۳۰۶۳۲۶
۲۷ نظر
۵۰۰۸
۲۷ نظر
۵۰۰۸
پ

دل صدا و سیما از دست دولت خون است

در جلسه اصحاب رسانه با مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، اطلاعات برنامه‌های صداوسیما در نوروز ۹۵ اعلام و مطالبی در پاسخ به اظهارات اخیر سخنگوی دولت بیان شد.

خبرگزاری ایسنا: در جلسه اصحاب رسانه با مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، اطلاعات برنامه‌های صداوسیما در نوروز ۹۵ اعلام و مطالبی در پاسخ به اظهارات اخیر سخنگوی دولت بیان شد.

در این نشست که به میزبانی اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد، اطلاعات برنامه‌های نوروز ۹۵ شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و مراکز استان ها اعلام شد.

دکتر داود نعمتی انارکی، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در ابتدای سخنان خود، ضمن خیر مقدم به نمایندگان رسانه‌ها که در این نشست حضور داشتند، گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم ارتباطی دوسویه را با رسانه‌ها داشته باشیم و اخبار سازمان را در سطحی وسیع و گسترده برای اطلاع مردم در اختیار رسانه ها قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جنس فعالیت‌های روابط عمومی و رسانه‌ها یکی است، اظهار امیدواری کرد که در سال آینده بیشتر بتوانیم به درخواست خبرنگاران درباره تعامل با رسانه ملی پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه اطلاعات ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه‌ها و مراکز در یک بسته جامع خبری از طریق پست الکترونیکی برای همه رسانه‌ها ارسال شده است، گفت: ممکن است برخی تغییرات جزئی مثلا در نام برنامه و یا ساعت پخش آن‌ها پیش بیاید که هرگونه تغییر سریعا به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اطلاع‌رسانی دقیق، بتوانند شرایطی را فراهم کنند تا مردم عزیز با برنامه‌ریزی مناسب بتوانند برنامه‌های مورد نظر خود را ببینند و یا بشنوند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اظهارات اخیر دکتر نوبخت، سخنگوی دولت درباره بودجه رسانه ملی و موارد دیگر مانند یک جانبه‌نگری رسانه، گفت: اظهارات ایشان نوعی فرافکنی محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: ای کاش ایشان به جای این فرافکنی و بیان عباراتی مانند سفره دل پر خونم را در مورد صداوسیما باز نکنم و اینکه صد درصد اعتبارات صداوسیما پرداخت شده است، به بیان واقعیت‌های مربوط به بودجه صداوسیما می‌پرداختند.

دکتر نعمتی افزود: ادعای جناب دکتر نوبخت درباره پرداخت کامل اعتبارات صداوسیما در سال ۹۴ صرفا درباره بودجه جاری سازمان است، ولی باید به صراحت بگویم ۲/۳ رقم بودجه عمرانی رسانه ملی تا کنون پرداخت نشده است و همین موضوع باعث شده که انجام پروژه‌های عمرانی متوقف شود.

مدیر کل روابط عمومی صداوسیما درباره بخش دیگری از اظهارات نوبخت که گفته بود، میزان بودجه سال ۹۵ رسانه ملی از سال ۹۴ بیشتر هم شده است، تصریح کرد: واقعا چنین موضوعی تحقق نیافته است و آمار و ارقام نشان می‌دهد که افزایش بودجه صداوسیما برای سال ۹۵ تنها یک درصد بوده است، در حالی که بودجه دیگر دستگاه‌های فرهنگی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

نعمتی یادآور شد: با توجه به افزایش ۱۲ درصدی حقوق و مزایا، در واقع کمک دولت به رسانه ملی کاهش نیز داشته است.

مدیر کل روابط عمومی صداوسیما در ادامه با بیان این نکته که دولت، رسانه ملی را موظف کرده است بیش از ۵۰ درصد نیاز مالی خود را درآمدزایی داشته باشد، گفت: رسانه برای تحقق آن به موضوع مزایده آگهی‌ها می‌پردازد و برنده مزایده نیز مشخص می‌شود، اما می‌بینیم که فشارها به بانک‌ها آغاز می‌شود که خود را از این موضوع کنار بکشند و این طرح را به شکست می‌کشانند.

وی تصریح کرد: با این وضعیتی که برای رسانه پیش آمده باید اظهار کرد که سفره دل صداوسیما پر از خون است که هنوز گوشه‌ای از آن بیان نشده است.

وی درباره عملکرد صداوسیما در ایام تصویب برجام و مذاکرات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: میزان پرداختن به موضوع برجام از نگاه موافقان و مخالفان آن، بارها در گزارش‌های مختلف و با ذکر دقیق آمار و جزئیات و نام برنامه‌ها اعلام شده است، آماری که نشان از پرداختن حدود ۲ برابری به نظرات موافقان برجام داشته است و در این خصوص مردم بهترین داور محسوب می شوند که فارغ از هرگونه سیاسی کاری به ارزیابی منصفانه عملکرد رسانه می پردازند.

دکتر نعمتی افزود: تلاش رسانه ملی در موضوعات مختلف مرتبط با دولت، همراهی و همدلی است و حضور مسؤولان محترم سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در برنامه های مختلف و تشریح عملکرد آن‌ها نشان از این همراهی دارد و اگر انتقادی نیز در برخی برنامه‌ها نسبت به برخی عملکردها می‌شود، منبعث از وظیفه ذاتی رسانه در پرداخت دقیق به موضوعات است، همان‌طور که رسانه‌های مختلف نیز نسبت به عملکرد رسانه ملی بعضا نقد حرفه ای و نه تخریبی دارند و از سوی رسانه ملی و مدیران مورد توجه قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      پود بی زبون رو صرف برنامه های آشغال میکنید غر هم میزنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بور گل وبلبلای خودتو نگاه کن

      • بدون نام

        شما بروماهوارتو نگاه کن کوچولو تو کار بزرگترا دخالت نکن

    • بدون نام

      دل مردم هم از رسانه میلی خونه

    • بدون نام

      حالا رسانه میلی مگه چی پخش میکنه دم روحانی گرم

    • بدون نام

      صدا و سیما این همه مخالف دولت حرف می زند و بعد توقع دارد بودجه اش هم افزایش یابداین همه از پیامهای بازرگانی پول می گیرد و همه اش هم سریالهای تکراری و فیلمهای تکراری پخش می کند و یک ریال هم خرج نمی کند توقع دارد بودجه اش هم زیاد شود....

    • کوروش

      دل مردم هم از صدا و سیما خونه. همون بودجه ای هم که دادن برای این صدا و سیما زیادی یه

    • بدون نام

      دولت که الحمدلله از همه طلبکاره . من کارمندم و ماهی 800هزارتومن حقوق میگیرم . به خدا اگر من رییس جمهور بودم با این وضعیت حقوق شب خوابم نمیبرد . اونوقت آقایان با حقوق 50 میلیونی راحت و آسوده از کنار این مسئله میگذرند . متاسفم . اسم خودتان را امید نگذارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا.منم کارمندم وهمین وضع دارم.
        اینایی ک منفی میدن فک کنم از اون پولدارای بی غمن

    • بدون نام

      دل مردم هم از صدا وسیما خون است

    • بدون نام

      فعلا که دولت نمی تواند به مطالبات اقتصادی مردم پس از برجام پاسخ بدهد مدام به این ور و اون ور گیر میده
      یعنی خاک تو سر من که روحانی رییس جمهورمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سرم نیست خخخخخخخخ ولی واقعا متاسفم با این رئیس جمهور.خداوکیلی میخوام بدونم خود جناب روحانی یکی از حرفاشو باور داره

    • حیدری

      خوب مگه صدا وسیما برای یه گروه سیاسی ثروتمند ایران!! تبلیغات نمیکنه خوب چرا ازشون پول نمی خواید؟؟میتونم الان به جرات بگم که دو سالس هست که اصلا برنامه های صدا وسیما را دنبال نمیکنم حتی هواشناسی!

    • حیدری

      خوب مگه صدا وسیما برای یه گروه سیاسی ثروتمند ایران!! تبلیغات نمیکنه خوب چرا ازشون پول نمی خواید؟؟میتونم الان به جرات بگم که دو سالس هست که اصلا برنامه های صدا وسیما را دنبال نمیکنم حتی هواشناسی!

    • ناشناس

      بی بی سی 2000کارمتد داره به چندین زبان دنیا برنامه پخش میکنه و بیسترین تاثیر را هم بر مخاطبان خود ره هم دارد آن وقت صدا وسیمای ایران با نزدیک به 40000 هزار کا متد استهدامی و قرار دادی فقط میگت پول بیدین!!آدم یا سریال مهران مدیری می افته پول ودین!!پول ودین!!

    • بدون نام

      رسانه میلی مخاطب پران

    • علی

      چقدر اینها رو دارند به خدا.... اینهمه از دولت بد می گن بعد انتظار دارند بودجه شون رو هم از دولت بگیرن ...برنامه های مزخرف....... من جای دولت بودم هم یک ریال به اینا نمی دادم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداروشکر تو کار مملکت نیستی

    • یک ایرانی

      دل ما مردم هم از صدا و سیما خونه حیف قرون که از ثروت ملی به اینا بدین

    • حسین

      من یک کارگر ساده ام . من هم واقعا دلم از این دولت که نامش را هم به اصطلاح تدبیر وامید گذاشته خون است. واقعا 14درصد اضافه شدن حقوق برای کارگر با این وضع تورم منطقی است ؟؟؟؟!!!!!!!

      پاسخ ها

      • سعید

        عزیزم چرا موقع دولت قبلی با نفت 150دلار و تورم 50درصد صدا هیچکس درنیومد . دم این دولت گرم که با جیب خالی وخزانه حیف و میل شده تورم و کنترل کرده

      • بدون نام

        تورم رو کجا کنترل کرده؟؟؟؟؟ ی سر بیا یزد ببین چ جور کارخونه های کاشی بسته میشه وکارگر پشت کارگر بیکار میشه .چیزی نمیدونی حرف الکی نزن پولدار خوش گذرون

    • رضا

      خدا پدرروحانی رابیامرزد

    • فرزاد

      صدا سیمای ایران دیگه تو مردم جایی نداره چون از فکر مردم جدا شده و کم کم باید رو به تعطیلی بره

    • هموطن

      چه بودجه ای؟ همینی هم که بهشون میدن برای سرشونم زیاده، از دولت پول گرفتن که تخریبش کنن ، که صحبتهای رئیس دولت رو سانسور کنن، که بر ضد دولت کار کنن، دولتی که منتخب و نماینده مردم ایرانه

    • سیدموسی

      این رسانه که ملی نیست بلکه میلی است

    • بدون نام

      یعنی من با اینکه سواد سیاسی ندارم ولی باچیزایی ک دوروربرم دیدم ومیبینم تا اینجا فهمیدم ک اقای روحانی ب بیشتر وعده هاش عمل نکرده تنها چیزی ک عایدمون شده اینه ک بازار فروش برای غرب تو ایران باز شده.من فقط ی سوال دارم از طرفداران روحانی این بازارای فروش خارجی ک تو ایران باز شده چ سودی برای ایران و کارگر وکارمند ایرانی داره؟؟؟؟برا ماسود داره یا کارگرای کشورهای غربی؟؟؟
      اگ فرقی نداره پس دیگه خواهشا نگین چرا فارغ التحصیل بامدرک دکترا وارشد و.. بیکار داریم چون خودکرده را تدبیر نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج