۳۰۷۸۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خانه تکانی سریعِ نوروزی

برای تغییر در دکوراسیون داخلی منزل شما پیشنهاد ها و ترفند هایی آورده ایم تا به وسیله ی آن ها تغییراتی موثرتر و متفاوت تر در خانه ی خود ایجاد کنید.

وب‌سایت دکوبوم: برای تغییر در دکوراسیون داخلی منزل شما پیشنهاد ها و ترفند هایی آورده ایم تا به وسیله ی آن ها تغییراتی موثرتر و متفاوت تر در خانه ی خود ایجاد کنید. با در نظر گرفتن این پیشنهاد های ساده در جریان خانه تکانی می توانید شاهد جلوه و جذابیت هر چه بیشتر محیط خانه ی خود باشید.

۱: کلیه وسایل اتاق به جز مبلمان و قالیچه های بزرگ را از اتاق بیرون ببرید. کلیه آثار هنری، لوازم فرعی، کتاب ها، چراغ ها و قطعات کوچک مبلمان را از اتاق خارج کنید و اتاق را از لوازم اضافی کاملا خالی کنید.

۲: محل قطعات بزرگ مبلمان را تغییر دهید. با قرار دادن آن ها در قسمت های دیگر اتاق می توان از فضای آن استفاده بهینه کرد یا به لحاظ زیبایی شناسی اتاق دلپذیر تری خلق کرد، آیا مبلمان دیگری برای جایگزین کردن دارید تا چشم انداز بهتری به اتاق بدهد یا این که باید مبلمان را به اتاق دیگری منتقل کنید؟ از تغییر چیدمان مبلمان به سبک مدرن تر هراسی به خود راه ندهید. مثلا کاناپه خود را به شکل ضربدری بچینید. هرگز یک اتاق کوچک را با مبلمان بزرگ و زیاد اشغال نکنید.

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۳: بعد از چیدن مبلمان در جای مناسب می توانید وسایل متوسط از جمله آثار هنری، قطعات کوچک مبلمان و لوستر های بزرگ را بچینید. در نظر داشته باشید که چینش وسایل منزل در یک وضعیت جدید می تواند استفاده بهینه از اتاق را برای شما امکان پذیر کند. آیا وسایل این اتاق در اتاقی دیگر جلوه ی بیشتری نخواهد داشت؟ اتاق شما یک انباری نیست که همه ی لوازم خود را در آن جای دهید. تغییر دکوراسیون به معنای قرار دادن لوازم غیر ضروری در اتاق نیست . این مرحله نیز هزینه ای به شما تحمیل نخواهد کرد.

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۴: اکنون زمان چیدن وسایل کوچک تر فرا رسیده است. به خاطر داشته باشید که لازم نیست تمام سطح اتاق پوشیده از وسایل شود مجددا درباره جابجایی وسایل از این اتاق به اتاق دیگر بیاندیشید. مهمتر این که از وسایلی که به کارتان نمی آید یا آن را دوست ندارید استفاده نکنید. اگر یک سری وسیله دارید آن ها را کنار هم بچینید و هرگز در سرتاسر اتاق پخش نکنید.

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۵: سرویس بهداشتی را فراموش نکنید، با تعویض عناصر کوچک مانند حوله ها، صابون، پرده و … با رنگ های تاثیر گذار می توانید تم این فضا را به راحتی و ارزان تغییر دهید.

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۶: دیوار یک اتاق را با رنگی برجسته رنگ آمیزی کنید. رنگ کردن مقرون به صرفه ترین راه برای تغییر دکوراسیون است. دیوار اصلی فضا را با رنگی مکمل یا متضاد مبلمان رنگ آمیزی کنید.

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۷: به جای خرید قطعه ی جدیدی از مبلمان، کوسن یا فرش و پتوی داخل فضا را با انواع جدید تعویض کنید. فرش ها می توانند پوشاننده ی خوبی برای کف پوش فرسوده شما باشند.

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۸: نور های موضعی مثل نور چراغ های هالوژن و نور های جهت دار مثل آباژور ها و چراغ های تزیینی پایه دار را فراموش نکنید. با استفاده از این نورپردازی می توانید مانع از کسالت آور شدن فضا شوید. برای خلق جلوه ای جذاب برای یک فضا به دنبال یک عنصر جانبی گران قیمت نباشید می توانید با نور پردازی فکر شده از یک عنصر ارزان قیمت، شاهکاری هنری بسازید.

خانه تکانی سریعِ نوروزی
خانه تکانی سریعِ نوروزی

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۹: به جای تغییر کلی رویه ی کابینت ها در آشپزخانه فقط سینک ظرفشویی قدیمی را با انواع جدید و مدرن عوض کنید از دیدن نتیجه این کار شگفت زده می شوید.

۱۰: اگر پنجره شما قدیمی و فرسوده شده است ولی امکان تعویض آن را ندارید می توانید از جادوی پرده کمک بگیرید که می تواند با قیمتی کمتر نمای پنجره ی شما را زیبا کند.

خانه تکانی سریعِ نوروزی

۱۱: مواد طبیعی و خوردنی نیز می تواند برای این کار به کمک شما بیاید. با اضافه کردن ظرفی از میوه های فصل به راحتی تغییری جذاب در دکوراسیون خود ایجاد کنید. گیاهان سبز نیز می توانند کارساز باشند.

خانه تکانی سریعِ نوروزی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج