۳۰۴۱۹۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بازداشت كوچکترين سارق كشور

پسر هشت ساله‌اي كه با استفاده از شلوغي فروشگاه‌هاي تلفن همراه اقدام به سرقت گوشي مورد‌علاقه‌اش مي‌كرد در چهارمين سرقتش شناسايي و دستگير شد.

روزنامه اعتماد: پسر هشت ساله‌اي كه با استفاده از شلوغي فروشگاه‌هاي تلفن همراه اقدام به سرقت گوشي مورد‌علاقه‌اش مي‌كرد در چهارمين سرقتش شناسايي و دستگير شد.

او در اعتراف‌هاي خود به پليس گفت: «عاشق يك مدل خاص از تلفن‌هاي هوشمند بودم. چون خانواده‌ام با خريد تلفن همراه برايم مخالف بودند، تصميم گرفتم با مراجعه به فروشگاه‌هاي تلفن‌همراه دست به سرقت بزنم. نخستين بار وقتي به يك مغازه موبايل‌فروشي در مركز شهر رفته بودم، متوجه شدم گوشي مورد علاقه من را دارد. داخل مغازه شلوغ بود، من هم از فرصت استفاده كردم و گوشي مورد علاقه‌ام را سرقت كردم. بعد از نخستين سرقت ترسم ريخت و بار دوم از راه كانال كولر يك مغازه وارد آنجا شدم و گوشي مورد‌علاقه‌ام را سرقت كردم. من فقط عاشق يك مدل خاص هستم و گوشي ديگري سرقت نكرده‌ام.

پسر هشت ساله در ادامه با اعتراف به سومين سرقت گفت: دو روز قبل نيز با استفاده از شلوغي مغازه‌اي در غرب كرمان توانستم گوشي مورد‌علاقه‌ام را سرقت كنم. ساعاتي قبل نيز براي سرقت وارد مغازه مرد موبايل‌فروش شدم كه او متوجه قصدم شده و دستگير شدم.»

روز سه‌شنبه مرد موبايل‌فروشي در يكي از محله‌هاي كرمان در تماس با پليس از دستگيري پسر هشت ساله‌اي هنگام سرقت تلفن همراه از مغازه‌اش خبر داد. با حضور ماموران در مغازه موبايل‌فروشي، صاحب مغازه مدعي شد دقايقي قبل در حال فروش تلفن همراه بودم كه متوجه شدم كودك خردسالي با آمدن پشت ميز، قصد سرقت يكي از گوشي‌هاي تلفن همراه را دارد. بلافاصله او را دستگير كردم و پليس اطلاع دادم. سرهنگ عبدالعلي روانبخش، رييس پليس كرمان با اعلام اين خبر به ميزان گفت: تحقيقات از پسر بچه هشت ساله براي شناسايي ساير جرايمش ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عارف

      خب ایشون که تلفن مورد نظرشو دزدیده بود برا بار دوم دیگه چرا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج