۳۰۳۹۴۲
۱ نظر
۵۰۵۶
۱ نظر
۵۰۵۶
پ

چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم؟

آیا به دنبال افزایش درآمد در کسب‌وکار خود هستید؟ البته این سوال احمقانه است! مشخص است که شما همیشه به دنبال افزایش درآمد خود هستید.

وب سایت خوارزمی: آیا به دنبال افزایش درآمد در کسب‌وکار خود هستید؟ البته این سوال احمقانه است! مشخص است که شما همیشه به دنبال افزایش درآمد خود هستید.

این کار به معنای به واقعیت پیوستن یک رویا است. قسمت سخت آن، خواستن این میزان از درآمد نیست بلکه کاری است که نیاز است انجام شود تا بتوانید به این هدف برسید.

چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم؟

۱- به سیستم توجه کنید نه به اهداف

هر سال، بیشتر افراد جهان به نوشتن اهداف خود می‌‌پردازند و آن‌ها را بر روی کاغذ پیاده می‌کنند. بسیاری از افراد می‌خواهند به تناسب اندام برسند یا به پول بیشتری دست پیدا کنند و یا ممکن است اهداف دیگری داشته باشند.

باشگاه‌های ورزشی در اوایل سال با استقبال زیادی مواجه می‌شوند اما با گذشت زمان به حالت عادی بازمی‌گردند. تعداد افراد هدفمند کاهش پیدا کرده و همه‌ی آن‌ها به عادت‌های قدیمی خود باز می‌گردند. هدف اصلی یعنی کم کردن وزن ، به مدت یک‌سال دیگر نیز فراموش می‌شود.

در کسب‌وکار و تجارت ما قول می‌دهیم تا برای مشتریان خود در آغاز پروژه کارت بفرستیم و یا به خودمان می‌گوییم که از این به بعد واقعا از CRM به منظور بررسی احتمالات و موفقیت‌های گذشته به صورت هفتگی، به جای مطالعه‌ی تصادفی آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما بعد از کار کردن با ۲ مشتری این روند را متوقف می‌کنیم زیرا انجام این کار مشکل است و از طرف دیگر هیچ سودی از انجام این کار دریافت نمی‌کنیم.

سیستم‌ها می‌توانند در به ثمر رسیدن اهداف موثر باشند. زیرا ایجاد یک سیستم به منظور درک مشتریان و آگاهی از نیازهای آن‌ها از دو مزیت اصلی برخوردار است. اول از همه، این شرایط انجام دادن کارها را آسان‌تر می‌کند. دومین مزیت این است که زمانی که شما یک سیستم داشته باشید، می‌توانید کار را به شخص دیگری واگذار کرده و این کار را به شغل آن‌ها تبدیل کنید.

ایجاد یک سیستم برای کسب‌وکار شما می‌تواند شما را برای واگذار کردن کار به دیگران و ایجاد تیمی که به نظارت شما نیازی نداشته باشد، آماده کند. سیستم و نظام کاری می‌تواند به ایجاد انسجام و ثبات، در دنیای تجارت خارج از کنترل شما منجر شود. به مرور زمان همین استحکام و پایداری آن چیزی است که شما را در رقابت به پیروزی می‌رساند.

چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم؟

۲- به آن چه که شما را از اهدافتان منحرف می‌کند نه بگویید.

"بله گفتن" همیشگی احتمالا یکی از عواملی است که باعث کاهش درآمد و سرمایه‌تان می‌شود. ما همیشه به مشتریان خود بله می‌گوییم، احتمالا نباید به جلسه‌ای که ارزش چندانی برای تجارت ما ندارد بله بگوییم. ما به بله گفتن ادامه می‌دهیم زیرا یاد گرفته‌ایم که انجام این کار به معنای خوب رفتار کردن و خوب به نظر رسیدن است و همه‌ی ما می‌خواهیم که افراد خوبی به نظر برسیم.

زمانی که به تمام چیزهایی که در سر راه ما قرار گرفته‌اند بله می‌گوییم، دیگر جایی برای بله گفتن به مواردی که در زندگی ما واقعا ارزش دارند، وجود نخواهد داشت. حتی اگر ما همان موارد بسیار مهم را با آغوش باز بپذیریم، از زمان کافی به منظور آمادگی برای مواجهه شدن با آن‌ها برخوردار نیستیم.

شما باید تنها با مشتریانی کار کنید که بیشترین ارزش را برای آنان قائل هستید. بهتر است به بررسی مشتری و پروژه‌ی مورد نظر خود بپردازید و سپس به همه‌ی موارد دیگر نه بگویید. به تمام جلساتی که در طول هفته دارید نه بگویید و زمان کافی به منظور تمرکز کردن بر روی کاری که در آن بهترین هستید را در اختیار خود قرار دهید.

زمانی که تنها بر روی فعالیتی که می‌توانید به دنبال آن بیشترین ارزش را به همراه بیاورید، تمرکز کنید، به دنبال آن از قدرت بیشتری برخوردار خواهید شد. شما به دستیابی به پروژه‌های موفقیت‌آمیز و مشتریان خوشحال ادامه می‌دهید.

۳- کتاب‌های واقعی بخوانید.

وبلاگ‌ها عالی هستند، اما دارای محدودیت هستند. آن‌ها دارای فضای محدودی هستند و به ندرت می‌توانند به موضوعی به صورت تمام و کمال اشاره کنند. حتی یک مطلب طولانی در وبلاگ که هزاران کلمه دارد در مقایسه با کتابی که از ۲۰،۰۰۰ کلمه یا بیشتر دارد، بسیار کوچک به نظر می‌رسد. آن چه که یک وبلاگ در ۱۰۰۰ کلمه می‌تواند به آن اشاره کند، یک کتاب می‌تواند با به کار بردن ۵۰۰۰ کلمه به مطالبی دو برابر همان وبلاگ اشاره کند و عمق زوایای یک مطلب را نیز مورد توجه قرار دهد.

چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم؟

اگر می‌خواهید موفق باشید، باید به خواندن کتاب‌های واقعی در مورد کسب‌وکار و تجارت در زمینه‌ی صنعت مورد نظر خود بپردازید. از آن جایی که "نه" گفتن به بسیاری از مسائل را آغاز کرده‌اید، اکنون زمان بیشتری برای مطالعه دارید.

اگر شما بتوانید حتی یکی از این نکات را دنبال کنید، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. اگر شما واقعا بتوانید تمرکز خود را وقف تمامی این موارد کنید، در این صورت دو برابرشدن درآمد شما می‌تواند بسیار ساده‌تر باشد. حتی ممکن است بتوانید درآمد خود را ۱۰ برابر افزایش دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نذیر بهادری

      تشکر از شما واقعن معلومات مفید و باارزش را بیان کردید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج