۳۰۹۷۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ژاوی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

ژاوی هرناندز، اسطوره باشگاه بارسلونا عنوان کرد که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است و نیازی به کسب جام جهانی برای تثبیت این عنوان ندارد.

ورزش سه: ژاوی هرناندز، اسطوره باشگاه بارسلونا عنوان کرد که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است و نیازی به کسب جام جهانی برای تثبیت این عنوان ندارد.

مسی با کسب ۵ توپ طلا و عناوین مختلف باشگاهی، خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ معرفی کرده است. با این حال، عدم موفقیت در کسب جام های ملی باعث شده تا مسی از این حیث پایین تر از اسطوره هایی نظیر مارادونا قرار بگیرد.

ژاوی در این رابطه گفت:"لئو بدون شک بهترین بازیکنی است که با او هم بازی بوده ام. او بهترین بازیکنی است که دیده ام و بهترین بازیکنی است که خواهیم دید. او بهترین بازیکن تاریخ است.نیازی به جام جهانی ندارد که بهترین باشد. دی استفانو و یوهان کرویوف نیز تا به حال قهرمان جام جهانی نشده است.مسی هر کار می خواهد انجام می دهد.

او روی یک صحنه بزرگ است که همه کار می تواند انجام بدهد. در فوتبال دو بخش وجود دارد. بخش فیزیکی که او بدون شک بهترین است، هر چند رونالدو و نیمار هم در این زمینه قدرتمند است. یک زمینه فکری هم هست که او همیشه یک گام از دیگران جلوتر است.

مرکز ثقل او پایین است و به همین خاطر از لحاظ فیزیکی بهترین فرم است. با وجود قد ۱۷۰ سانتی متری، پاهای قوی دارد و سخت مصدوم می شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج