جاباما
۳۰۸۹۳۲
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

برای نوشدن پوست از این ماسک‌ها استفاده کنید

لباس نو به تن پوست‌تان کنید

پوست و موي خود را نو کنید تا پوست ومويي باطراوت و زيبا داشته باشيد. اگر مي‌خواهيد چهره‌اي متفاوت و زيبا داشته باشيد بايد با تغذيه مناسب پوست ومو را دوباره جوان و پرطراوت كنيد.

مجله سیب سبز: پوست و موي خود را نو کنید تا پوست ومويي باطراوت و زيبا داشته باشيد. اگر مي‌خواهيد چهره‌اي متفاوت و زيبا داشته باشيد بايد با تغذيه مناسب پوست ومو را دوباره جوان و پرطراوت كنيد. ما به شما محصولات خانگي را پيشنهاد مي‌كنيم كه خرج چنداني براي شما ندارد ولي مي‌تواند تا حد زيادي به پوست شما كمك كند .

رنگ پوست‌تان را روشن كنيد

۲ سفيده تخم‌مرغ را با آب يك ليموترش تازه مخلوط كنيد. سپس اين مخلوط را به خوبي بزنيد تا كاملا حالت كرمي شكل پيدا كند. قبل از اين‌كه شب به تخت‌خواب برويد، اين كرم را به صورت‌تان بماليد. زماني كه از اين كرم استفاده مي‌كنيد بايد حتما هنگام روز كرم ضدآفتاب بزنيد.

اولين قدم در زيباسازي پوست، برداشتن سلول‌هاي سطحي مرده از روي پوست است، بنابراين شايد بتوان گفت اگر مي‌خواهيد پوست‌تان دوباره طراوت از دست رفته خود را بازيابد، بايد از پوست لايه‌برداري كنيد تا به رشد سلول‌هاي جوان كمك كنيد و تا حدي نيز باعث كاهش چروك‌هاي شويد.

لباس نو به تن پوست‌تان کنید

ابتدا صورت‌تان را با يك پاك‌كننده بدون چربي بشوييد و سپس با ۲ انگشت‌ لايه‌بردار طبيعي را روي پوست ماساژ دهيد، بهتر است اطراف چشم و دهان از لايه‌بردار استفاده نكنيد.

لايه‌بردار قوي: اين لايه‌بردار را به كساني توصيه مي‌كنيم كه مي‌خواهند چروك‌هاي روي صورت‌شان را كاهش دهند، مقداري مساوي از آب‌ليمو را با آب جوشيده شده مخلوط كنيد و روي صورت بماليد، حدود ۵ دقيقه صبر كنيد سپس صورت‌تان را بشوييد.

از آن‌جا كه اين لايه‌بردار بسيار قوي است بهتر است بعد از آن، از يك مرطوب‌كننده ملايم استفاده كنيد. بهتر است از اين لايه‌بردار هفته‌اي ۳ ‌بار استفاده كنيد.بعد از ۲ هفته مي‌توانيد ميزان آب‌ليمو نسبت به آب را دو برابر كنيد.

موها را جوان کنید

۱- ۴ سفيده تخم‌مرغ را به خوبي هم بزنيد تا كاملا كف كند، حالا اين سفيده زده شده را روي پوست سرتان ماساژ دهيد، سپس موها را آب بكشيد، مي‌توانيد مقدار كمي سركه سيب به آب اضافه كنيد.

۲- ۳ قاشق غذاخوري عسل را با ۴ قاشق غذاخوري روغن و يك زرده تخم‌مرغ و مقداري ژل آلوورا مخلوط كنيد تا كاملا يك‌دست شود. سپس موها را با اين مخلوط آغشته كنيد و بعد موها را با يك حوله، حدود يك ساعت بپوشانيد، سپس مثل هميشه موهاي‌تان را آب بكشيد. مي‌توانيد براي نتيجه بهتر، موها را با مخلوط آب و رزماري آب بكشيد (براي تهيه آب رزماري مقداري برگ‌هاي رزماري را درون يك ظرف آب بجوشانيد سپس از اين آب به عنوان آب رزماري استفاده كنيد.)

۳- در يك كاسه ۲ عدد تخم‌مرغ را با مقداري مايونز مخلوط سپس موها را به آن آغشته كنيد و با يك كلاه پلاستيكي موها را بپوشانيد، حدود ۲۰ دقيقه بعد موها را آبكشي كنيد.

کرم مرطوب کننده بسازید

فعالیت و کار در منزل یکی از عواملی است که با خشکی پوست همراه است. با ما همراه باشید تا با کمک این نسخه‌های طبیعی پوست‌تان را دوباره نرم و لطیف کنید.

۱- شما مي‌توانيد از عطاري گل اسطوخودوس و بابونه بخريد. ۲ قاشق غذاخوري گل اسطوخودوس را با ۲ قاشق غذاخوري گل بابونه، ۲ قاشق غذاخوري روغن بادام شيرين و ۳۰۰ گرم وازلين مخلوط كنيد. سپس اين مخلوط را در يك ظرف شيشه‌اي دردار بريزيد و به صورت وارونه در يك ظرف آب داغ بگذاريد اين آب را حدود يك ساعت حرارت ملايم بدهيد (مطمئن باشيد كه آب وارد شيشه نشود) بهتر است هر ۱۰ دقيقه يك‌بار شيشه را بيرون بياوريد هم بزنيد يا تكان دهيد. سپس شيشه را از آب بيرون بياوريد و اجازه دهيد تا خنك شود و حالت ژل مانند پيدا كند.

۲- اگر به‌دليل شست‌و‌شوي مكرر دست‌هاي‌تان بسيار خشك شده است، يك سيب‌زميني را بپزيد، پوست آن را بگيريد سپس آن را بكوبيد تا پوره شود. اين پوره را با يك تا ۲ قاشق غذاخوري روغن زيتون ۲ قاشق غذاخوري شير و ۲ قاشق غذاخوري عسل مخلوط كنيد تا كاملا حالت كرمي شكل پيدا كند. هفته‌اي ۲ تا ۳ بار از آن استفاده كنيد.

مطمئن بخندید

سفيدي دندان‌ها به شدت در زيبايي شما موثر است، بد نيست با راه‌حل‌هايي طبيعي‌، دندان‌هاي‌تان را سفيد كنيد تا با خيال راحت بخنديد.

لباس نو به تن پوست‌تان کنید

۱- يك قاشق چاي‌خوري نمك را با يك قاشق چاي‌خوري آب‌ليمو تازه مخلوط كنيد و روي دندان‌ها بماليد.

۲- سركه سيب را در دهان، بگردانيد به‌طوري كه سركه، كاملا به تمام قسمت‌هاي دندان‌ها برسد. دندان‌ها را آب بكشيد.

۳- ۳ قاشق چاي‌خوري جوش‌شيرين را با يك قاشق چاي‌خوري نمك مخلوط كنيد سپس دندان‌ها را با اين پودر مسواك بزنيد.

در سفر چگونه مراقب پوست‌تان باشيد

ما در اينجا فهرستي از مواد طبيعي مفيد براي پوست را براي شما شرح مي‌دهيم تا با توجه به آنچه در دسترس داريد در طول سفر نيز پوست خود را تغذيه كنيد.

گوجه‌فرنگي:‌ اگر منافذ پوستي مسدود شوند احتمال بروز آنكه زياد مي‌شود. گوجه منافذ پوستي را باز مي‌كند.

سركه: اگر روي پوست، جوش وجود دارد و به‌طوركلي پوست شما ملتهب و خارش‌دار است اين ماده پوست را نرم مي‌كند و مي‌تواند براي آفتاب سوختگي نيز موثر باشد.

ماست: پوست را نرم و آبرساني مي‌كند. مي‌توان از آن به عنوان يك پاك‌كننده و روشن‌كننده پوست استفاده كرد.

ژل آلوورا: درماني براي انواع سوختگي‌هاست.

آووكادو: منبع خوبي از ويتامين E و روغن‌هاي طبيعي است و مي‌توان از آن به عنوان مرطوب‌كننده طبيعي استفاده كرد.

آب يا شير نارگيل:‌ براي صاف كردن پوست مفيد است.

خيار: براي از بين بردن كبودي‌ها و چروك‌ها زيرچشم مفيد است، همچنين درماني براي چشم‌هاست.

تخم‌مرغ: سفت‌كننده پوست است، بهتر است پوست‌هاي نرمال و چرب از سفيده تخم‌مرغ استفاده كنند و پوست‌هاي خشك از زرده تخم‌مرغ.

عسل: يك سفت‌كننده پوست كه مي‌تواند انعطاف‌پذيري پوست شل شده را افزايش دهد و تاحدي چروك‌ها را كم‌رنگ و منافذ پوستي را كوچك كند و به عنوان يك مرطوب‌كننده طبيعي به كار مي‌رود.

از آلوورا کمک بگیرید

اگر در ماه‌هاي اخير گذرتان به عطاری‌ها افتاده باشد، يك برگ سبز بزرگ را ديده‌ايد كه به گفته متخصصان پوست و مو هم پاي داروها مي‌تواند نقش موثري در تقويت و بهبود پوست داشته باشد. اخيرا متخصصان به تاثير اين گياه در درمان معضلات مو مانند شوره سر پي برده‌اند.

آلوورا داراي آنزيم‌هايي است كه توليد و رشد موهاي جديد را تحريك مي‌كنند. اين آنزيم‌ها سرعت جريان خون را در عروق زير پوست افزايش مي‌دهند و سبب افزايش تغذيه فوليكول‌هاي مو مي‌شوند. براساس يافته‌هاي تازه، آلوورا به‌عنوان يك ماده شگفت‌انگيز و معجزه‌گر در جهت افزايش و رشد موها شناخته شده است. همچنين به‌علت خواص ضدباكتري و قارچي كه دارد، مانع از توليد شوره سر مي‌شود.

لباس نو به تن پوست‌تان کنید

آلوورا با رساندن اكسيژن بيشتر به سلول‌هاي پوست، سبب ترميم بافت پوست شده و پوست‌هايي كه در اثر تابش آفتاب دچار سوختگي شده‌اند را نرم مي‌كند. برخي از متخصصان پوست ومو همچنين معتقدند كه آلوورا سلول‌هاي پوستي مرده را از بين مي‌برد و سلول‌هاي جوان جايگزين شده بنابراين پوست را تازه و درخشان مي‌سازد. تاثير اين گياه به حدي است كه حتي در پيشگيري از بروز بيماري‌هاي پوستي نيز موثر است.

خوراکی‌هایی که حال صورتتان را خوب می‌کنند

شير: يك ماده خوب براي تغذيه پوست است.

انواع آجيل: به عنوان اسكراب براي كم‌رنگ كردن و از بين بردن چروك‌ها، منافذ پوستي و جو‌ش‌هاي سرسياه به كار مي‌رود.

جو: براي نرم و صاف كردن پوست مفيد است و رنگ چهره را روشن مي‌كند.

انواع مركبات و آناناس: يك سفت‌كننده طبيعي پوست كه رنگ چهره را روشن و پوست را نرم مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوست عزیزی که این مطالب رو نوشتی بهتره کمی تحقیق کنی بعد پیشنهادات بدی...استفاده از نمک و اب لیمو یا سرکه سیب برای مینای دندان ها بسیار ساینده و مضر هستن...بعد از مدت کوتاهی موجب سایش و از بین رفتن مینای دندان و حساسیت شدید دندانی میشن...بهتره پیشنهاد بدین برای سفید کردن دندان ها با یک دندانپزشک مشورت کنند تا استفاده از ترکیبات اسیدی...

    • بدون نام

      دوست عزیزی که این مطالب رو نوشتی بهتره کمی تحقیق کنی بعد پیشنهادات بدی...استفاده از نمک و اب لیمو یا سرکه سیب برای مینای دندان ها بسیار ساینده و مضر هستن...بعد از مدت کوتاهی موجب سایش و از بین رفتن مینای دندان و حساسیت شدید دندانی میشن...بهتره پیشنهاد بدین برای سفید کردن دندان ها با یک دندانپزشک مشورت کنند تا استفاده از ترکیبات اسیدی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج