جاباما
۳۰۵۵۱۲
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

نوروز که بیاید خانه همه ما ایرانی‌ها سرشار از حس شادی می‌شود، دید و بازدیدها شدت می‌گیرد و مهمانی‌ها در هر خانه‌ای به راه می‌افتد.

مجله منزل - لاله داورپناه: نوروز که بیاید خانه همه ما ایرانی‌ها سرشار از حس شادی می‌شود، دید و بازدیدها شدت می‌گیرد و مهمانی‌ها در هر خانه‌ای به راه می‌افتد. چه خوب می‌شد اگر می‌توانستیم نشانه‌هایی از این همه زیبایی را به فضای داخلی خانه‌مان هم بیاوریم و لذت بردن از مهمانی‌های بهاره را چندین برابر کنیم.

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

گل‌های بهاری رنگارنگ می‌توانند بهترین گزینه برای تزیین بهاره خانه شما باشند. مطمئن باشید لطافت و طراوت گل‌های طبیعی فضای خانه شما را سرشار از حس تازگی خواهد کرد. اما بهترین شکل گل‌آرایی در دکوراسیون منزل کدام است؟! در اینجا می‌خواهیم ایده‌هایی را در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید به کمک آنها در بهار منزل‌تان را با گل‌های زیبا تزیین کنید.

حلقه های گل پشت در ورودی

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

از همان ابتدای راه با حس خوب گل‌های باطراوت خانه‌تان به پیشواز مهمانان بروید. حلقه‌ای زیبا از گل‌ها بسازید و آن را پشت در ورودی خانه‌تان آویزان کنید. اجازه دهید اولین دید آنها از منزل شما با حسی خوب و پرانرژی همراه شود.


گل های بهاری در ورودی منزل

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

در راهروی ورودی یکی از مکان‌های مناسب برای قرار دادن گل‌های بهاری، صفحه روی جاکفشی‌ای است که شما در فضای کفشکن خانه قرار داده‌اید. اغلب ایرانی‌ها هنگام ورود و خروج از خانه برای استقبال یا بدرقه مهمانان چند دقیقه‌ای را در این فضا همراه آنها خواهند شد؛ بنابراین بد نیست که قدر لحظات‌تان را بدانید و برای همان چند دقیقه کوتاه، با تهیه گلدانی زیبا تصویری به یادماندنی بسازید.


گلدان های گل در نشیمن

مسلما اولین جایی که برای قرار دادن گل‌ها مناسب است میز فضای نشیمن یا پذیرایی خانه است؛ مکانی که در طول نوروز و دید و بازدیدها، بیشترین زمان در آنجا سپری می‌شود. نکته مهم برای این فضا انتخاب نوع و رنگ گل‌هاست. درست است که همه افراد گل‌ها را متناسب با علاقه شخصی خودشان انتخاب می‌کنند اما این بار بد نیست با دیدی متفاوت به این موضوع نگاه کنید.

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

با بررسی کلی دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی منزل‌تان ببینید که رنگ‌های غالب این فضا کدامند. حالا براساس این رنگ‌ها می‌توانید سراغ گل‌هایی بروید که نزدیک‌ترین رنگ را نسبت به آن فضا دارند. انتخاب تم رنگی مشابه با دکوراسیون منزل، باعث تقویت حس وحدت و هماهنگی در فضای خانه شما می‌شود؛ البته این به معنای زیبا نبودن وجود ترکیب دیگری از گل‌های رنگارنگ در این فضا نیست.


گل های بهاری روی میز غذاخوری

دومین فضای مهم برای دورهمی‌های خانوادگی در نوروز، میزهای غذاخوری است. شاید برای خیلی‌ها این دوره زمانی از اندک موقعیت‌هایی باشد که بتوانند همه اعضای خانواده را در کنار هم ببینند. اگر مهمان خانه شما به صرف غذا دعوت شده باشد، اهمیت این فضا برای پذیرایی مهم خواهد شد. اجازه دهید هنگام صرف غذا هم امکان لذت بردن از منظره بهاری ایجاد شود.

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

گذاشتن یک گلدان وسط میز غذاخوری یک راه‌حل معمول است. به شما پیشنهاد می‌کنیم دست به کاری تازه بزنید و برای هر کدام از افرادی که دور میز می‌نشینند گل‌های مجزایی در نظر بگیرید. این کار را حتی می‌توانید برای جمع دو نفره و خصوصی خودتان نیز انجام دهید و از آن انرژی مثبت بگیرید. برای زیباتر شدن فضا، دستمال سفره‌های گلدار روی میز را همرنگ با گل‌های مورد نظرتان انتخاب کنید یا حتی از ظرف‌های گلدار برای پذیرایی استفاده کنید. روش دیگر، هماهنگ کردن گل‌های بهاری با نقش پارچه پرده یا مبلمان منزل است. دقت و ظرافت در انتخاب‌ها به زیباتر شدن میز پذیرایی خانه شما کمک بسیاری خواهد کرد.


سرویس بهداشتی و گل های بهاری

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

از فضای سرویس بهداشتی خانه غافل نشوید. با توجه به سبک دکوراسیون و مساحت آن، اندازه و نوع گل‌های‌تان را انتخاب کنید. گلدان‌های پایه‌دار یا کوچک، گل‌های رنگارنگ یا هماهنگ شده با فضا و... هر کدام از اینها می‌تواند انتخاب شما باشد؛ البته فراموش نکنید که باید ببینید گل‌هایی که در دسترس دارید، کدامند. گل‌های خشک نیز یکی دیگر از گزینه‌ها برای این فضا هستند.


بالکن های بهاری

بالکن‌های خانه را برای گل‌هایی که قرار است در خاک بکارید در نظر بگیرید. این گل‌ها معمولا برای رشد خود نیازمند نوری بیشتر از آنچه در فضای داخلی خانه دریافت می‌کنند، هستند؛ بنابراین بالکن فضای مناسبی برای آنهاست. اگر گل‌های فصل بهار را به شکل آویزهای پر و زیبا به سقف بالکن خانه متصل کنید، جلوه‌ای متفاوت و چشمگیر برای این بخش از خانه به وجود می‌آورید.

گل‌آرایی گل‌های بهاری در دکوراسیون منزل

روش‌های گوناگونی برای تزیین و گل‌آرایی دسته گل‌ها، گلدان‌ها، حلقه‌های گل و ترکیب آنها در کنار هم وجود دارد. کمی حوصله به خرج دادن و زمان گذاشتن برای پیدا کردن ایده‌های نو ارزشش را دارد. شک نکنید پس از پایان کار و تماشای دست‌سازهای زیبای‌تان این موضوع را به خوبی درک خواهید کرد. پس از همین حالا به فکر باشید. نوروزی پر گل را برای‌تان آرزومندم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج