۳۰۸۴۳۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۲۰ مکان دیدنی سال ۲۰۱۵ از نگاه فیس بوک (۱)

یک صفحه اجتماعی چندی پیش محبوب ترین جاذبه های گردشگری جهان را با استفاده از اطلاعات کاربرانش معرفی کرد. فهرست مناطقی که کاربران فیس بوک در سال ۲۰۱۵ از آن بازدید کرده اند.

ماهنامه دیار - نیو صدر: هزاران سال پیش وقتی کسی از کوهی عبور می کرد، به دیگران توضیح می داد چه چیزی پشت آن کوه دیده است. بعد از آن ما انسان ها خواندن و نوشتن یاد گرفتیم و به شکل دیگری سفر کردن را آموختیم و سفرهای متفاوتمان را توسط نقاشی و نوشتن به دیگران توضیح دادیم. اکنون هم این روند در حال ادامه است، توسط قطارها و هواپیماها به جاهایی سفر می کنیم که شاید گذشتگان ما از وجود آن ها هم خبر نداشتند. به جای نقاشی از سفرهای مان عکس می گیریم و آن ها را نه در غارها، بکله در صفحات اجتماعی قرار می دهیم.

یکی از معروف ترین صفحات اجتماعی فیس بوک است، این صفحه اجتماعی که ۱۱ سال است ساخته شده ۱.۴۴ میلیارد کاربر فعال دارد. این صفحه اجتماعی چندی پیش محبوب ترین جاذبه های گردشگری جهان را با استفاده از اطلاعات کاربرانش معرفی کرد. فهرست مناطقی که کاربران فیس بوک در سال ۲۰۱۵ از آن بازدید کرده اند.

۱- دیزنی لند

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

کاربران فیس بوک بیش ترین بازدید را در سال ۲۰۱۵ از دیزنی لند داشته اند. این پارک سرگرمی معروف که ۶۰ سال پیش در کالیفرنیا ساخته شد اکنون در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا مانند پاریس، شانگهای و توکیو شعبه دارد. والتر دیزنی در سال ۱۹۵۵ در بیانیه ای پس از افتتاح دیزنی لند گفت که «هدف از ساختن دیزنی لند این است که شادی وارد جهان شود.» اکنون شاید بخشی از این رویای او در بعضی از کشورها به حقیقت پیوسته باشد.


2- دارایی های کمپانی فیلم یونیورسال

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

کمپانی آمریکایی یونیورسال یکی از ۶ شرکت بزرگ فیلم سازی در آمریکا است. این شرکت که ۱۰۳ سال پیش ساخته شده است دارایی های مختلفی در کالیفرنیا، فلوریدا، ژاپن و سنگاپور دارد که بسیار محبوب هستند. یکی از تورهای معروف در سنگاپور که بازدید از استودیوی «ژوراسیک پارک» است.


3- میدان تایمز

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

برای مردم نیویورک شاید رفتن به میدان تجاری تایمز هیچ جاذبه ای نداشته باشد. اما این میدان که داستانی ۱۰۰ ساله دارد برای گردشگران مکانی متفاوت است. این میدان در محله منهتن در شهر نیویورک و در مقاطع خیابان «برادوی» و خیابان هفتم قرار دارد و لقبش «تقاطع جهان» است.


4- برج ایفل

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

ساختن برج ایفل ۲ سال طول کشید اما بیش از ۱۰۰ سال است که دیدن این برج از نزدیک بخشی از رویا همه انسان هاست. این برج ۳۲۴ متری که سال ۱۸۸۹ ساخته شد به مدت ۴۱ سال بلندترین برج جهان بود. اما شاید به جز ارتفاع چیز دیگری هم برج ایفل را جذاب می کند، برج ایفل پربازدیدترین ساختمان در جهان است.


5- آبشار نیاکارا

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

مرز بین آمریکا و کانادا از آبشاری بسیار زیبا تشکیل شده است. درواقع این آبشار از ۳ آبشار نعل اسب، آمریکایی و نقاب عروس تشکیل شده است. مجموع این ۳ آبشار، آبشار نیاگارا را تشکیل می دهند آبشاری که سالانه ده ها میلیون نفر از آن بازدید می کنند و معروف ترین آبشار جهان است.


6- سیام پاراگون

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

مراکز خرید در دنیا بسیار پرطرفدار شده اند. اما مرکز خرید سیام پاراگون که ۷ سال است در تایلند ساخته شده به یکی از بزرگ ترین مراکز خرید آسیا تبدیل شده است. اما شاید چیزی که این مرکز خرید را محبوب می کند و سمت آن نباشد، بلکه آکواریوم بزرگی است که در آن قرار دارد.


7- پارک ملی گراند کانیون آمریکا

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

حضور پارک ملی گرند کانوین میان جاذبه های گردشگری ۲۰۱۵ بسیار جالب است. پارک زیبا و منحصر به فرند گرند کانیون در شمال غربی آریزونا قرار گرفته است. شکل زیبا امروزی گرند کانیون نتیجه میلیون ها سال حفاری و فرسایش طبیعی است که جریان نیرومند رودخانه کلرادو در دوام و قوام بخشیدن به آن نقشی اساسی بر عهده داشته است.


8- پارک ملی یوسیمیتی

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

این مکان که در فهرست یونسکو هم حضور دارد و در سال ۱۸۹۰ میلادی در ایالت کالیفرنیا آمریکا ساخته شد و سمت ۳۰۸۱ کیلومتر مربع است. روزانه ۱۵ هزار نفر از پارک ملی یوسیمیتی بازدید می کنند.


9- موزه لوور

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

شاید کمتر کسی موزه لوور را نشناسد. معروف ترین موزه جهان در پاریس قرار دارد. این موزه در سال ۱۷۹۳ ساخته شد و سالانه ده ها میلیون نفر از آن بازدید می کنند. از آثار معروف این موزه می توان از تابلو مونالیزا نام برد.


10- پارک مرکزی نیویورک

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (1)

پارک مرکزی در سال ۱۸۵۷ در نیویورک ساخته شد و اکنون پربازدیدترین پارک در ایالت متحده آمریکا است. سالانه حدود ۳۷ میلیون نفر از این پارک بازدید می کنند. طبیعی است که یکی از گزینه ها باشد!

ادمه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج