۳۰۳۸۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عرضه بازی Gears of War برای ویندوز ۱۰

در حالی که مایکروسافت هرگز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی Gears of War: Ultimate Edition مشخص نکرده بود، این بازی در حال حاضر بر روی فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است.

وب‌سایت زومجی - افشین پیروزی: در حالی که مایکروسافت هرگز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی Gears of War: Ultimate Edition مشخص نکرده بود، این بازی در حال حاضر بر روی فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است.

عرضه بازی Gears of War برای ویندوز 10

Microsoft چندی پیش صفحه مخصوص بازی Gears of War: Ultimate Edition را در فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ ایجاد کرد که البته تاریخ مشخصی نداشت و فقط خبر از انتشار قریب الوقوع بازی می‌داد. حال امکان خرید بازی در این فروشگاه فعال شده و قیمت ۷۷۵ پوندی و عجیب بازی هم به ۲۲/۷۹ پوند تغییر پیدا کرده است. البته مایکروسافت این بازی را فقط به صورت انحصاری برای ویندوز ۱۰ و تنها از طریق فروشگاه مایکروسافت عرضه کرده و دارندگان دیگر نسخه‌های ویندوز یا علاقه‌مندان به استیم قادر به تجربه آن نخواهند بود.

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، پس از عرضه رسمی این بازی و همچنین تایید عرضه بازی Forza Motorsport ۶: Apex برای ویندوز ۱۰، با انتشار پستی گفت:

ما در بخش ایکس‌باکس اعتقاد داریم که تمام گیمر‌ها باید بتوانند بازی‌های موردعلاقه خود را در کنار دوستان و بر روی هر پلتفرمی که دوست دارند بازی کنند. عرضه بازی‌های محبوب بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ و با استفاده از پشتیبانی شبکه ایکس‌باکس لایو، قدمی دیگر در راه رسیدن به اعتقاد‌مان است. ما متعهد شدیم تا بازی‌های عالی را برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه کنیم تا علاقه‌مندان به اقتضای علاقه خود بازی را تجربه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج