۳۰۳۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای طاهری! پرسپولیسی‌ها «گرسنه» نیستند

آقای طاهری! هوادار پرسپولیس گرسنه و تشنه قهرمانی است نه یک ساندویچی که اسپانسر شما بخواهد برای او در نظر بگیرد.

خبرگزاری میزان: علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در نشستی خبری روبروی خبرنگاران قرار گرفت و تقریباً مفصل پاسخگوی سوالات هم بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که پیش از این هم نشان داده در برخورد با خبرنگاران چه به صورت جدی و چه به صورت شوخی برخورد خوبی ندارد و از الفاظی استفاده می‌کند که جالب نیست. سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس به خاظر اخلاق خاصی که دارد بیشتر با اطرافیان و حتی خبرنگاران با لحن «تحکم آمیز» صحبت می‌کند.

طاهری نشست خبری را با این جمله آغاز کرد: «امروز در خدمت اصحاب رسانه هستم. این نشست را برگزار می‌کنم تا کمتر مزاحم یکدیگر شویم». تا به نوعی همان ابتدای جلسه مقابل خبرنگاران گارد گرفت باشد.

در جای دیگر از نشست طاهری گفت: اگر شما می‌خواهید با مطرح کردن این سؤالات مرا به چالش بکشید، اشکالی ندارد! من واکنشی نشان نمی‌دهم!

اما اوج صحبت‌های طاهری زمانی بود که گفت: ما برای بازی با تراکتورسازی می‌خواهیم برای هر هوادارمان ساندویچ‌ در نظر بگیریم و این کار را با هماهنگی اسپانسر خود انجام می‌دهیم این سرویس‌دهی باعث می‌شود تا هواداران بیشتر به ورزشگاه بیایند و در کنار آن ما می‌توانیم از راه‌های دیگر برای باشگاه درآمدزایی داشته باشیم!

آقای طاهری! اگر در زمان شما هواداران پرسپولیس بعد از رایگان بودن بلیت‌ها به ورزشگاه می‌آیند چند سال پیش همین هوادار به عشق پرسپولیس بلیت می‌خریدند و در بازی با الشباب امارات یا الهلال عربستان ورزشگاه را پر می‌کردند.

آقای طاهری! هوادار پرسپولیس به خاطر ساندویچ به ورزشگاه نمی‌آیند، آقای طاهری! «پرسپولیس» عشق هواداران است نه ساندویچ! آقای طاهری! هوادار پرسپولیس گرسنه نیست که به خاطر یک لقمه نان به ورزشگاه بیایید.

آقای طاهری! هوادار پرسپولیس گرسنه و تشنه قهرمانی است نه یک ساندویچی که اسپانسر شما بخواهد برای او در نظر بگیرد. شما پرسپولیس را قهرمان کن هوادار سیر می‌شود، شما از نظر مالی باشگاه را دریاب هوادار سیر می‌شود، شما دلت به حال پرسپولیس بسوزد هوادار سیر می‌شود.

کاش متوجه شده باشید که در مورد هواداران پر طرفدارترین تیم آسیا چه گفتید. وای به حال هواداری که به خاطر ساندویچ و یا بلیت مجانی به ورزشگاه برود، وای به حال آن هوادار...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ضد کیسه

      والا فهم و شعور اگه خریدنی بود من میخریدم و میدادم بهش فک نکنه بخاطر پول و ساندویچ میایم.ن بخاطر اینه ک تیم چیزی شده ک میخوایم. بوی چیزی ک میخوایم رو میده قهرمانی ن صاندویچ هزارتومنی. چون قسنگ بازی میکنه و باعث غرور هواداره. وگرنه کسیکه کرایه ماشین میده زحمت رفتو برگشت میکشه تو گرم.همون پول مرایش دوتا سه تا ساندیچ میشه و خونه میخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج