۳۰۳۰۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز انتخاب سکاندار چهار ساله فوتبال ایران

از فردا ثبت‌نا‌م رسمی نامزدهای انتخاباتی فدراسیون فو‌تبا‌ل به مدت ۱۲ روز آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: افرادی که قصد دارند در انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل شرکت کنند از فردا مورخ یازدهم اسفند ماه تا پایان وقت اداری ۲۲ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند شخصا فرم‌های تکمیل شده را به مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل تحویل دهند. علاوه بر این نواب پیشنهادی نیز باید شخصا جهت ثبت‌نا‌م به مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل مراجعه کنند.

* روند ثبت‌نا‌م انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل

نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل باید علاوه بر داشتن حداقل ۱۰ سال سابقه مدیریت و ارائه مدارک معتبر مبنی بر این سابقه مدیریتی، تابعیت ایرانی داشته و در کشور زندگی کنند. همچنین نامزدها باید در زمان ثبت‌نا‌م حداقل ۳۵ سال و حداکثر ۶۵ سال سن داشته و حداقل مدرک تحصیلی آنها کارشناسی یا معادل آن باشد.

نکته قابل توجه این است که هر یک از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل باید توسط ۱۰ نفر از اعضای مجمع این فدراسیون پیشنهاد شده باشند. روند ارائه پیشنهاد نیز این گونه است که اعضا مجمع شخصا یا با اعزام نماینده رسمی (با در دست داشتن معرفی نامه کتبی) باید از دوم اسفند ماه تا پایان وقت اداری امروز (دوشنبه دهم اسفند ماه) جهت دریافت اوراق مربوط به فرم‌های پیشنهاد نامزدها اقدام کنند.

* ثبت‌نا‌م نهایی

کلیه نامزدهای هر یک از پست‌های انتخاباتی شخصا یا با معرفی نامه رسمی از تاریخ یازدهم تا ۲۲ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند جهت اخذ فرم داوطلب نامزدی به مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل مراجعه کرده و در نهایت شخصا فرم‌های تکمیل شده را به همراه نسخ اصلی کلیه مدارک (عمومی و اختصاصی) تا پایان وقت اداری ۲۲ اسفند ماه به مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل ارائه دهند.

* نامزدهای انتخاباتی در هاله

هر چند کمتر از یک روز به ثبت‌نا‌م نامزدهای انتخاباتی فدراسیون فو‌تبا‌ل باقی‌ مانده است، اما کماکان هیچ یک از کاندیداهای احتمالی به صورت قطعی موضع خود را برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل اعلام نکرده اند. این بار گویا روند انتخابات با سکوت نامزدها همراه است؛ از علی کفاشیان گرفته تا اسدی و اسلامیان و سایر گزینه‌هایی که این روزها تنها نام آنها برده می‌شود و هیچ یک به صورت رسمی موضع انتخاباتی خود را اعلام نکرده‌اند.

* زمان انتخابات

طبق مصوبه مجمع عمومی فدراسیون فو‌تبا‌ل در تاریخ ۲۳ دی ماه سال جاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون با حضور اعضا مجمع در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، بنا‌بر‌این از زمان ثبت‌نا‌م نامزدها تا برگزاری انتخابات فاصله زمانی دو ماهه است تا سرنوشت سکاندار ساختمان فو‌تبا‌لی سئول در چهار سال‌ آینده مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج