۳۱۰۱۵
۱۳۱ نظر
۵۰۲۷
۱۳۱ نظر
۵۰۲۷
پ

تهیه فیلم غیر اخلاقی پس از رابطه با زن متاهل

او به من گفت مجرد است. از آن به بعد با هم رابطه دوستانه داشتیم و او چند مرتبه‌ای نیز به خانه‌ام آمد. بعد از مدتی این فکر به سرم زد که از رابطه‌ام با مهسا فیلمبرداری و به این ترتیب از او اخاذی کنم.

شرق: پرونده مردی که متهم است بعد از برقراری رابطه با زنی متاهل از او فیلمبرداری و اخاذی کرده است به دادگاه ارسال شد.

چندی قبل مردی به پلیس آگاهی شیراز رفت و طی شکایتی به ماموران گفت: «مدتی است مردی مزاحم همسرم مهسا می‌شود و قصد دارد از او اخاذی کند برای همین تصمیم گرفتم از وی شکایت کنم.»

این مرد توضیح داد: «مدتی قبل وقتی متوجه پریشانی همسرم شدم علتش را از او پرسیدم و وی هم ماجرای مزاحم ناشناس را تعریف کرد. همسرم چندی پیش گوشی موبایلش را در تاکسی جا گذاشت و احتمال می‌دهم آن مرد از داخل گوشی عکس‌هایی را از همسرم به دست آورده و می‌خواهد با استفاده از همان‌ها اخاذی کند.

من اوایل به مهسا توصیه می‌کردم به تهدیدهای فرد ناشناس اهمیت ندهد و موضوع را جدی نگیرد اما آن غریبه دست‌بردار نیست و خیال ندارد به مزاحمت‌هایش پایان بدهد.» ماموران وقتی تحقیقات‌شان را در این رابطه آغاز کردند متوجه شدند ماجرا به چند عکس محدود نمی‌شود و متهم از زن جوان فیلمی غیراخلاقی در اختیار دارد و حتی یک نمونه از آن را برای مهسا ارسال کرده است.

افشای این موضوع سبب شد مهسا تحت بازجویی قرار بگیرد و کارآگاهان با توجه به اطلاعاتی که وی ارایه داد توانستند مرد اخاذ را که میثم نام دارد به دام بیندازند. میثم در بازجویی‌ها به جرمش اقرار کرد و گفت: «پنج سال قبل به طور اتفاقی با مهسا آشنا شدم.

او به من گفت مجرد است. از آن به بعد با هم رابطه دوستانه داشتیم و او چند مرتبه‌ای نیز به خانه‌ام آمد. بعد از مدتی این فکر به سرم زد که از رابطه‌ام با مهسا فیلمبرداری و به این ترتیب از او اخاذی کنم.

برای همین در خانه‌ام دوربین مداربسته کار گذاشتم. روزی که به صورت مخفیانه فیلمبرداری می‌کردم مهسا متوجه موضوع شد اما حرفی نزد.»متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «چندی قبل مهسا به رابطه‌اش با من پایان داد. همان موقع بود که فهمیدم او متاهل است و به این نتیجه رسیدم که وقت اجرای نقشه‌ام فرارسیده به همین دلیل از آن فیلم یک نمونه را برای مهسا فرستادم و گفتم اگر پول ندهد فیلم را تکثیر می‌کنم و همه‌چیز را با شوهرش درمیان می‌گذارم.

با تهدیدهایی که انجام دادم، توانستم او را تسلیم کنم و چند‌میلیون تومانی به جیب بزنم اما این مبلغ برایم کافی نبود و تصور می‌کردم مهسا برای حفظ آبرویش بازهم راضی می‌شود به من باج بدهد به همین دلیل به تهدید‌هایم ادامه دادم.

»ماموران بعد از ثبت اعترافات این متهم بار دیگر به بازجویی از مهسا پرداختند. او به داشتن رابطه با میثم اعتراف کرد اما گفت: «من از موضوع دوربین مداربسته و فیلمبرداری بی‌اطلاع بودم.»ب

اکنون با تکمیل تحقیقات مقدماتی پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه قرار گرفته است و متهم به‌زودی محاکمه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kami

      به خدا اعدام هم برای این جور زنها کمه، آخه بدبخت تو که شوهر داری چرا باز می ری سر وقت مرد دیگه؟ یعنی رابطه برات اینقدر مهمه؟ اینها هستن که آبروی همه رو می برن... عقده ای

      پاسخ ها

      • هنگامه

        خدا از گناه همه ی ما بگذره.یک غیبت به اندازه ی هفتاد زنا گناه داره...ما با خودمون چه میکنیم.قضاوت در مورد کارهای دیگران رو به خدا بسپاریم بهتر نیست؟!!! در هر شنیده ای تنها درس عبرتی نهفته ست.به این جنبهی قضیه نگاه کنیم بیشتر به دردمون میخوره...! مطمینا ما هم توی زندگیمون گناههایی مرتکب میشیم که از زنا بدترن.انشاالله خدا همه ی ما رو به راه راست هدایت کنه.مواظب باشیم.قضاوت و حکم دادن فقط از آن خداست.ما فقط باید حواسمون رو بیشتر جمع کنیم و درس بگیریم...!

      • سمی

        هنگامه جان غیبت نکرده منع کرده
        بدتر از غیبت
        هر کی منع کنه سرش میاد آقا kami
        ولی جدی هنگامه جان کامی فقط نظرشو گفته قضاوت نکرده می دونی مجازات زنا اونم واسه زن شوهر دار چیه؟
        همونی که کامی گفته شرعا و قانونا

      • هنگامه

        من نگفنم ایشون غیبت کرده.گفتم زنا در مقابل غیبتی که ما میکنیم 70 بار گناهش کمتره. ما بهتره حواسمون به اعمال خودمون باشه تا اینکه ببینیم کی چکار کرده و بگیم حکمش چیه.اخدارو شکر همه خودشون رساله رو از حفظن.امیرالمومنین میگن خوشا به حال کسی که رسیدگی به اعمال خودش اون رو از رسیدگی به اعمال مردم باز میداره....!

      • بدون نام

        دوست عزیز آیا زمانی که مرد زندار هم میره با کس دیگه ارتباط برقرار میکنه بازم اعتقاد داری که باید اعدام بشه ؟ یا شما هم مثل یک عده نظر میدید که حتماً زنش براش کم گذاشته و خلاصه هم چیزو از چشم خانومه میبینید

      • مریم

        ای کاش هنگامه جان همه مثل شما فکر می کردند و عمل می کردند دنیا می شد گلستان با نظرت موافقم ما باید فقط درس بگیر قضاوت را بسپاریم به اهلش

      • kami

        هنگامه جان من حرف شما رو قبول دارم ولی من که قضاوت نکردم خوده زنه گفته 5 ساله می شناسمش و می رفتم خونش و با هم رابطه داشتیم این اعترافه خود زنست قضاوته من نیست که؟!!! انگاری متن رو کامل نخوندیا!!!! در ضمن سمی جان این موضوع سر خودم هم اومده و من زنمو به خاطره اینکه با پسره دیگه ای دوست بود و مچش رو گرفتم دارم طلاق میدم... باز هم میگم برای همچین آدمهایی اعدام هم کمه اینها فقط عقده .... دارن.

      • شهرام

        من با کامی عزیز کاملا موافقم این زنها را باید هر چه زودتر سنگسار کنند

      • اسم فامیل

        هنگامه جان خیلی موافقم و ممنون. ولی کاش جامعه در مورد آقایون همسر دار که کارهای مشابه می کنند هم همین دید را داشت

      • واویلا

        دخترای مارو باش !!!!!!!!!متاسفم واسه از دمتون کار اون خائن و تقبیح نمیکنین اومدیدن گیر دادین به این بابا چرا غیبت میکنی؟اونم خانوما که اصلا غیبت جز جدایی ناپذیر زندگیشونه......ای داد بر من

      • Melody

        ++++++++++++++++

      • بدون نام

        اي بابا يه بار ديگه ماجرارو بخونيد اين مرتيكه گفته موقعي كه متاهل شده رابطه اش رو پايان داده اون ول كن نبوده
        البته براي مجرد هم هيچ توجيهي نداره كه به اين رابطه ها تن بده
        واين كار ا از اساس اشتباه و احمقانه است

      • zahra seven

        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++کامی راست میگه به خدا خجالت داره والا وقتی میخوان ازدواج کنن عجله دارن ازدواج که می کنن میرن دنباله این کثافت کاریا......

      • هنگامه

        من نگفتم غیبت !!!من میگم گناههای بزرگتر از زنا هم هستن که ما مرتکب میشیم.از غیبت کردن به عنوان مثال نام بردم.حرف من اینه ...ای کاش زشتیه همه ی اعمال ما تا این حد به چشم میومد. به عنوان مثال میگم اگه من غیبت کنم 70 بار از اون خانم گناهم بالاتره. کتاب گناههای کبیره هدیه ی خوبی برای دوستانمونه.

      • Sadaf

        kamelan nazareto ghabul daram
        kami jaan... :D

      • NoFear

        hengaame khanum age ghazie kaamelan baraks bud ehtemalan nazaretunam kamelan avaz mishod.

    • جمشید

      زنی که مرتکب این گناه بزرگ شده است چه حکمی دارد .حکم ان مرد چه میباشد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی بیاد اینارو ازبرق بکشه

    • سمي

      بي ... چه حاليشه
      ميگه مهسا به من گفت مجرده كه بگه من فريب خوردم نه مهسا
      دوربينم گفته مهسا مي دونست كه فيلمبرداريش جرم به حساب نياد
      من كار مهسا رو تأييد نمي كنم ولي مرده واقعا شيطانه

      پاسخ ها

      • لیلا

        مردای زن داری که هر روز مرتکب این گناه بزرگ می شوند چی؟ چون زنه انقد خوب موضع میگیرین؟

      • ساینا

        لیلا با نظرت موافقم

      • شهرام

        لیلا و سارینا خانم از زنهایی مثل شما که طرز فکرشون اینطوریه متنفرم شما دارید کار یک زن هرزه رو توجیه میکنید

      • kami

        من واقعاً موندم چرا دخترای ما اینهمه فمنیست شدن!!! من نمیدونم آخه کی گفته اگه به جای زنه مرد بود کسی حرفی نمی زد! خیانت بده حالا چه مرد متاهل باشه چه زن! فقط خیانت زن برای این حساسه که مرد باید همه مخارج و رفاه زن رو تأمین کنه ولی بازم این توجیه نیست که اگه مرد خیانت کنه مهم نیستا... خیانت کلاً کثیفه

    • ناشناس

      متهم یا متهمین؟!!!!!!!!!! کدومش. و بنظر من خواننده. خیلی متاسفم. برای این زن در وهله اول که چرا به شوهرت خیانت کردی نمخواستیش صادقانه جدا میشدی و نون این شوهر را میخوردی و با فردی غریبه دمخور بودی اسم تو زن نیست کثیف. و میثم هم باید مجازات شود که پلید است ودروغ میگه راحت. میتونست روز اول تحقیق کنه که داره با کی ارتباط میگیره و نودو نه و نیم درصد میدونسته شوهر داره مهسا. باید هردو مجازات سنگین شوند بیچاره شوهر غافل و نادانی که میتونست باهوش باشه و زنش را زودتر بشناسه.

    • امیرح

      اون دوتا رو بیخیال.حیف وقت برای این انسان نماها.
      بیچااااره شوهره. الان غصه عالم و آدم رو دلش سنگینی میکنه :-(( نمیدونه تو گوش زنش بزنه یا اون پسره یا شایدم تو گوش خودش!!!

    • حسین

      کار اون زن و خیانتش مهمترین عامل این اتفاق هستش و بعدش کار اون مرد. این جور خیانت در بین زنان و مردان رواج داره و باید ریشه یابی کرد علتش چیه، آیا از بی تقواییه یا از فقدان لذت زناشویی که مجبور به پر کردن این فضا به دست دیگری میشود

    • تینا

      مهسا و میثم هر دو گناه کارن ولی می خوام بگم که برعکس این خیانت هم به همین اندازه زشت و کثیفه! مردی که زن و بچه داره ولی مدام دنبال رابطه برقرار کردن با زنای دیگه اس!

    • محمد

      واقعا" که این زن خیلی هوس باز بوده یا شوهرش کم واسش گذاشته بوده که دست به این کار کثیف زده.چون زن و مرد هر دوتاشون اگه از لحظ احساس و عاطفه کمبود نداشته باشه که دیگه خیانت نمیکنه چون از همه لحاظ سیر شده و کمبودی ندارد.پس ته نظر من مقصر اصلی مردش هست که برا مهسا کم گذاشته..که باز با مرد دیگه رفته.

      پاسخ ها

      • ملیکا

        محمد خوشحالم که مرد های مثل تو هستند روشن فکروعاقل اگر همه ما بجای سرزنش درست فکر وعمل می کردیم اینطور نمی شد

    • ناشناس

      نازم به غیرت شوهر اون زن ...
      خدایا همچین بلایی را نصیب هیچ کس نکن الهی آمین.

      پاسخ ها

      • سودا

        کار دیگرون رو نهی میکنی یه دعا هم میکنی که سرت نیاد فک کن یه درصد

    • نفیسه

      من ادم مذهبی نیستم ولی به اصول و اخلاقیات پایبند به جرت میتونم قسم بخورم امار بالای این خیانت خانم ها بخاطر دیدن برنامه های نا متعارف فارسی 1 و از این قبیل بیچاره ما زنها و بیچاره تر فرزندان فردای این مملکت که اسیر این بازی های کثیف میشیم

      پاسخ ها

      • هنگامه

        پس خودت هم دیدی.....!لااقل تا آخر ببین .آخر تمام سریالهاشون نشون میده که چه بلایی سر آدمهای فاسد میاد.اگه بدی رو نشون میده خوبی رو هم نشون میده.آدم عاقل و باشعور درست و غلط رو خوب میفهمه.

      • مرتضی

        هنگامه خانم اگه شما بدونی برنامه های شبکه هایی چون فارسی 1 و.... چه به سر بنیان خانواده میاره این حرف و نمیزدی اون صهیونیسم هیچی ندار اون سر دنیا نشسته که برای امثال ما ایرانی ها برنامه آموزنده پخش کنه اونهم با دوبله فارسی اگه کل اونایی که ماهواره دارن بشینن پای سریالای فارسی 1 که فکرکنم متاسفانه آمارشون 80درصده درآمدش بهاندازه درآمد یه شب قمار بازی رییس این شبکه سکولاری دنیا نمیشه بازم میشینیم وپاشم تخمه میشکنیم تاثیرشو رو خودمون میبینیم ولی چشمامونو رو ی تاثیری که رو بچه هامون داره میبندیم.مراقب نسل آیندتون باشین .

      • هنگامه

        شذمنده آقا مرتضی اولا که این خانم 5 سال پیش خیانتش رو شروع کرده و خوبه که بدونین اون موقع فارسی 1 نبود.دوما مگه شما با بچه ت میشینی و سریال نگاه میکنی؟!!! فرهنگ تلوزیون دیدن نداریم...من دخترم حتی حق دیدن سریالهایکشور خودمون رو هم نداره مگه اینکه من و پدرش تایید کرده باشیم.آدمها قد شعورشون باید از تکنولوزی استفاده کنن.به فرموده ی امام غلی ع حرف حق رو بشنوین ولو اینکه از دهن آدم بد بیرون بیاد.داستان ادب از که آموختی از بی ادبانه.ذاتی که خراب باشه احتیاجی به آموزش نداره.ذات خوب هم با این چیزها منحرف نمیشه.وگرنه تلوزیون خودمون هم باید بگیم چرا آموزش بچه دزدیمیده؟!!!!!!!

      • بها

        کاملا موافقم....

    • شاهرخ

      بدبخت بیچاره شوهره!!! از صبح خروس خون بایدبرای یه لقمه نون و برای فراهم کردن نیاز های زنش بیرون جون بکته و شب هم خسته و مرده بیاد خونه دیگه بیچاره توانی نداره ....بنده خدا روحش هم خبر نداره اون موقعی که داره کار میکنه همسرش با یه نفر دیگه .....خدایا ازت میخواهم به این شوهر صبر بدی چون حتی تصور کردنش هم جیگر میخواهد...عقیده من اینه که مشکل این داستان فقط زنه هست چون همه میدونیم تا زن نخواهد هیج کس نمیتونه کاری بکنه ....درسته که شاید همسرش هم کاستی هایی داشته ولی این اصلا ملاک بر خیانت زن نمیشه.اگه اون خانوم نیاز جنسی بیشتر داشت یا .... بهتر نبود اونو با شوهرش مطرح میکرد که یا اینکه به یک مشاور مراجعه میکردند که کار به اینجا نمیرسید.دوستان من وضعیت اقتصادی این قدر بدشده که هیچ جایی برای دفاع نگذاشته ولی این دلیلی برای خیانت و سایر مسایل برای زوجین نمیشود.....

      پاسخ ها

      • kasra

        bara hamine ke migam injur zanaro bayad az mikhe tavile avizun kard,,,bichare shoharesh... ahane mozab tu sare adam berizan behtar az ine ke khianate zaneto bebini...

      • orkide

        موافقم ، اشکال از خانومست ، ولی اون آقا هم بی تقصیر نیست ، بیشتر این روابط زنهای شوهردار از روی نگاه کردن به مرد بیگانه منشا میگیره یعنی ظاهر اون مرد و همچنین طرز حرف زدن اون آقا

    • Ali

      خيلي زود جفتشون اعدام كنن تا درس عبرتي بشه براي ديگراني كه فكرشون خرابه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه باعدام درست میشد که هروز بیشترنمیشد باید اول ریشه یابی گرد ماانسان های کوچک قادربه قضاوت درست نیستیم تازه فهمیدم

    • bita

      برای همچین زن ها متاسفم.

    • مارینا

      چرا مردا خیانت میکنن چیزی نمیگین؟
      لابد مهسا کمبود محبت از طرف شوهرش دیده که رفته سراغ یکی دیگه
      شما مردا باید تمام توجه و محبتتون واسه خانوماتون باشه

      پاسخ ها

      • اميرح

        ..هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد..
        درسته كه بايد علت اين موضوع همه جانبه بررسي بشه.اما در حال حاضر انگشت اتهام به سمت اون زن! ست (كلمه خانم حيف بود.به زبون نيوردم) حتا بيشتر از ميثم (اينجا هم كلمه آقا حيفه). بنظر من بهتر بود شما كامنتت رو در جايي كه مطلب درباره خيانت مرد به زن بود ميگذاشتيد. اينجا همه ما از كار اين زن ناراحتيم (حتا بيشتر از كار زشته ميثم) و اين كامنت شما ممكنه باعث تحريك دوستان؛مخصوصن آقايون نسبت به شما بشه
        شاد باشي

      • kami

        مارینا جان، خوب می تونست طلاق بگیره بره با همون میثم جونش که 5 سال باهاش بوده ازدواج کنه... این زنه هم خدا می خواسته هم خرما... در ضمن کسی نگفته که این کارا برای مرداهای متأهل خوبه! و اگه این مورد هم برای مرد متأهل بود مطمئن باش همه این قضاوتها رو برای اون می کردن

      • مهدیس

        آفرین منم با نظر شما موافقم.

      • محمد

        من فکر میکنم هر دو اونها مقصرند و احتمال میدم مرد شخص بی قیرتی باشه میدونی چرا اگر مرد غیرت داشت هر دو شون رو میکشت بابت خیانت به شوهر ...

      • بدون نام

        به نظرت خانوم ها به راحتی میتونن از شوهرشون طلاق بگیرن یا باید هزار تا مدرک دلیل بیارن فکر کردی ما زنا میتونیم مثل شما اقایون هر وقت اراده کردیم طلاق بگیریم

      • علی

        امثال تو هستند که وقتی ازدواج می کنند اگه همسرشون مشکلی داشته باشه میرن با یکی دیگه جبرانش می کنند.اول سعی کن که مشکلتو حل کنی اگه نشد واست قابل تحمل نبود ازش طلاق بگیر بهتر از خیانت که.بعد برو هر غلطی که دلت خواست یکن

      • 120

        مارینا, شما از اون دسته کسانی هستی که برای توجیه اشتباهات خود دیگران را متهم میکنی.
        طرز فکرت را عوض کن.
        120

      • امیرح

        بله ناشناس عزیز
        لطفن اگه به عقدنامه و امضاهایی که زوجین رو درقبال هم متعهد میکنه توجه کنید.متوجه خواهید شد اکثر موارد به عروس توجه داره. درسته که حق طلاق با اقایونه اما درحال حاظر کفه ی شرائط طلاق برای خانم ها سنگینی میکنه. این برداشت ها متاسفانه بخاطر جو موجود جامعه ماست.چیزی که بازم متاسفانه خیلی از خوده ما اقایون هم اطلاع نداریم. خیلی از سووتفاهم ها و سوبرداشت ها از عدم آگاهی ماهاست و اینکه بیشتر از اینکه دنبال منبع اصلی باشیم به حرف های ناقص اطرافیان (و یا خدای ناکرده افراد غرض ورز اطرافمون) توجه میکنیم. و شاید اونو خیلی علمی تر ببینیم!

      • بدون نام

        علی اقا نحوه ننوشتن پیامتون نشان از ادب شما دارد اگه بگید زنتون بتون خیانت کرده من حق به ایشون میدم با این نحو حرف زدن

      • بدون نام

        امیرح عزیز فقط حق طلاق نیست علاوه بر گرفتن حق طلاق حق حضانت بچه ای که بزرگ کرده روهم از اون گرفته فرق نمیکنه دختر 100000 مهریه داشته باشه یا 1 سکه عملا خیلی از ما قادر به گرفتن حقمون نیستیم تنها چیزی که ما از شما میخوام حقوق برابره یعنی اگر مردی هم به زنش خیانت کرد به همون اندازه که زن مجازات میشه مجازات بشه ما عمل مهسا را تایید نمیکنیم فقط میخوام همین جور که به این ماجرا عکس العمل نشون میدید به خیانت یه مردم نشون بدید چون در اخر هر دو مرتکب خیانت شدن

      • اميرح

        ناشناس جان،حتمن همينطور خواهد بود. لااقل من يكي خودمو ميشناسم.ميتونم كلمه حتمن رو بكار ببرم. و خوسحالم ازين كه رد كردن كار زشته اون خانم رو بزبون آورديد و محكوم كرديد.
        خداهم گفته تفاوتي بين زن و مرد نيست مگر تقواي اونها.
        شاد باشيد

      • reza

        این حرف شما منطقی نیست قرار نیست که هرکی کمی بی محبتی ببینه زود جا بزنه ودست به چنین کاری بزنه به نظره من این هوس بوده

    • حمید

      پناه می برم به خدا از شر این گناهان و لغزش ها.دلایل این جور کارها و اتفاقات یک موضوع نیست بلکه موضوعات و عوامل مختلفی دست در دست هم می دهند تا این اتفاقات روی دهد که بزرگترین آنها فاصله گرفت از خدا و ضعف ایمان است .چه زن و چه مرد اگر با ایمان باشند و در روابط بین همدیگر اصول دینی و مذهبی را رعایت کنند.و در تقویت وجدان خود بکوشند این اتفاقات خیلی کمتر می شود.خدایا لحظه ای ما را به خودمان وا مگذار و دست عنایتت را از سرمان کوتاه نفرما . آمین

    • مهدیس

      فرقی نمیکنه چه زن چه مرد نیاز به توجه دارن که مجبور نباشن بیرون از خونه دنبال...........

    • مریم

      من مطمئنم اگه الان این خیانت از طرف یه آقا به همسرش بود هیچ کدوم از این اقایون حرفی نمیزدن من نمیگم ای کار خانم اشتباه نیست ولی بهتره قضاوت نکنیم راجع به این موضوع به نظر من بی تفاوت گذشتن از کنار این موضوع خیلی بهتره و بهتره فقط به یه جمله ی خیانت کثیفترین کاره چه از طرف خانم و چه از طرف آقا بسنده کنیم.
      ممنون

    • شهرام

      به نظر من اگر زن اشتباه کنه دیگه جای هیچگونه بخششی نیست و باید به شدیدترین وجه مجازات بشه نمیدونم چرا در این مواقع بعضیها(مخصوصا خانمها) میگن مگه مرد خیانت میکنه خوبه نخیر خوب نیست ولی زنها نمیتونند خودشونو با مرد مقایسه کنند تو هیچ شرایطی و بهتره حد خودشونو بدونند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا؟ چون زن هستند باید حد خودشون رو بدونند؟ پس مردها چی؟بین زن و مرد چه فرقی هست؟ چرا این کارها فقط برای زن ها زشته؟ مردی که خیانت می کنه هم به همون اندازه گناهکاره. شما هرچی می خوای بگو. زنا الان خوب به حقوق خودشون واقف هستند و نمی پذیرن که مثل قدیم مردها هر کاری که می خوان بکنن و به خودشون حق بدن.

      • شهرام

        عزیز من اینجا جاش نیست فرق زن و مرد رو توضیح بدم ولی اینو بدون اگه مردی بدونه که همسرش بهش خیانت کرده دیگه به هیچ وجه باهاش زندگی نمیکنه ولی اگر مردی به زنش خیانت کنه بازم اون زنه میاد با شوهرش زندگی میکنه اگه اشتباه میگم بگو اشتباه میگی

      • امیرح

        ناشناس:
        بله. مردی که خیانت می کنه هم به همون اندازه گناهکاره. درسته.
        همینطور که خانم های گذشته پیشرفت اطلاعاتی چشمگیری داشتند (که قابل تحسینه) اطلاعات اقایون هم به همون مقدار رشد داشته. همه چیز دوسویه است

    • Melody

      خیلی از کاره مهسا ناراحت شدم.
      بدونه شک هم شوهرش و هم خود مهسا مقصر بودن باید مشکلشون رو حل میکردن نه پنهان!

    • احسان

      وقتي ازدواج حالت يك معامله پيدا ميكنه شما نبايد انتظاري بيش از اين داشته باشي. در جامعه ما روال ازدواج صحيح نيست كسي هم دنبال اصلاحش نيست به زور پدر شوهر ميكنن به زور خانواده انتخاب ميكنن دوست داشتنم مهم نيست عشق كه باعث ميشه انساني بعد مرگ همسر هم سي سال با فقط خاطراتش زندگي كنه و دنبال يكي ديگه نره.

    • هموطن

      آقا يعني چي جديدا باب شده كه حتما زنه كمبود محبت داشته رفته سراغ يكي ديگه يا چه ميدونم زنه مردرو تامين نميكرده مرده هم پي زناي ديگه اس. اين نشد توجيه خيانت. اين روزا انقد خيانت زياد شده كه من باور نميكنم دليلش اين باشه. بنظرم حتي اگه از طرف همسر تامين نميشي باز دليل نميشه بري سراغ يكي ديگه اونم همزمان!!!!!!!!!!!!! اول تكليف خودتو مشخص كن

      پاسخ ها

      • kami

        دمت گرم هموطن... قربون آدم چیز فهم... لپه کلام رو گفتی مرسی...

      • بدون نام

        آفرین هموطن+++
        در روزگاری که خیانت عادت شده و خیانت دیده محکوم به کم کاری! باید ببخشی. وگرنه متهم میشی به عدم درک متقابل و کینه ای بودن..!
        داریم به کجا میریم خداااا... :-(

    • بدون نام

      تا دنیا بوده و هست صداقت خوبه و خیانت بده. آدم صادق رو همه دوست دارن و از آدم خیانتکار همه متنفرند. مرد و زن هم نداره.

    • آمانج

      سريال "خداحافظ بچه" رو يه بار ديگه مرور كنيد
      فرض كنيد ادامه داستان انطوري ميشه خسرو(آتيلا پسياني) به رابطه اش با نازنين(بهاره رهنما) ادامه ميده اما نازنين ميخواد شوهر كنه البته ازنوع دائم قانوني وشرعي اما خسروخان مخالفه ازشم فيلم داره فيلم كه هيچي بچه داره(بچه بي شناسنامه)
      ادامه ش همينه كه تو اين داستان اتفاق افتاده حالا هي بيبين ريشه يابي كنين!!!

    • بدون نام

      فقط مردای ایرانی زنهارو مقصر میدونن در صورتیکه توی شهرهای بزرگ بخصوص تهران مردا با نگاهشون ادمو میترسونن والا ادم بخودش شک میکنه چیکار کرده که که این مرد انقد بهش نگاه میکنه

    • dj MHB

      شاید به غیرت خیلی ها بر بخوره.
      ولی (زنان خوب برای مردان خوب و مردان خوب برای زنان خوب) یعنی هر کسی مثل خودش گیرش میاد.

    • zahra seven

      خیلی عصبانی و ناراحت شدم چقد راحت بعضی خانوما خودشونو حراج میزارن از این یه مورد در همسایگیمون دیده بودم.خیلی دلم به حال همسرش سوخت واسه این قضایا گریه کمه خدا صبر بده به همسرش واقعا سخته خدا کجایی...........

    • کیمیا

      زن ومردفرقی نمیکند هرکدام خیانت کردند باید به یک اندازه مجازات شوند

    • فرزاد

      به نظر من اگه مهسا قبل از ازدواج با مردی رابطه داشته و خود اینگونه می خواسته که انجام شود . دیگه حرفی و حدیثی نمی توان بیان کرد . چون خود با رضایت این کار را قبول کرده . ودر رابطه با شوهرش با ید بگم که مقصر شوهرش نیست ، بلکه خود مهسا مقصر اصلی می باشد .زندگی از همون ابتدا اگه با صداقت شروع می شد و مهسا تمام جریان قبل از ازدواج رو به شوهرش می گفت . می تونست دو راه براش ایجاد بشه : یا ازدواج صورت نمی گرفت یا با دونستن این مطلب از طرف شوهرش شاید مورد حمایت جدی تری قرار می گرفت . نه اینکه بعد از گذشت مدتی ،تازه این کار فاش گردد که منجر به اقدامات توام با ترس و نگرانی باشد .

    • سجاد هیکل

      نظر داشتن به زن مردم خیلی بده.
      بنده خدا شوهر مهسا

    • لیلی

      به نظر من این گناهای کبیره مثل زنا بخاطر کم ایمانی و سست بودن ادمهاس چه برای زن و چه برای مرد ، مرد یا زن هرچه هم کمبود داشته باشند باید حیا و عفت رو حفظ کنند و به دنبال راه درست مشکلشون برن نه اینطوری، حق هم مرد و هم زن بدترین مجازاته

    • سحر

      به نظر من در مورد مسائل از این دست مجازات اعدام و ... تاثیر چندانی نداره..باید ریشه یابی کرد و جامعه رو از این گونه بیماری نجات داد.کشتن چاره کار نیست.باید به این سمت رفت که کسی دست به چنین عملی نزنه..

    • فریبرز

      ای کااااااااااااااش اینجوری نمی شد. نمیشه گفت مقصر مهساست شایدم مقصر شوهرشه که واسش کم گداشته.چون ما اینجوری خوندیم ،مهسا مقصر جلوه داده شد شایدم باشه

      پاسخ ها

      • در اینجا ناشناس

        به تو هم میگن مرد!!!!!

    • qwerty

      قابل توجه خانمهایی که میگن بین زن و مرد چه فرقی هست حتما اینو شنیدید که یک زن خراب میتونه صدتا مرد سالم رو خراب کنه ولی صدتا مرد خراب نمیتونه یه زن سالم رو خراب کنه درسته شهوت زن نه برابر مرده ولی خدا عفتی رو که به زن داده به مرد نداده پس به نظر شخصی خودم بیشتر سالمیه جامعه به دست خانمهاست هر چند کار مردای متاهل که دنبال این کارای زشت هستند رو به هیچ عنوان تایید نمیکنم

      پاسخ ها

      • اميرح

        مرسي+++
        من تو كامنت مارينا اين موضوع رو باز نكردم چون توضيحات طولاني داره و نخواستم بحث كش دار شه. مرسي. از نظري كه دادي خوشحالم

    • بنده خدا

      باور کنین شیوه ازدواج در ایران صحیح نیس.دختر و پسر جوان با هم ازدواج می کنن.هیچ راه برگشتی هم وجود نداره.شرایط طلاق اونقده سخته که هر دو رو مجبور به ادامه زندگی می کنه!! هر چقدر هم از همدیگه بدشون بیاد باید همدیگه رو تحمل بکنن.باور کنین تو کشورای غربی با وجود اون همه آزادی ، میزان خیانت زوجین از ایران کمتره.چون هر وقت با هم مشکل و اصطکاک پیدا کردن ، راحت از هم جدا میشن و نیازی به خیانت ندارن

    • کاپیتان

      قربونت برم خدا چقدرغریبی رو زمین. مقصر اصلی فقط شیطانه ودوستان شیطان

      پاسخ ها

      • نهال

        عزیز من شیطان فقط پیشنهاد میده آدم چرا باید قبول کنه؟؟؟

      • مرتضی

        کاپیتان عزیز میدونی دوست شیطان نفس خودته پس خودت میشی ....

    • مهری

      شهرام اگه زنی مردش به اون خیانت می کنه و باز هم باهاش زندگی می کنه از دو حالت خارج نیست یا خانواده یا کسی رو نداره ازش حمایت کنه و نیاز مالی داره یا احمقه تو هم سعی کن بری خودتو درست کنی چون تو با این طرز فکر لیاقت هیچ زنی نداری فکر کدی کی هستی که تفاوت زن و مرد می گی مردی فقط به جنسیت نیست خیانت خیانت فرقی نمی کنه زن مرتکب بشه یا مرد برات متاسفم . خواهش می کنم اگه انصاف دارین کامنت منو بذارین خواهش می کنم

    • رضا

      به نظر من جای بخشش نداره وقتی متاهله چرا خیانت میکنه حالم به هم میخوره از اینجور آدمهائی چه زن باشه چه مرد؟

    • حسن

      خدایا! واقعا بعضی از ماها تو خودمون چی دیدیم اسم خودمون رو انسان گذاشتیم؟ آدم وقتی اینجور چیزا رو می بینه دلش می خواد کاش یه دنیای دیگه بود که همه توش خوب و پاک بودن و می رفت اونجا. ولی حیف که تو این زندگی نیس اگه مارو راه بدن شاید تو اون زندگی...

    • بدون نام

      به نظر من مردهای مجرد باید با شخصیت تر باشن و دور ور خانم های شوهر دار نچرخن
      مرد متاهل هم اگه زنش بهش خیانت کرد خوب توافقی جدا شن مرد که میتونه بره زن دیگه بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر راحت ماست مالی کردی! راااااحت!!!
        الان نگو که روشن فکری که باور نمیکنم

    • مهدی

      ببینید دوستان کلا حرکت غیره اخلاقی وانسانیه کی مقصره دردی رو دوا نمی کنه ,باید این ماجرا رو بعدهه دیگه ایشو دید مگه با مجازات به هر مدل این داستانها دیگه در جامعه اتفاق نمی افده....
      کاش اینقدر مرد ها و زنها اقبح مسایل جنسی رو نمیشکوندن که به راحتی ....

      ولی معتقدم اگه زن نخواد یک لشکر مرد هم نمی تونن زن رو از راهش بدر کنن و یک زن میتونه چقدر وقار وعزت رو واسه خودش واطرافیانش بخره یا خدایی نکرده کم کنه خدا واسه هر چیزه با ارزش و ظریف پوشش و و محافظ قرار داده و زن از این موضوع مثتثنی نیست وقار همون محافظ میتونه باشه که باشن صلطانن

    • مستانه

      خدایا ما رو بخاطر قضاوتهایی که براحتی میکنیم ببخش چون خودت بهتر می دونی که ما تو شرایط هم نیستیم و از حال هم خبر نداریم.
      به عظمتت قسم ما رو به حال خود رها مکن

    • شاهین

      بیجاره مرده!
      خیانت هیچوقت درست نیست!هیچوقت!
      هیچ دلیلی نمیتونه خیانتو توجیه کنه! اگه ازدواج یه اصل قابل قبوله و اگه کسی با میل و انتخاب خودش ازدواج کرده باید توانائی حفظ زندگی هم داشته باشه!

    • میرفن درسکی

      کاربدی است امابه فیلم و......نبایداطمینان کرد شاید دوطرف خصومتی داشته باشندپس در این موارد طبق دستور اسلام 4شاهد وگوا لازم است وبیخود نمی توان نظردادودنبال کناه کبیره رفت .قاضی دقت بیشتری داشته باشد واگه 4گواه برای قاضی به یقین افتاد باید سنگسار شوند

    • reza

      با سلام میرفن درسکی من میگم فیلم چیز واضحیه دیگه تو اون موقعیت کجا شاهد پیدا میشه

    • ستا

      دوستان یکی دیگه خطا میکنه اونوقت حرصشو شما میخورید .به طور کلی کوچکترین کاری که بر خلاف قانون خدا باشه یه مجازاتی داره پس کسی که خطایی میکنه بلافاصله سلولهای بدنش شروع به واکنش میکنه وجزاش از همونجا شروع میشود سلولها شرح وظیفشونو درست انجام نمیدهند ومریضیهای مختلف بوجود میاد/ الله سریع الحساب/ .این جهان کوه است وفعل ما ندا سوی ما اید نداها را صدا.البته این دادگاه درونی ماست وباید یه دادگاه بیرونی هم به این خطا رسیدگی کنه.پس خطا نکن تا جزانبینی.

      پاسخ ها

      • سنا

        آفرین

    • zahra

      یه سوال برای من پیش اومده؟
      چراین قدررابطه های کثیف زیادشده؟ممنون می شم اگه جواب قانع کننده ای به من بدین

      پاسخ ها

      • شبنم

        به دلیل بی اهمیتی مرد به زنش وزن به شوهرش

      • گوهر

        من میگم چه زن چه مرد اگر خیانت کنن از خدا میخوام هر دو را از جانب خدا به مارمولک تبدیل شوند

    • بدون نام

      یه جایی خوندم نوشته بود.همه آدما برا خودش یه یواشکی دارن.

    • بدون نام

      be nazare man kare har 2 nafareshon bishamanast va mojazate sangini bayad beshan ,

    • دل پر خون

      میشه لطفا مستقیما به من بگین که چرا کامنت منو حذف کردین از اینجا؟ من چه حرف بدی زدم مگه؟ چرا اشک آدمو در میارین؟ به اندازه کافی دلم پر خون هست، تو رو به اون خدایی که می پرستین دیگه پر خون ترش نکنین.
      من فقط گفتم و بازم میگم که شاید اون مرد مشکل داشته. گذشته از این چرا ما به جای اینکه به گناهان خودمون که اندازه ش از به قد تمام عمریه که از خدا گرفتیم ، نگاه کنیم ، به اعمال دیگرون نگاه می کنیم؟ اعمال و رفتار شخصی و خصوصی افراد به خودشون ارتباط داره نه به کس دیگه ای... ناراحت بودم اما حالا ناراحتیم دو چندان شد. خیلی متاسفم...

    • نیما

      امیدوارم خدا تو همین دنیا عذابش کنه و به اون دنیا نکشونه.... اخه شدید ترین عذاب ها برای زن شوهر داریه که رفته باشه پیش یکی دیگه... همین که ابروش رفته یعنی خدا دوسش داره وگرنه میذاشت تا 10 سال دیگه هم این کارو ادامه بده دوستای خوبم واسه این خانوم دعا کنیم که از خواب غفلت بیدار شه.... قضاوت در موردش هم بسپاریم به خدا

    • تنهایی

      سلام به همه
      خیانت خیانت مقصر اصلی مهسا بوده بی شک

    • دل پر خون

      هم متشکرم و هم متاسف

    • کچلاب

      من قضاوتی نمیکنم تازه کی گفت 9برابر شما اندازه گرفتید اگر فرد متاهلی این کارو بکنه زن طلاق احساسی ،اما مرد طلاق جنسی میگیره شما نمیدانید که زن مجازات سخت تری را در نظر میگیرد اگه زنی واقعا مردو دوس داشته باشه زن برای اون از لحظات و نفس های خود میگذره راستش من فکر نمیکردم اقایان هم ناراحت بشن

    • max

      Barashoon Moteasefam

    • زانیار

      انقدر نظرات زیاده همشون خونده نمیشن اقا یا خانوم ناشناس حالا به حرف من رسیدی من هیچ مشکلی با خانوما ندارم ولی وقتی میبینم یه زن شوهردار که خودشو یه عاقل فرض میکنه یه پسر جون رو خام میکنه ومیگه مجردم حق بده که بگم خانوما بیشتر مقصرند تازه به شوهرش گفته که گوشیمو گم کردم به نظر من این زن یه ننگه برای جامعه.

    • مینا

      دخترا..دخترا...چرا رفتار به این زشتی را با گفتن اینکه مردا هم از این کارا میکنند،توجیه میکنید؟مردهایی هم که خیانت میکنند کار بسیار زشتی میکنند،خیانت نفرت انگیز است چه از طرف مرد باشد چه از طرف زن،متاسفانه در جامعه ما زنان از بی پناهی یا ناچاری بعضی رفتارهای مردان بد راتحمل میکنند.

    • هادی

      بانظرکامی موافقم

    • orkide66

      ختم کلام ، خیانتو ولش کن ،شوهر رو ولش کن ، آبرو رو ولش کن ، اینکه همه فامیل ممکنه بفهمند ولش کن ، ولی خدا رو میشه ول کرد میشه خدا رو در نظر نداشته باشی وقتی خدا اینکار رو زنای محصنه نامیده وشدیدترین عذابها رو برا چنین زنایی داره ، باز هم فکر چنین گناهی رو ممکنه کرد .

    • میلاد

      چرامطالبی ک من مینویسم ارسال نمیشه

    • سمیرا

      نظرها همتون عزیزه ولی هرکی تو قبر خودش میخوابه

    • بدون نام

      مقصر مهسا خانم هست

      پاسخ ها

      • 545

        افرین بچه ها موضوع حل شد..

    • عسل

      واقغابرای مهسامتاسفم.چون به همسرش خیانت کرده.ولی مرده نبایداینکارانجام بده. 

    • پری

      سلام اگه شما جای شوهر مهسا باشید چیکارمیکنید/ب نظر من حقش زنده بگور کردنه

    • بدون نام

      دختر وقتی ازدواج میکنه علاوه بر وصلت آبروی شوهرو هم تصاحب میکنه یعنی اگه زن خیانت کنه نه تنها خودش بلکه آبروی شوهر وحتی فامیلو هم میبره اما مرد اونطوری نیست البته معنیش این نیس که مردا حق خیانت دارن نه

    • شیما

      من اگه جای شوهر مهسا بودم قبل از این که ماموران اگهی ازش باز جویی کنن با چاقو تمام بدنشو تیکه تیکه میکردم...(خدا به شوهر مهسا صبر بده) اشاالله

    • دنیا

      چرا شما موقعی که به خانمها میرسد همه چیز بزرگ میگنید اما اگر بر عکس باشد یعنی اقا بد باشد اشکال ندارد

    • ساغر

      منم با اوناي كه ميگن ادم محبت لازم داره موافقم اگر اون زنه از طرف شوهرش محبت لازم رو ميديد اينمارو نميكرد البته شايدم از اون بيلياقتا بوده شايدم با خيلى ها بوده شايدم يك جنده هست....

    • ساغر

      منم با اوناي كه ميگن ادم محبت لازم داره موافقم

    • ساغر

      منم با دنيا موافقم

    • ليلي

      من خودم يه ماه پيش رفته بودم پيش دكتردندانپزشك كه مثلاداداش دوستم بودوقتي داش دندونموپرميكردمتوجه نگاه بدش شدم وچشاموبستم تاكارش تموم شد خودشم ميدونس باردارم ولي بااين همه شمارشوگذاش تودستم بخداانگاري دنياروسرم خراب شدهمش به خودم ميگفتم مگه من چه كاربدي كردم كه اون به خودش اين اجازه روداد جالب اينكه خودشم تازه نامزدكرده بود الان يك ماه ازاون قضيه گذشته وبدون اينكه چيزي به دوستم بگم باهاش قطع رابطه كردم.من اگه ميخواستم ميتونستم به همسرم خيانت كنم ولي نكردم چون اونوق نميتونستم حتي به چشاش نگاكنموبگم دوسش دارم ولي ضربه روحي خيلي بدي خوردم كه تاعمردارم ازارم ميده چون من چراغسسبزي بهش نشون ندندم كه بااون وقاحت هم شماره داد.خدابه هممون رحم كنه

    • سمانه

      دوستان چرا جنبه مثبت قضیه رو نگاه نمیکنین ، بهتر که شوهره تکلیفشو زودتر فهمید ،اگه خودشم بد بوده که حقش ، اگه خوب هم بوده خداروشکر زودتر فهمیده بجای اینکه یه عمر با خیانت زندگی کنه و نفهمه . به نظر من به جای اینکه میثم و مهسا رو مجازات کنن ، مجبورشون کنن با هم ازدواج بدون طلاق داشته باشن تا حسابی در جوار هم خوش بگذرونن ، البته عمرا اگه طاقت همو داشته باشن ، دراینجا از زحمات برادران نیرو انتظامی هم تشکر بشه

    • کیوان

      اگر خدا روقبول داریم دستور خدا واضح وروشنه به صلاخ جامعه همان دستور خداست سزای این کار سنگسار است

    • خانم خوزستانی

      بااعدام هیچی حل نمیشه خیانت یه مشکله که اگه ریشه یابی بشه میشه فهمید که عمیق تراز این حرهاست دختر یا پسری که توی خانواده ای بزرگ بشن که یکی از اعضای خانواده مرتب خیانت میکرده روی بچه تاثیر زیادی داره حالا ممکنه بچه که بزرگ شد خیانت نکنه بخواد انتقام بگیره البته این یه مثاله یانه برعکس انسانی بشه که تو این زمینه کار روانشناسی کنه وبخواد تاثیر مثبتی داشته باشه .مانمیدونیم که کسایی که خیانت میکنن چه گذشته یا حالی دارند پس نمی تونیم قضاوت کنیم با اعدام هم چیزی عوض نمیشه

    • احسان

      هنگامه جان مواظب باش اينا برات نقشه كشيدن جوابشون رو نده وگرنه توام ميشي ي داستان عبرت آموزا

    • آیدا

      واقعا برای دختران سرزمینم متاسفم که دارن از یه زن خراب طرفداری میکنن خود سایت نوشته زنه اعتراف کرده به رابطه نامشروع اونوخ خانما میگن غیبت نکنید خخخخخ واقعا متاسفم ....

    • حمید

      سلام موجود عجیب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج