون بیوفته حرفتو پس میگیری . البته الانم حق داری چون تجربه نداشتی نمیدونی زلزله چیه . ایشون بعد زلزله این فیلم رو گرفتن برای همین دیگه مجبور نبودن برن پناه بگیرن . درزمن زلزله تبریز تا حدی بزرگ بد که لوستر ها رو اونجوری برای 3 4 دقیقه داشت میلرزوند و نیازی نبود اصلا دستکاریشون کرد تا بیشتر بشه . یه حرف دیگه هم اینکه همین الان که این رو مینویسم باز یه زلزله 5 ریشتری به ورزقان اومد . به قول دوستمون 300 نفر ادم مرده 1000 نفر مجروح و کلیه کشور های خارجی دارن امداد رسانی میکنن ولی بعضیا اومدن یه فیلم که اصلا درست و یا نا درست بودنش مهم نیست و فقط نماد زلزله رو داره نشون میده که یعنی زلزله اومده رو دارن به گول خودشون نقد و بررسی میکنن . بعد یه نفر هم که بویی از انسانیت نبورده میاد میگه ببین با چه کسایی شدیم 70 ملیون. واقعا من دیگه نمیدونم چی بگم واقعا میتونم بگم برای بعضی ها متعصفم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
آخه چه ربطی داره می گی واسه این بنده خدا اتفاق نیفته این می گه این فیلم رو الکی خودشون درست کردن ملتو بذارن سر کار یکم به اون مخت فشار بیار
نظر mousa768
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
UNITED STATES
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
3
ای کاش که حس ما یه ترحیم بود
کاش عاقبت قصه های تلخ این بود
یه هو بیدار بشی تو از یه خواب ترسناک
یهخواب پر ازمرگ و اتفاق دردناک
ولی ما بیداریمببین عیدمون عزا شد
میگم ما آره فرقی بین ما نذار چون
ملت من تو این روزا سوگواره
صبرایران من رو فقط ایوب داره
مگه درکم داشتیم اخه این چه دوایی بود
تو این شرایط سخت این چه بلایی بود

صبر بده خدا فقط صبر بده
نمیخوام که سرزمینم رو به عقب گرد بره
هر لحظه رو به افزایش میره امار
از کودکای دفن شده زیر آوار
امیدواربودم هموططنام غم نبینن
دوباره فاجعه ای رو نظیر بم نبینن

تو این شرایط تو مارو تنها نذار یا رب
مخصوصا اونایی که الان عزادارن
من واسه آبادی این دیار میکوشم
من واسه رفتن شما سیاه میپوشم
ما آذربایجان و دوباره میسازیم
بیخیال اینا که از خوشی بیهوشن
پاسخ ها
نظر golnar
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
بازم به غیرت شما...
نظر sami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
boro bba
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
2
تو این سایت هم میتونید آخرین زمینلرزه ها رو ببینید

هر روز دوروبره 30 تا زلزله تو ورزقان میاد

irsc.ut.ac.ir/currentearthq.php?lang=fa
نظر سارا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
GERMANY
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
0
منم داشتم دقیقا لوسترو تماشا می کردم.
قشنگ تکون می خورد.
فکر نکنم ساختگی باشه
وقتی تو یه آپارتمان باشی بهتره موقع زلزله خونه بمونی و پناه بگیری
نظر محمد بارنجي
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
پاسخ
0
1
سلام دوستان بايد خدمتتون عرض كنم كه زلزله 2 بار اومد اونم با فاصله كم .بعد زلزله اول هنوز تكون لوستر ها تموم نشده بود كه دومي اومد اينو گفتم كه بدونيد فيلم ساختگي نبود در ضمن شبكه استاني هم همين فيلمو نشون داده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
0
بابا اون بنده خدا منظورش همونایی بوده که اومدن گفتن این ساختگیه یعنی با کیا شدیم هفتاد ملیون که یه فاجعه بوجود اومده و اونا به این دارن فکر میکنند که این فیلم حقیقت یا نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
2
خدایااااااا این چه مصیبتیه آخه.هر چی سنگه ماله بای لنگه
نظر شاهین
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
0
اگه به لامپ توی آشپزخونه دقت کنید میبینید که داره تکون میخوره
نظر برزو
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
3
4
راستی یک جن هم از کنار دوربین عبور کرد!!
پاسخ ها
نظر زهرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
هه هه هه خندیدیم. نمیگم ایشا.. سر خودتون بیاد ولی آرزو دارم فکرت اونقدر باز بشه که معنی 130پس لرزه تو یه روزو بفهمی
نظر ائلمان
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
پاسخ
0
1
کاری ندارم ساختگیه با نه

ما خودمون تو تبریز بدتر از اینم لرزیدیم

زلزله وحشتناکترین بلای طبیعه
نظر omid tohi
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
پاسخ
0
0
حالا كجاشو ديديدين.ازاين بدتراش هم توراهه!!!!
نظر رویا
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
پاسخ
0
0
این چه جور زلزه ای بود که فقط لوستر ها تکون می خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
FRANCE
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
پاسخ
0
0
loooooooooooool in zelele bood yani ? agha man khodam karkhoone pich daram in sakhtegi taraf yetor film migereft engar khoonash kamelan zed zelzele bood ma yekam looster tekoon bokhore pa pati midoeim too khiaboona na agha sakhtegi
نظر تبریزی2
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پاسخ
0
1
من واقعاً از همه هموطنای گل و باشعورم به خاطر حرفام معذرت میخوام. منظور بدی نداشتم. فقط وقتی میبینم بعضیا به جای همدردی و کمک به هموطناشون، نشستن یه مشت چرت و پرت بار همدیگه میکنن ناراحت میشم. خدا انشاالله سر هیچ کدوم از بنده هاش نیاره هیچ بلایی رو. اصلاً این فیلم ساختگی باشه یا واقعی چه فرقی میکنه به حال شما؟ برین ببینین چه طوری میتونین داغ هموطنتونو کم کنین. اگه واقعاً ادعای هموطنی دارین.
نظر یاسی
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
FRANCE
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پاسخ
0
0
کاملا واقعی بود.چون دقیقا لوسترهای ما هم تا چند دقیقه همینجوری تکون میخوردن.عروسکهای آویزون از سقف به قدری شدید تکون میخوردن که دچار وحشت شدم.وقت هم برای فیلمبرداری بود.چون علاوه بر زلزله اول، زلزله دوم هم داخل خونه بودم.ضمن اینکه طبقه اول خونه ویلایی بودم
نظر یاسی
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
FRANCE
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پاسخ
0
0
کاملا واقعی بود.چون دقیقا لوسترهای ما هم تا چند دقیقه همینجوری تکون میخوردن.عروسکهای آویزون از سقف به قدری شدید تکون میخوردن که دچار وحشت شدم.وقت هم برای فیلمبرداری بود.چون علاوه بر زلزله اول، زلزله دوم هم داخل خونه بودم.ضمن اینکه طبقه اول خونه ویلایی بودم
نظر نسیم
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
پاسخ
0
0
لوسترای خونه منم شدیدا میلرزیدا..طوری که میخورد تو سقف باز بر میگشت از اون طرف میخورد تو سقف....خیلی وحشتناک بود...تلویزیون به شدت جلو عقب میرفت...تابلو افتاد....درنگ جایز نبود..خیلی ترسناک بود...خیلی
FRANCE
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
پاسخ
0
0
بابا جمع کنین این مسخره بازی رو چطوره که هیچ کدوم از وسایل خرابش تکون نمیخوره؟دوباره نگاش کنین.
نظر اکبر حمیدی
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
GERMANY
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
پاسخ
0
0
عوض اینکه فرار کنه بیچاره از لوستر فیلم برداری میکنه اونو هم خودش کارگردانی کرده.
نظر سه کله پوک از اهر
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
پاسخ
1
0
باوجود اینکه کله پوکیم ، فهمیدیم قلابیه . برو بینیم بابا!!!!!!!
نظر محمد
| درباره لحظه زلزله در تبریز +فیلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
پاسخ