۳۰۶۹۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیلاردو: مسی بهترین بازیکن تاریخ نیست

سرمربی سابق تیم ‌ملی آرژانتین می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ نیست ، ولی بهترین بازیکن حال حاضر فو‌تبا‌ل جهان است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی سابق تیم ‌ملی آرژانتین می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ نیست ، ولی بهترین بازیکن حال حاضر فو‌تبا‌ل جهان است.

کارلوس بیلاردو، سرمربی سابق تیم ‌ملی آرژانتین که یکی از کارشناسان فعلی فو‌تبا‌ل در این کشور است، درباره موضوعات مختلفی با روزنامه‌ "اوله" آرژانتین صحبت کرد.

او درباره لیونل مسی بهترین بازیکن فو‌تبا‌ل آرژانتین که خیلی‌ها او را بهترین بازیکن جهان می دانند گفت: من مسی را بهترین بازیکن حال حاضر جهان می دانم و به نظر من تفاوت مشهودی بین او و کریستیانو رونالدو وجود دارد که من به همین دلیل مسی را بهترین بازیکن حال حاضر فو‌تبا‌ل جهان می دانم ، ولی او را بهترین بازیکن تاریخ نمی دانم. به نظر من دی استفانو، مارادونا و پله سه بازیکنی هستند که به مراتب از مسی بهتر بودند. دی استفانو یک گلزن ذاتی بود. او هیچ وقت کارهایی که مابقی انجام می دادند را انجام نمی داد. آن زمان فو‌تبا‌ل با شرایط فعلی متفاوت بود و به همین خاطر نمی‌شود خیلی بازیکنان آن زمان را با بازیکنان حال مقایسه کرد. با این حال این سه بازیکنی را که گفتم به مسی ترجیح می‌دهم و آنها را بهترین بازیکنان تاریخ می دانم نه مسی. البته باید بگویم که مسی به سقف آرزوهای هر فو‌تبا‌لیستی رسیده است و به اندازه کافی افتخار کسب کرده. مسی از لحاظ شخصیتی انسان بسیار حساسی است و انتقاداتی که اخیرا از او می شود باعث ناراحتی وی شده است . در بارسلونا همه چیز را با او می سنجند و از آنجایی که بازیکنی بزرگ است، عملکرد نسبتا بد او نیز بزرگ تر جلوه داده می شود. تنها جا‌م جها‌نی باقی‌ مانده است که نتوانسته آن را کسب کند و همین تنها انگیزه او برای ادامه فو‌تبا‌لی‌اش خواهد بود.

مسی در طی دو سال گذشته پست خود را تغییر داده است. او قبلا بازیکن کناری بود ، ولی با مشورت‌هایی که صورت گرفت او به پست مهاجم مرکزی یا سنتر فوروارد آمد و فکر می‌کنم که در این پست شرایط خوبی داشت و توانسته مثل قبل کارش را به بهترین شکل انجام دهد.

سرمربی سابق تیم ‌ملی آرژانتین در ادامه مصاحبه خود با روزنامه‌ "اوله" این کشور، درباره دیگو سیمئونه به خوبی صحبت کرد و به تمجید از این مربی پرداخت و افزود: سیمئونه مربی بسیار خوبی است و توانسته خودش را در اتلتیکومادرید نشان دهد. ر‌قا‌بت با دو تیم متمول ر‌ئال‌ ماد‌رید و بارسلونا برای اتلتیکومادرید کار آسانی نیست که سیمئونه توانسته آن را انجام دهد. من او را به عنوان مربی صاحب سبک تمجید می‌کنم که توانسته اینقدر خوب کار کند و به نظر من شرایط فعلی اتلتیکومادرید بیشتر به خاطر هوشیاری و جاه طلبی مربی بزرگی مثل دیگو سیمئونه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج