جاباما
۳۰۳۷۱۶
۱۳۲ نظر
۱۳۰۹۰
۱۳۲ نظر
۱۳۰۹۰
پ

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

کشتی ورزشی است که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید مهمترین علت آن ماهیت خشن و در عین حال سرگرم کننده این ورزش باشد.

برترین ها: کشتی ورزشی است که در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید مهمترین علت آن ماهیت خشن و در عین حال سرگرم کننده این ورزش باشد. مسابقات دبلیو دبلیو ای که قبلاً "فدراسیون کشتی جهانی" نامیده می شد، در سال ۲۰۰۲ پس از چندین و چند خرید و ادغام شرکت ها تغییر نام یافت.

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

در حال حاضر WWE بزرگترین و محبوب ترین مسابقات کشتی در آمریکا و کل دنیا محسوب می شود و کشتی گیران مشهور و پردرآمدی در کل دنیا دارد. هر ساله بیش از 300 دور مسابقه کشتی حرفه ای صورت می گیرد که از تلویزیون پخش می شوند و تعداد بینندگان این برنامه بالای 36 میلیون نفر در بیش از 150 کشور دنیا است.

بهترین کشتی گیران با برنده شدن و قهرمانی، کمربندهایی دریافت می کنند و باید در مسابقات برای نگه داشتن آن بجنگند که در صورت باختن کمربند را از دست می دهند و باید دوباره برای به دست آوردن آن تلاش کنند.

انواع مختلفی از کمربندها در این مسابقات وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از: کمربند قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE، کمربند قهرمانی بین قاره ای WWE، کمربند قهرمانی WWE ایالات متحده، و کمربند قهرمانی تگ تیم WWE. بهترین رقابت کنندگان محبوبیت بسیار بالایی می یابند و هر چه یک کشتی گیر محبوب تر باشد، شانس برنده شدن و بدست آوردن کمربند و قهرمان ماندن برای او بیشتر می شود.

مسابقات دبلیو دبلیو ای ساختار پرداخت دستمزد تعریف شده ای دارد، ولی کشتی گیرانی هستند که این سازمان هیچ مشکلی برای پرداخت بیشتر از معمول ندارد. محبوب ترین کشتی گیران در میان طرفداران و ستاره های این مسابقات دستمزدهای بسیار عالی دریافت می کنند و برخی از آنها فقط گاهی در این مسابقات حضور کوتاهی دارند، در حالیکه بقیه کشتی گیران دائمی هستند. در اینجا فهرستی از پر درآمد ترین کشتی گیران کشتی کج (WWE) در سال 2017 را مطالعه می کنید.

10. دین اَمبروز - 1.1 میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

دین امبروز هم بازیگر و هم کشتی گیر حرفه ای است و نام واقعی او جاناتان گود است. امبروز رکورد طولانی ترین مدت قهرمانی ایالات متحده دبلیو دبلیو ای را در اختیار دارد که حدوداً 351 روز (دو هفته کمتر از یک سال) می شود.

این مدت طولانی ترین مدت قهرمانی در تاریخ دبلیو دبلیو ای است. در خارج از دبلیو دبلیو ای، جاناتان گود با نام مستعار جان ماکسلی در مسابقات کشتی کامبت زون، فول ایمپکت پرو و دراگون گیت یو اس ای کشتی می گیرد.

وی یک بار مسابقات قهرمانی سنگین وزن دنیا FIP و دو بار مسابقات قهرمانی سنگین وزن دنیا CZW را برده است. مسئولیت او در دبلیو دبلیو ای باعث می شود که وی سالانه 1.1 میلیون دلار با خود به خانه ببرد.


۹. کِین - ۱.۳ میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

نام واقعی کین، گلن توماس جیکوبز است و از همین حالا بگوییم که او برادر بیولوژیکی آندرتیکر نیست. کین هم بازیگر حرفه ای و هم کشتی گیر قهاری است که در حال حاضر در دبلیو دبلیو ای کشتی می گیرد.

قبل از سال 1995 که به دبلیو دبلیو ای بپیوندد، او در انجمن کشتی ایالات متحده و همچنین در کشتی Smoky Mountain کشتی می گرفت که موفقیت زیادی نیز بدست آورده بود. کین با 18 بار قهرمانی، کشتی گیر فوق العاده ای است که توانسته احترام کشتی گیران دیگر و همچنین طرفداران این ورزش را بدست آورد.

بعضی از به یاد ماندنی ترین عناوینی که او بدست آورده عبارتند از قهرمانی دبلیو دبلیو ای، قهرمانی سنگین وزن دنیا و قهرمانی ECW. او هر سال یک میلیون و سیصد هزار دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.


۸. بیگ شو - ۱.۵ میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

بیگ شو واقعاً هم بزرگ است و کشتی او روی رینگ همیشه ارزش پولی که طرفداران می پردازند را داشته است. نام واقعی بیگ شو، پل وایت است و تنها کاری که واقعاً خوب بلد است، این است که روی رینگ رقبایش را بزند.

بیگ شو در طول مدت کشتی اش، موفقیت های عظیمی بدست آورده که از آن میان می توان به دو بار قهرمانی دبلیو دبلیو ای، دو بار قهرمانی سنگین وزن دنیا WCW، دو بار قهرمانی سنگین وزن دنیا، و یک بار قهرمانی ECW اشاره کرد.

هیچ کشتی گیر دیگری قبل از بیگ شو نتوانسته بود همه چهار عنوان فوق را بدست بیاورد و این باعث می شود که بیگ شو یکی از بهترین ها باشد. او همچنین قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای و سه بار قهرمانی هاردکور دبلیو دبلیو ای و یک بار قهرمانی ایالات متحده را بدست آورده است. با تمام این موفقیت ها، او هر سال کمتر از 1.5 میلیون دلار دستمزد نمی گیرد.



7. آندرتیکر - 2 میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

آندرتیکر بدون شک قدیمی ترین کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای است، زیرا وی در سال 1990 به دبلیو دبلیو ای پیوست. نام واقعی او مارک کالاوی است و چون در دهه پنجاه عمرش است، یکی از مسن ترین کشتی گیران کشتی کج محسوب می شود. رکورد شگفت انگیز آندرتیکر از مدتها پیش آغاز می شود، یعنی از سال 1991 که او هالک هوگان را شکست داد و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد.

رکورد مثال زدنی او شامل 21 برد پیاپی درWrestleMania می شود به علاوه اینکه او در سال 2007 رویال رامبل را برد و چهار بار قهرمان دبلیو دبلیو ای، سه بار قهرمان سنگین وزن دنیا و یک بار قهرمان سنگین وزن دنیا USWA Unified شد که همه این عناوین واقعاً تحسین برانگیز هستند. آندرتیکر هر ساله 2 میلیون دلار دستمزد از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند.

6. رومن رِینز - 2.1 میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

نام واقعی رومن رینز، لیتی جوزف آنوآی، کشتی گیر حرفه ای ساموآیی-آمریکایی از پنساکولا فلوریدا است. وقتی صحبت از کشتی می شود، وی ورزشکار شگفت انگیزی محسوب می شود که البته سابقه او به عنوان بازیکن فوتبال آمریکایی کمک بزرگی به او کرده تا امروز کشتی گیر مستعدی شود. رومن در سال 2010 به دبلیو دبلیو ای پیوست و در سال 2012 عضوی از تیم شیلد (The Shield) در کنار دین امبروز و سث رولینز شد.

در سال 2014 رومن تک نفره کشتی گرفت و جایزه سوپراستار سال Slammy 2014 را بدست آورد و بعد از آن در سال 2017 مسابقه رویال رامبل را برد. رومن هر ساله دستمزد 2.1 میلیون دلاری از دبلیو دبلیو ای میگیرد.
5. ست رالینز - 2.4 میلیون دلار در سال
پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا
یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازیکنان کشتی کج، کلبی لوپز که با نام رالینز شناخته می شود در سال 2010 به مسابقات جهانی کشتی کج پیوست. تا به امروز او یک بار قهرمان سنگین وزن، یک بار قهرمان تگ تیم مسابقات جهانی کشتی کج با رومن رینز و هم چنین سوپراستار سال 2015 شده است. بسیاری از کشتی گیران قدیمی او را بااستعدادترن کشتی گیری می دانند که با آن کار کرده اند. سث رالینز با درآمد سالانه بیش از دو میلیون دلار کشتی گیری است که همه منتظرند دوباره عنوان قهرمانی سنگین وزن ها را کسب کند.

4. رَندی اورتون - 2.7 میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

رندی اورتون کشتی گیر حرفه ای آمریکایی دبلیو دبلیو ای و همچنین یک بازیگر است. رندی یکی از سرسخت ترین کشتی گیران دبلیو دبلیو ای است و تابحال 12 بار قهرمان دنیا، 8 بار قهرمان سنگین وزن دنیا دبلیو دبلیو ای و چهار بار قهرمان سنگین وزن دنیا شده است.

در سال 2004 در سامِر اسلم، اورتون جوانترین برنده سنگین وزن دنیا در دبلیو دبلیو ای شد، عنوانی که سکوی پرتاب وی در این حرفه شد. رندی برای حضور مداوم در رینگ، سالانه 2.45 میلیون دلار دریافت می کند. همین دستمزد عالی شاید باعث شده که او گذشته اش را فراموش کند، زیرا وی به خاطر رفتار ناشایست از ارتش ایالات متحده اخراج شد.


۳. تریپل اچ - ۲.۸ میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

شاید این نکته برایتان جالب باشد که نام واقعی تریپل اچ، هانتر هِرست هِلمزلی نیست و در واقع نام اصلی او پل مایکل لِوِک است. این کشتی گیر حرفه ای آمریکایی، بازیگر و تاجر، یکی از پر درآمد ترین های دبلیو دبلیو ای است، علیرغم آنکه با خانواده مک ماهون وصلت کرده است. تریپل اچ با بدنسازی کارش را شروع کرد و در سال 1992 وارد رشته کشتی شد.

در طول دوره کشتی اش، وی نام های مستعار متعددی داشته ولی بیشتر موفقیت هایش تحت نام تریپل اچ بوده است. با آنکه او در رقابت ها حضور دائمی ندارد، ولی در دبلیو دبلیو ای شخص مهمی محسوب می شود و با لطف موفقیت هایی که تابحال داشته، هر ساله 2.8 میلیون دلار دستمزد می گیرد.


۲. جان سینا - ۹.۵ میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

جان آنتونی سینا، بازیگر و رپر آمریکایی است، ولی همه ما او را به عنوان کشتی گیر حرفه ای دبلیو دبلیو ای می شناسیم. سینا قهرمان ایالات متحده دبلیو دبلیو ای در سال 2015 شد و او یکی از چهار قهرمان اول تمام دوران است که طولانی ترین مدت قهرمانی را داشته اند و این باعث می شود که سینا یکی از بهترین کشتی گیران حال حاضر دنیا و همچنین کل دوران شود.

از سال 2005 که چهره وی در دبلیو دبلیو ای شناخته شد، سینا پله پله ترقی کرد و امروزه یکی از پر درآمد ترین کشتی گیران دبلیو دبلیو ای محسوب می شود. او هر ساله حداقل 9.5 میلیون دلار از دبلیو دبلیو ای دستمزد می گیرد و دارایی خالص او تقریباً 35 میلیون دلار تخمین زده شده است.
1. راک - 10 میلیون دلار در سال

پُردرآمدترین سوپراستارهای «کشتی کجِ» دنیا

دواین جانسون با نام مستعار راک، بازیگر، تهیه کننده و کشتی گیر حرفه ای کشتی کج است که ریشه های آمریکایی و کانادایی دارد. راک بین سال های 1996 و 2004 شهرت یافت، یعنی برهه ای که وی عناوین متعددی کسب کرد و تبدیل به یکی از بهترین های این ورزش شد.

راک بین سال های 2011 و 2013 دوباره به کشتی برگشت و هنوز هم برای حمایت از دبلیو دبلیو ای گاهی روی رینگ و حتی خارج از رینگ حضور می یابد، ولی در حال حاضر تمرکز او روی بازی در فیلم های سینمایی و سریال ها است. علیرغم آنکه راک حرفه اش را تغییر داده، ولی هنوز هم سالانه 10 میلیون دلار از دبلیو دبلیو ای دریافت می کند و وبسایت فوربس دارایی خالص او را 125 میلیون دلار تخمین زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوریا

      جالب بود
      بیشتر دستمزدها با سابقه استارها ربط داشت نه تعداد مسابقاتشون تو شو ها

    • mohamax

      فقط وفقط رومن ریز کارش درسته بااین که ۵ساله اومده تو کشتی کج‌اما خیییلی بهتراز بعضی هاست که چندین ساله هستن وهنوزم هیچی نشدن درضمن رومن نامرد نیست و مثل آدم کشتی میگیره وهیچ حریفی هم نداره چند سال دیگه یه اسطوره میشه

      پاسخ ها

      • سینا

        رومن ریز براک لزنرو شکست داد ولی اون داور پفیوز قبول نکرد

      • Arshad

        من هم حرف شما را تائیدمیکنم رومن رینزبه هر افتخاری رسیده خودش این کار روکرده است ناقص کردن کسانی که ادعای قُلدربودن هرچه بیشتر را دارن

    • 1999

      اندر و عشقه

    • بدون نام

      عشقم اندر و سیناست

    • بدون نام

      فقط بیل گلد برگ با اسپیر های وحشتناکش براک لسنر رو در چند ثانیه شکست داد کاری که هیچ کس حتی اندر تیکر نتونست انجام بده

    • مانی

      رومن و دین امبروز عشق منن

    • مانی

      به نظر من گروه شیلید وراک و رندی از همه بهترن

    • Alito zhoozeff

      Romen)Hello I am liti)

    • بدون نام

      ناکامارا توصیه میکنم در کشتی کج از رینگ پایین نیا ادمهایی مانند کی او ، زیگلر ، میز ،.... این حربه رو برای بدست اوردن مومانتان در دستددارن. رجبی از ایران

      پاسخ ها

      • لیلا

        بهش میگم

    • رضا

      رومن رینز بهترین کشتی گیری هست کهww تا حالا به خودش دیده از هر نظر

    • aida jlover

      نوش جونشون هرچقد که میگیرن حقشونه ! حتی اگه نقش هم بازی میکردن (که نمیکنن) بازم حقشون بود! خوشم اومد ! جان از همشون پر درامد تره ، به نظرم سینا یه اسطوره و یک مبارز فوق العاده هست .
      در این لیست من جان سینا رو بیشتر از بقیه میپسندم و پولی که میگیره رو بیشتر از همه حقش میدونم کارش واقعه 20 هست ؛ البته تمامشون عالی هستند !
      در اخر ...
      اندرتیکر یه افسانه تکرار نشدیه و از این به بعد ینی بعد از بازنشتگیش ، دیگه هیچوقت wwe نمیتونه مث اونو داشته باشه

    • aida jlover

      اما سوالی که برام پیش اومد اینه که چطور سین کارای اولی (ینی لوییز) میتونه بیشتر از اریاس ینی سین کارای حال حاضر درامد داشته باشه . اریاس هم قهرمانی های بیشتری داشته و هم سابقه بیشتری ! تا اونجایی که میدونم ،جفتشون تقریبا قراردادشون با wwe رو یه زمان شروع کردند .
      لوییز از ابتدا سین کارا بود اما اریاس لقبش هونیکو بود بعد از اون تو رینگ سر هویت سین کارا میجنگن
      مسئله اینه که هر دو تا به امروز به یه مدت از هویت سین کارا استفاده کردند (با تفاوت این که لوییز دیگه کلا از کشتی کناره گرفته ولی اریاس حتی هنوز هم هویتش سین کاراست) چرا سین کارای اولی باید درامد بیتشری داشته باشه ؟ شما میگید این آپدیت مال سال 2015 هست یعنی زمان مبارزات سین کارای دون و حتی عکس هم مال سین کارای دومه پس با این وعضیت مطمئنید اون اولیه پردرامد تره ؟

    • هوادار

      اندر تیکر ، بزرگ

    • بدون نام

      کین،ازهمه،برتراست،که۵بارقهرمان،جهان.شده،استو،وممن،از،جان،سینا،بدم،میاد،خیلی

      پاسخ ها

      • محمد

        داداش متمعنی از جان سینا بدت میاد من که از جان سینا خیلی خوشم میاد بعد تو از کین خوشت میاد فازت چیه...

      • بدون نام

        اخه با وجود اندرتیکر و جان سینا و رومن ریز کین کی باشه

      • saeed

        کین کشتی کج کار خوبیه اما از همه بهتر نیست خیلیا مثل،
        جان سینا و راک ،برادرش آندر تیکر، بیل گلدبرگ و استون کلد از اون بهتر بودن

    • هوادار

      نظر من اینه که جان سینا از همه بهتره چو 16بار قهرمان جهان شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توخیلی پدر سوخته هستی

    • کاریکو

      عشق فقط اسطوره بزرگ ری میستریو.که اصلا اون بالام نبود.درضمن سین کارای اصلی افتخاراتش بیشتربوده الانم تو لیگ مکزیک کارمیکنه لقبشم میزتزیز. حقشم هست که بیشتراز جان پول بگیره.ری میستریو هم اونقدر پول داره که قدبلند تراز همه به نظربرسه

    • ارشاد

      رمن رینزوجان سیناباید پردرآمدترین سوپراستارهای حال حاضر باشند به دلیل این که جان سینا رکورد ریفلر را با16بار قهرمان شدن و رمن رینز آندرتیکر را در رستلمنیا بازنشست کرده است و بهترین کشتی گیران از نظر من بیلدگلدبرد رمن رینز و برای لسنر است و محبوب ترین ها ریمیستریو جف هاردی و این ایج استايز هستند

    • Melisa

      به نظر من رومن رینز از همه بهتره خیلی هم خوشگل و خوش تیپ .... آندرتیکر هم خیلی عالی هست

      پاسخ ها

      • با با دمت گرم

        بابا دمت گرم
        فقط جان سینا رومن رینی ست رالینز

    • Melisa

      فقط رومن رینز و آندرتیکر از همه بهتر هستند

      پاسخ ها

      • Dina

        Aliii

    • Mehrara

      فقط رومن رینز عاشقتم جوانمرد

    • بدون نام

      همه گوش کنن, من مبارزه ازاد کار میکنم, ۷ سال هست کشتی کج نگاه میکنم, تا ۳ سال پیش جان سینا ,راک,اندرتیکر ,رندی, اول بودن الان پیر شدن. الان رومن رینز,براک لزنر, بران استرومن, اول هستن اینو مطمعنم

    • سعيد

      خوش بحال زن اين کشتى کيرا شوهراشون توى رينگ .... اما زناشون دارن باپول حال ميکنند

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        د خب بگو شب چقدر درد رو تحمل میکنن بیچاره ها

      • بدون نام

        خاک توسر هر دوتون با طرز تفکرتون

    • سعیدانگوتی

      فقط آندرتکرررررر

    • fighter

      یک RKO رندی همه کشتی گیر ها رو می ارزه بهترین ورزشکار تاریخ

    • ارشاد

      ازبین کشتی گیران فعال عشق فقط رمن ریز سترولینز دین امبراس ایج
      استایز جف هاردی ناکامرا رندی اورتون فین گالر و جان سینا و دیگران عددی نیستند⛏✂

      پاسخ ها

      • رندی اورتون

        اون زمان که رندی اورتون داشت پادشاهی می کرد همین عشقت فقط یک آماتور بیش نبودن رندی اورتون کشتی زا به بالا برو و کشتی کج فیس شدرومن رینز تو بترین شرایط

    • بدون نام

      چرا فین بلر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا بروز کنین اینو

    • بدون نام

      ول کنید بابا همش خالی بندیه نمایش بازی می کنن یه عدم باور می کنن

    • بدون نام

      THE UNDERTAKER

    • بدون نام

      فقط جان سینا

    • مح

      خیلی مطبلتون قدیمی بود
      چون اصلا راک الان کشتی نمیگیره و تو هالیوود فعالیت میکنه
      و قهرمان فعلی براک لزنر که سالی 12 میلیون میگیره اونم پارت تایم
      که اصلا نویسنده ازش حرفی نزده بود
      کلا به نظر من این مطلبتون فقط صفحه پرکردن الکی بود
      با تچکر

    • فرشته

      فقط رندی اورتون رو عشقه کارش عالیه بهترین کشتی گیر دبليو دبليو

    • بابایی از تبریز

      از برترین ها انتظار نداشتیم این وحشی ها رو معرفی کنه کشتی کج اگر خوب بود در المپیک ها هم برگزار می شد .

      پاسخ ها

      • omid

        کسی نگفت کشتی کج ببینی یا بیای ت وی این صفحه
        یا .....بخوری
        :/

    • بدون نام

      دین امبروز خیلی باحاله! ولی خداییش خیلی کمتر میگیرن نسبت به فوتبالیستها.

    • بدون نام

      اصلا باحال نیست تئاتره از قبل تعیین شده چی بگن چیکار کنن این دیگه ورزش نیست فقط کچ مکزیکی

    • mgh

      برام قابل درک نیست چطور خیلیا باور میکنن که اینا همو لت و پار میکنن ولی یک قطره خون از دماغشون نمیاد یا پای چشم هیچکدومشون کبود نیست یا مثلا نفر بازنده تو چشم داور چیزی پاشید و کورش کرد بعد دوستاش اومدن نفر مقابلو آش و لاش کردن داوره هم که حالش خوب شد اونو برنده اعلام کرد...!

    • mohsen

      این حقوق ها کاملا با عقل جور در میاد در ضمن دوستانی که گفتن از جان سینا و اورتون یا چی میدون ترپل اچ بدشون میاد یا رومن رینز رو دوس دارن معلومه که بچه سالن و مسابقات قدیمی ندیدن.. جان سینا برترین سوپراستار تاریخ تا الان بوده که رکورد بیشترین قهرمانی wweکه قبلا مال ریک فلیر بودو شکسته الان درگیر کارای دیگس و سنیم ازش گذشته و ازدواجم که کرده دیگه مث گذشته نیس.. رومن رینز هم خوبه ولی نه فن خاص خودشو داره نه فن های زیادی داره همش دوتا..الان معروف شده چون قدیمیا که کار درست بودن پیر شدن جدیدا هم که اکثرا زاقارتن

    • امیر

      همشون یه مشت وحشین که اصلا نمیدونن تعریف ورزش چیه. یارو میز رو برمیداره میکوبه تو سر طرف !!! خوبه با این اوصاف طرفدارم داره واقعا که!!!

    • بدون نام

      رومن رینز خیلیم خوبه

    • m.dani

      بهترین و محبوب ترین کشتی گیر دین امبروز

      پاسخ ها

      • امیرعل

        بهترین کشتی گیر اندرتیکز است چون فقط سه بار باخته

    • صدراستوده

      بهنظر من جان سينا و اندرتيكر ازهمه بهتر هستن

    • ارشاد

      فقط و فقط رومن رینز کارش درسته بااینکه5سال دردبلیودبلیوای است ولی نامرد نیست وخیلی بهترازبعضی هاست که چندین سال هستن ولی هنوزهیچی نشدن درضمن رمن رینز برنده ی رویال رامبل شده.

    • Ramtin

      این wwe همش نمایشی و در واقع مردم اونجا برای سرگرمی میرن چون خودم اونجا فامیل دارم فقط سرگرمیه مثل فیلم اونا ادعا ندارن واقعیه و اینکه بدونیه که هرکی قوی تر و استعداد داره می‌تونه قهرمان شه

    • محمد

      آندرتیکر و گلدبرگ و جان سینا شیر پیشه شجاعت و جنگ هستند و همیشه پیروز هستن آندرتیکر با رکورد راسلمنیا اش و جان سینا با رکورد سروایور سریز افتخاری بزرگ کسب کرده اند

    • علی

      آندرتیکر و گلدبرگ و سینا از نظر قدرت اولن و نظیر ندارن ری میستریو هم آدم با حالیه خیلی ازش خوشم مییاد

    • محمد

      خواستم به مح عزیز بگم لزنر 12 میلون نمیگیره و 2 میلیون میگیره دوست عزیز

    • حمید

      کمتر از فوتبالیستای ایرانی میگیرن

    • مهرشاد

      فقط و فقط دی آندرتیکر

    • مسعود

      فقط راک چون به جز اینکه تو کشتی کج بوده خیلی بازیگر خوبیه و درامدش هم از راه بازیگریه

    • رضا

      کشتی کج بیشتر دلقک بازیه اینا هم همش فیلم بازی میکنن روی رینگ کاملا واضحه اخه چیه این طرفدار داره

    • علیرضا

      باباسین کارا بهتر از همشون

    • Rxygjwwkuz

      Rxygjwwkuz behtarin v tanhatarin koshtigirist k b elate nadashtane mosabghat hnoz b ring ntoneste moarefi shavad
      0090 531 461 4202 montazere davate shoma b mn az wwE hastam

    • بنیامین

      واقعا خیلی چرت و پرت میگن بعضیا!!
      ست رولینز کین براک رندی راک ری مستریو دنیل برایان دین امبروز و....
      همه خوب هستن ولی واقعا قابل مقایسه با جانسینا و اندر تیکر و رومن رینز نیستن!!!
      جانسینا پرطرفدار ترین کشتی کج کار و بیشترین قهرمانی رو داره اصن لقبش چمپیون هستش
      اندرتیکر هم واقعا وحشتناکه اصن ورودش برای رقیبانش پشم ریزان بود
      رومن رینز که واقعا مهار نشدنی کوه قدرته
      منتها جان سینا و تیکر دیگه پیر شدن حیف

      پاسخ ها

      • محمد

        با نظرت موافقم ولی جان سینا هنوز پیر نشده داداش بیشتر مسابقه هاشو برده

    • بدون نام

      اندرتیکر و شیلد عشقن فقط یه سوالی اینجا برام پیش امده کشتی کج کاری مثل براک لزنر واسترومن
      چرا نباید پولدار باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • معین

      با رود تی لبل تر یپل اچ جان سینا ن رومن رینز

    • بدون نام

      رومن رینز سرور همشونه

    • سعیدsaeedhaghi1975@jmail.com

      جان سینا باغیرت ترین سوپرستا دردنیا

    • بدون نام

      فقط رمن رینز

      پاسخ ها

      • محمد

        داداش داری اشتباه میزنی فقط جان سینا

    • بدون نام

      فقط رمن رینز

    • بدون نام

      من از اول طرفدار کین بودم ، هستم و خواهم بود چون خیلی قوی است

    • حسین ادج و ای جی استایلز

      به نظر من ادج و ای جی استایلز بهترینن همه با ور کنید ادج رکورد دار 7 سنگین وزن هست 4 بار دبلوای ای جی استایلز یک سه چهار باری دبلوای

    • نا شناس

      کشتی کج یه ورزشه فوق العاده نمایشی و مزخرف هست و اصلا نمیشه اسم رو ورزش گذاشت .
      وشوو ، بوکس ، کیک بوکسینگ ، موی تای ، ام ام ای ، یو آف سی و ...

      ☝ به این ها میگن ورزش های خشن و جذاب که غیر قابل پیش بینی هست ، نه کشتی کج همه چه از قبل برنامه ریزی شده که انگار اومدی طائتر ( نگید نمایش نیست که هر آدم دیوانه ای هم نگاه کنه متوجه میشه که این به اون کمک می‌کنه تکنیکش رو بزنه ، دراز می‌کشه رو زمین که اون بدره روش بدون هیچ عکس‌العملی بی خیال دیگه نمیدم واقعا مزخرفه

    • هیچکی

      عشق فقط ری مستریو_د شیلد واقعا به اینا میگن کشتی گیر نه به جان سینا که با اون قیافش شبیه خر پفک خورده(حالا ما نمیگیم تیتاب خورده)اه اه حال بهم زن چندش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خیلی گل گفتی

    • بدون نام

      ست رالینز درآمدش بایدبیشترباشه

    • محمدرضا دلشاد از کرمان

      من حدود 15ساله که کشتی کجو دنبال میکنم هنوز خیلی زوده که بخواهیم دوره جدیدی هارو قضاوت بکنیم به نظرمن باید قبل از قضاوت که کدوماشون بهترن دوره جدیدی ها یا قدیمی ها بایدکارنامه کلیشونو در نظر بگیریم با چهار بار دیدن مسابقه نمیشه قضاوت کرد .به نظر من گلد برگ. جان سینا رندی اورتون .باتیستا. اندرتیکر کوستی واستن از همه بهترن من خودم طرفدار تریپل اچ هستم با اینکه 14بار قرمان جهان شده ولی زیاد قبولش ندارم ((زود قضاوت نکنید))

    • ملیکا

      به نظر من فقط رومن رینز که خیلی خوشکل وخوش تیپ است عشقه بعد از اون هم ایجی استایز نفسه

      پاسخ ها

      • محمد

        فقط جان سینا عشق خودم از همشون خفن تره

      • بدون نام

        راک و باتیستا رو فراموش کردی

    • من

      گروه شیلد

    • ارش

      رومن رینز باید پر درامد ترین کشتی کج گیر جهان بشه

    • مهدی رینز

      عشق فقط یکلام رومن رینز ووسلام قوی مرد خوشگل خوشتیپ جذاب و دوست داشتنی ترین مرد دنیا نمیدونم چراازش اینقد خوشم میاد توله سگا

    • عاطفه

      واقعا رومن رینز چه جذابیتی داره که همه عاشقشن منم کلا عاشق گروه شیلدم ولی رومن بیشتر دوس دارم

    • محمد

      فقط اندتیکر رو عشقه هرچی دست مزد بگیری کمه

    • Reza

      اووف چقدر تو کامنتا اسم رومن رینز رو آوردن...آخخخ حیفش سرطان داشت و از کشتی خداحافظی کرد

      پاسخ ها

      • اروین

        شما طرف دار کیه رومون ریز یکی از بهترین کشتی گیراست

      • محمد

        رومن خوب میشه

    • اروین

      فقط جان سینا چون خیلی باحاله

      پاسخ ها

      • محمد

        منم باهات موافقم فقط جان سینا عشقم

    • محمد

      از جان سینا خوشم میاد از سبک بازیش که یهو غیب میشه وست بازی وبعد چند دقیقه پر نفس وارد زمین میشه وهمرو میبره.

    • محمد

      فقط جان سینا عشق خودم با دست مزد خفنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رومن رینز عشقه

    • بدون نام

      فقط براک

    • امیر

      ست رولینز از همشون بهتره چون رومن ام بروز کین و...

    • امین

      عشقم رومن هسته چندوقت دیگه حس و حال کشتی کج دیدن ندارم چون دیگه نیسته

      پاسخ ها

      • امید

        نبین مجبورت کردن که میبینی

    • بدون نام

      مجبورت کردن که ببینی

    • بدون نام

      رومن پرچمت بالاس

    • ضد جان سینا

      آخه تریپل اچ فقد بخاتر استفانی مکمن پول در میاره سگ

    • بدون نام

      فقط رومن رینز چونکه بیشتر گشتی گیران رو شکست داده و از کشتی گیران گمی شکست خورده و به زودی بر میگرده . حتی جان سینا که خیلی اسمش میارین تو نو مرسی شکست داده .

    • پیمان

      فقط باتیستااااااااااا همه ی مسابقه هاش جذابه

    • اعظم

      رومن وجان سینا وعاشق رانداروزی هستم. هرسه کشتی گیرها با مرام هستند

    • بهنامم

      از گلد برگ که بگذریم با۱۷۲ برد و بدون باخت ولی اسطوره که واقعا اهنگ ورودش وحشت دل حریف میندازه آندرتیکره ولی هیچکس رومن رینز باگروه شیلد دین امروز لنتی نمک نمیشه خخ رومن با سوپرمن مشت گره کرده فیل براون استرومن و شیر براک لزنر رو نابود میکنه خصوصا زمان شکست بعلت نامردی تریپل اچ دمار از روزگار بدخواهان درمیاره پس پرچم رومن خوشگله بالای بالاس جان سینا رو شکست داد اندرتیکرو براون استرومن براک لزنر بخاک و خون کشیده اینو میگن سوپراستار حرفه ای.راک..

    • بدون نام

      آندر تیکر سینا .لسنر.رومن رنز از بهترین های این کمپانی هستند ولی در حال حاضر رومن رنز حرف اول میزنه.

    • Wyatt family & the shield

      عشق فقط وایات فمیلی و د شیلد.

    • علی

      فقیط رومن رینز

    • آذین

      عشق یعنی جان سینا رومن رینز آندرتیکر

    • بدون نام

      فقط اندرتیکر و رومن رینز

    • محمد

      واقعا رومن رینز خیلی کشتی کج کار خوبی رندی اورتن هم کشتی کج کار خیلی خوبی است و من خیلی دوستش دارم و شایسته هستند این همه افتخارات کسب کنن مخصوصا رندی اورتن که خیلی تلاش کرد تا به اینجا رسید

    • یاسین

      هه براک لزنر بیشترین در امدو داره
      اون سالانه حقوق نمیگیره اون برای هرشو 500 دلار میگیره و برای هر پرپرویو 1000 دلار

    • Fmd

      فقط abyss و undertaker و bubby lashley

    • Fmd

      اندرتیکر مثل نمسیس رزیدنت اویل میمونه ولی بیل گلدبرگ
      مثل دومزدی دی سی

    • هانی

      کشتی کج خیلی جذابه ولی کشتی آزاد هم خیلی بهتر از کشتی کجه.

    • هامان

      بهترین ورزش رزمی دنیا کشتی آزاد است و بهترین کشتی گیرها جردن باروز،ساتیف،اسنایدر هستند

    • :)

      باو بهترین کشتی کج اندرتیکرو رندی اورتن بقیشون سوسولن البته بماند که جای باتیستا هم خالی بود درزمن این اماریم که دادن فیک باور نکنین

    • فرهاد

      کشتی آزاد و کشتی کج خیلی خوبن،،،ولی کشتی ازاد خیلی خفن تره.

    • عرفان

      AJ style and the legit boss sasha banks

    • saeed

      اطلاعاتتون یکم قدیمیه کشتی کج های پر در آمدی مثل براک لزنر یا کودی رودز رو اصلا اسم نبردید دریته که کودی رودز توی wwe نیست اما مدیر عامل Aew هست و گرونترین تم سانگ رو در کل رسلینگ داره و قطعا درآمدش باید خیلی زیاد باشه اما اصلا اسمی از اینا برده نشده

    • Mahdi

      فقط آندرتیکر

    • arash

      براک لزنر کو

    • ناشناس

      مرد قاتل سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کشتی کج رندی اورتون

    • amir

      فقط بیگ شو

    • مهدی

      بهترین کشتی کج کار تاریخ اندر تیکر ودرحال حاظر براک لزنر

    • بدون نام

      راک خیلی قوی و حرفه ای هستش من طرفدار راک هستم

    • امیررضا

      رومن رینز عشق منه

    • طاها

      گلد برگ حتی از راک بیشتر درآمد داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج