۳۰۶۴۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دوبلکس هایی کودکانه

معماری داخلی آپارتمان دوبلکس بسیار شیک و ویژه ای که در این مطلب قصد معرفی آنرا داریم در شهر خارکف کشور اوکراین قرار گرفته و مساحتی بالغ بر ۲۱۲ متر مربع دارد و کاملا هوشمندانه نقشه ریزی و با دقت تمام اجرایی شده است.

وب‌سایت اتاق: معماری داخلی آپارتمان دوبلکس بسیار شیک و ویژه ای که در این مطلب قصد معرفی آنرا داریم در شهر خارکف کشور اوکراین قرار گرفته و مساحتی بالغ بر ۲۱۲ متر مربع دارد و کاملا هوشمندانه نقشه ریزی و با دقت تمام اجرایی شده است. اما چیزی که بیشتر از همه چیز در این خانه جلب توجه می کند و بخاطر بکار بردن همین عنصر در طراحی داخلی اش شهرت جهانی پیدا کرده، وجود سرسره ای است که طبقه دوم را به طبقه اول، در اتاق نشیمن وصل می کند. هدف اصلی طراحان در این خانه ایجاد مکانی آرامش بخش و سرگرم کننده هم برای والدین و هم برای فرزند خردسالشان بوده که بنظر بنحو احسنت اجرایی شده است.

نقطه جالب توجه در این آپارتمان مدرن و جدید که ساخت آن به تازگی به اتمام رسیده، بدون شک وجود سطح شیبدار جالبی است که دو طبقه را به یکدیگر وصل می کند. البته عناصر جالب توجه دیگری مانند باغچه عمودی یا بانوجی (تخت گهواره ای) که در اتاق نشیمن قرار گرفته نیز نگاه ها را به سمت خود جذب می کنند اما به اندازه سرسره مذکور جذاب نیستند!

در طبقه اول این آپارتمان اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق کودکان قرار گرفته است. اما در طبقه دوم اتاق خواب اصلی والدین، اتاق خواب مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی و اتاق کار و مطالعه تعبیه شده است. البته از آنجایی که این آپارتمان در طبقه آخر ساختمان قرار گرفته، از میزان زیادی نور طبیعی بهره می برد که طراح هم با نصب پنجره های عمودی و افقی بروی دیوار و سقف سعی کرده این نور را تماما به فضای داخل بکشاند.

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه

دوبلکس هایی کودکانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج