جاباما
۳۰۵۹۲۲
۸ نظر
۵۱۲۱
۸ نظر
۵۱۲۱
پ

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

هیچ چیز مانند سبیل چهره آقایان را تغییر نمی دهد. کمی موی صورت کافی است تا چهره آنها از این رو به آن رو شود.

برترین ها : هیچ چیز مانند سبیل چهره آقایان را تغییر نمی دهد. کمی موی صورت کافی است تا چهره آنها از این رو به آن رو شود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تا به حال سبیل نگذاشته اند اما حال تصمیم گرفته اید به چهره خود کمی تنوع دهید، باید بگوییم که آنچه شما بدان احتیاج دارید، تنها کمی صبر و تحمل است.

برای این که موهای صورتمان رشد سریع تری داشته باشد، چه باید بکنیم؟

اول از همه باید ویتامین و مواد معدنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و ویتامین ای، فولیکول مو را تقویت کرده و موجب استحکام موها می شود.

مورد بعدی، لایه برداری پوست صورت است که سلول های مرده را از بین می برد و فضا را برای رشد موهایی سالم باز می کند.

در آخر مرطوب کردن پوست، نوشیدن مقدار زیادی آب و هیدراته کردن بدن است که بر رشد سریع تر موهای صورت موثرند.

مدل های مختلفی از سبیل وجود دارند که شما باید آنها را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید. ما در اینجا ۸ تا از معروف ترین مدل های سبیل را به شما معرفی می کنیم.

۱. سبیل نظامی

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

این مدل که ساده ترین مدل سبیل می باشد، توسط بازیگری به نام تام سلک رواج یافت. برای داشتن این سبیل باید ماهها صبر کنید. فقط یادتان باشد که قبل از امتحان کردن این مدل، به نوع موهای صورت تان توجه کنید. این مدل برای افرادی که موهای زخیم و صاف دارند، پیشنهاد می شود.


2. سبیل گراز ماهی


این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

این مدل سبیل در قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ رواج یافت که به دلیل شباهت این سبیل با عاج‌های گراز ماهی به به این نام شهرت دارد. برای داشتن این سبیل باید ۵ ماه صبر کنید تا موهای صورت تان کاملا بلند و پرپشت شوند طوری که لب بالایی تان را به طور کامل بپوشانند. فقط حواس تان باشد که باقی موهای صوت تان را کاملا بزنید و تمییز کنید تا این مدل سبیل سنتی به خوبی به چشم آید.


3. سبیل مدادی

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

سبیل مدادی زمانی رواج یافت که بازیگرانی چون کلارک گیبل و ارول فلین با این مدل سبیل در فیلم های خود ظاهر شدند. این مدل سبیل بسیار نازک است که می‌تواند به شکل یک خط باریک افقی در مجاور یا کمی بالاتر از لب قرار داشته باشد. این مدل راحت تر از مدل سبیل نظامی است و شما می توانید در عرض یک ماه آن را روی صورت خود امتحان کنید.


4. سبیل فرمانی

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

این مدل که بسیار مورد علاقه سبک خیابانی نیز می باشد، به علت شباهت اش به فرمان دوچرخه به سبیل فرمانی شهرت دارد. این مدل سبیل در گذشته و در میان افراد میان ‌سال و مسن محبوبیت داشته است. برای داشتن سبیل فرمانی باید انتهای سبیل هایتان را به شکل منحنی به سمت بالا تاب دهید. کافی است مقداری ژل یا کرم مو به انتهای آن بزنید تا به خوبی فرم بگیرد.


5. سبیل نعل اسبی

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

در مدل سبیل نعل اسبی، سبیل کاملاً روی لب ها را پوشانده و از گوشه های لب به طور عمودی و رو به پایین امتداد می‌یابد. شکل این نوع سبیل مانند حرف «U» انگلیسی به شکل برعکس و همچنین به شکل نعل اسب است. سبیل نعل اسبی در میان شخصیت‌های ورزش و هنرمندان بسیار محبوب می باشد. مردان غربی نیز به این نوع مدل علاقه‌مند هستند. از افراد مشهوری که سبیل شان نعل اسبی است می توان به هالک هوگان اشاره کرد. اگر می خواهید این مدل را روی صورت تان امتحان کنید، باید چند ماهی صبر کنید تا موهایتان کاملا رشد کرده و زخیم شوند. از آنجا که این مدل به هر کسی نمی آید، بهتر است قبل از امتحان کردن آن به فرم صورت خود توجه کنید.


6. سبیل کابوی

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

سبیل کابوی مدت ها قبل از زمانی که وودی آن را در «داستان اسباب بازی» به کار برد، رواج یافت. برای این مدل لازم نیست سبیل تان را تمییز و مرتب کنید بلکه هر چه نامرتب تر، بلند تر و شلوغ تر باشد، بهتر است.


7. سبیل فو مانچو

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

فو مانچو شخصیت محبوب فیلم های داستانی، از این سبیل استفاده می‌کرد و به همین دلیل این مدل سبیل، فو مانچو نام گرفته است. برای این مدل باید بگذارید سبیل هایتان از دو طرف لب هایتان به سمت پایین آویزان شود. شاید این مدل برای شما جذاب نباشد اما برای شب هالیوون ایده بسیار جالبی است.


8. سبیل دالی

این مدل های سبیل، چهره تان را زیر و رو می کند

این سبیل نامش را از دالی، نقاش سورئالیست اسپانیایی گرفته است. شاید بتوان تا حدودی از روی فرم سبیل او به شخصیت عجیب و غریب درونی اش پر برد. در این مدل، سبیل باریک از دو طرف خیلی تیز به سمت بالا می‌رود. البته برای این ‌که سبیل به همان حالت بایستد حتما به واکس یا ژل حالت دهنده احتیاج دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      بیکار

    • هستی

      من سیبیل نظامی رو دوست دارم. به نظرم مردونه تر می کنه چهره آقایونو

    • دختر تتلیتی

      عاشق سیبیلوهام

      پاسخ ها

      • علي

        دارم در حد تيم ملي

    • بدون نام

      بدترین کار ریش از ته بزنن سبیل زیاد کابوسه ما رو فکر میکردیم دخترا بدشون میاد
      فقط ته ریش فازه

    • بدون نام

      سیبیل خیلی خوبه

    • علی ارشقی

      من سیبیل دوست دارم. تو اردبیل به من میگن عمو سیبیلو

    • سبیل

      مرد و یه سبیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج