جاباما
۳۰۴۹۷۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش دو برابری آمار فرزند خواندگی

مدیر کل بهزیستی استان تهران از واگذاری ۲۴۰ کودک به عنوان فرزندخوانده به خانواده های متقاضی خبر داد و گفت: تعداد کودکان واگذار شده نسبت به گذشته دو برابر شده است.

خبرگزاری مهر: مدیر کل بهزیستی استان تهران از واگذاری ۲۴۰ کودک به عنوان فرزندخوانده به خانواده های متقاضی خبر داد و گفت: تعداد کودکان واگذار شده نسبت به گذشته دو برابر شده است.

احمد دلبری با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر در شیرخوارگاهها و همچنین مراکز نگهداری کودکان بیش از ۹ هزار کودک نگهداری می شوند.

وی گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده سالانه تعدادی کودک که شرایط تشکیل زندگی مستقل را داشته باشند از مراکز تحت پوشش سازمان ترخیص می شوند.

مدیر بهزیستی استان تهران در مورد فرزندخواندگی نیز تاکید کرد: تعداد کودکانی که امسال به فرزند خواندگی گرفته شده اند نیست به سال قبل دوبرابر شده است.

به گفته دلبری، در ۱۰ ماهه امسال ۲۴۰ کودک که عمدتا زیر۶ سال هستند به خانواده های متقاضی فرزند خواندگی واگذار شده اند.

وی با اشاره به اینکه ماهانه ۵۷ کودک در مراکز پذیرش می شوند٬ گفت: این کودکان٬ بی سرپرست یا بدسرپرست هستند و با حکم قضایی به بهزیستی واگذار می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کار از اون اعمالیه که اگه نیتش هم خیر باشه و بتونیم درست وظیفمون رو انجام بدیم ثواب و خیر و برکتش بیش از حد تصوره، به عنوان به آدم خیلی معمولی تاثیر خیر و برکت و این کار رو در زندگیه چند نفر دیدم. امیدوارم این رسم روز به روز پررنگ تر و پررنگ تر و جدی تر بشه
      امیدوارم بتونیم بجای مسابقه ای که در مصرف گرایی با هم دیگه دایم و همچنین روند رو به تساعد ابراز خشممون به همدیگه، بتونیم به این نوع کارهای پسندیده روو بیاریم و ذهن و پولمون رو در این نوع کارها متمرکز کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج