۳۰۸۴۴۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۲۰ مکان دیدنی سال ۲۰۱۵ از نگاه فیس بوک (۲)

هزاران سال پیش وقتی کسی از کوهی عبور می کرد، به دیگران توضیح می داد چه چیزی پشت آن کوه دیده است. بعد از آن ما انسان ها خواندن و نوشتن یاد گرفتیم و به شکل دیگری سفر کردن را آموختیم.

ماهنامه دیار - نیو صدر: هزاران سال پیش وقتی کسی از کوهی عبور می کرد، به دیگران توضیح می داد چه چیزی پشت آن کوه دیده است. بعد از آن ما انسان ها خواندن و نوشتن یاد گرفتیم و به شکل دیگری سفر کردن را آموختیم و سفرهای متفاوتمان را توسط نقاشی و نوشتن به دیگران توضیح دادیم. اکنون هم این روند در حال ادامه است، توسط قطارها و هواپیماها به جاهایی سفر می کنیم که شاید گذشتگان ما از وجود آن ها هم خبر نداشتند. به جای نقاشی از سفرهای مان عکس می گیریم و آن ها را نه در غارها، بکله در صفحات اجتماعی قرار می دهیم.


یکی از معروف ترین صفحات اجتماعی فیس بوک است، این صفحه اجتماعی که ۱۱ سال است ساخته شده ۱.۴۴ میلیارد کاربر فعال دارد. این صفحه اجتماعی چندی پیش محبوب ترین جاذبه های گردشگری جهان را با استفاده از اطلاعات کاربرانش معرفی کرد. فهرست مناطقی که کاربران فیس بوک در سال ۲۰۱۵ از آن بازدید کرده اند.

۱۱- پارک بتو کاررو

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

پارک دنیا بتوکاررو با وسعت ۱۴ میلیون مترمربع برزیل بزرگ ترین پارک در آمریکا لاتین است. گفتنی است این پارک در سال ۱۹۹۱ ساخته شد و هر سال گردشگران بسیاری را جذب می کند.


12- تور استودیو برادران وارنر، لندن

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

کمپانی برادران وارنر، یکی از بزرگ ترین فیلم سازان دنیاست. از استودیو برادر وارنر در لندن به علت وسعت ۸۰ هکتاری و اجار فیلم هری پاتر در آن بازدید زیادی می شود.


13- باغ های خلیج

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

باغ های خلیج که در مرکز سنگاپور ۱۰۱ هکتار وسعت دارد. گفتنی است در سال ۲۰۱۴ از این پارک طبیعی ۶.۴ میلیون نفر بازدید کردند و از سال ۲۰۱۲ که این پارک ساخته شده تاکنون ۲۰ میلیون نفر از آن بازدید کرده اند.


14- تفرجگاه ساحلی شن های خلیج

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

تفرجگاه ساحلی شن های خلیج یک تفریحگاه یکپارچه است که همه چیز را با خود دارد: هتل لوکس، رستوران، مجموعه ای بی پایان از مغازه ها، تئاتر، موزه علوم هنر و دیگر مراکز تفریحی. در این شهر سرسره هایی ساخته شده از یخ وجود دارد.


15- پارک ایبیراپوئرا

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

یک پارک عمومی معروف و مهم در شهر سائوپائولو، برزیل است. این پارک که در مرکز این شهر واقع است، در سال ۱۹۵۴ افتتاح شد و اسکار نیمایر معمار و طراح آن است.


16- نمایشگاه میلان 2015

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

نمایشگاه یا اکسپو میلان نمایشگاهی است که اردیبهشت امسال در میلان برگزار شد و بازدیدکننده زیادی داشت. در این نمایشگاه ایران هم حضور فعالی داشت و غرفه ایران هم حضور فعالی داشت و غرفه ایران هم پربازدید شده بود.


17- مدیسن اسکوئر گاردن

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

این مرکز تفریحی و عمومی در نیویورک در سال ۱۸۷۹ ساخته شد و پس از آن بارها تغییر مکان داد. کنسرت های زیادی در آن اجرا می شود و مکان خاطره انگیزی برای بسیاری از آمریکایی هاست.


18- اسکله سانتا مونیکا

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

این اسکله که در سال ۱۹۰۹ در شهر سانتا مونیکا کالیفرنیا ساخته شده روی اقیانوس آرام قرار دارد.


19- استادیوم نیوکمپ بارسلون

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

تنها مکان ورزشی که در فهرست فیس بوک قرار دارد استادیوم نیوکمپ یا کمپ نیو باشگاه فوتبال بارسلونا است. این استادیوم که در شهر بارسلون در سال ۱۹۵۷ ساخته شد گنجایش ۱۰۰ هزار نفری دارد.


20- پیاده روی شهرت هالیوود

20 مکان دیدنی سال 2015 از نگاه فیس بوک (2)

این پیاده رو در سال ۱۹۵۸ به احترام هنرمندانی ساخته شده که جلو و پشت دوربین، در صنعت فیلم و سینما نقشی داشته اند. ستاره ها براساس موفقیت های حرفه ای یا زندگی شان یک ستاره دریافت می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج