۳۱۱۷۷۷
۶ نظر
۵۰۴۴
۶ نظر
۵۰۴۴
پ

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

فوتبالیست فقط با آنچه که درون مستطیل سبز انجام می دهد به انظار نشان داده نمی شود. یک فوتبالیست بزرگ را علاوه بر بازی اش، با خانه اش، لباس هایش، تبلیغاتی که انجام می دهد، مقدار ثروتش، همسرش، ساعتش و ... می شناسند.

ویژه نامه نوروز روزنامه گل - حاتم شکریان: فوتبالیست فقط با آنچه که درون مستطیل سبز انجام می دهد به انظار نشان داده نمی شود. یک فوتبالیست بزرگ را علاوه بر بازی اش، با خانه اش، لباس هایش، تبلیغاتی که انجام می دهد، مقدار ثروتش، همسرش، ساعتش و ... می شناسند.

یکی دیگر از چیزهایی که همیشه برای دوستداران فوتبال جذابیت داشته، این است که بازیکن محبوب شان چه ماشینی سوار می شود. مطابق معمول، بهترین ماشین ها متعلق به بازیکنانی است که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند. از لیگ برتر تا لالیگا، سوپراستارها پول های کلانی به جیب می زنند که بخشی از آن را خرج ماشین زیر پای شان می کنند.

در لیست فوتبالیست های ماشین باز، کریس رونالدو در صدر قرار دارد اما لیونل مسی خیلی به زرق و برق این وسیله چهار چرخ توجه نمی کند.

کریس رونالدو

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

شماره هفت پرتغالی که در مراسم توپ طلا قافیه را به لیونل مسی واگذار کرد، حداقل می تواند امیدوار باشد که در بخش ماشین از همتای آرژانتینی اش با اختلاف پیش است. رونالدو جزو معدود بازیکنانی است که علاقه شدیدی به ماشین و ماشین بازی دارد. در پارکینگ خانه کریس چند نوع ماشین از جمله رویال رویس، فراری ۵۹۹ و لامبورگینی دیده می شود. با ارزش ترین ماشین او اما بوگاتی ویرون است که یک میلیون و هفتصد هزار دلار می ارزد. هر ماشین برای یک مراسم خاص.


زلاتان ایبراهیموویچ

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

از اینجا به بعد تفاوت فاحشی در قیمت ماشین سه نفر اول با دیگر فوتبالیست ها به چشم می خورد. زلاتان در کتاب زندگینامه خود نوشته بود که چقدر به ماشین و ماشین بازی علاقه داشته و یکی از تفریحات دوران جوانی اش جنون سرعت بوده است. او که همیشه ثابت کرده دنبال تقلید از سایرین نیست و می خواهد خودش باشد، ماشین زیر پایش را هم متفاوت از بقیه انتخاب کرده است. پورشه اسپایدر ماشین ایبرا است که بیش از ۶۰۰ هزار پوند برایش هزینه کرده است.


نیمار

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

عضو مثلث ام اس ان بارسلونا که گران ترین بازیکن برزیلی شاغل در اروپا محسوب می شود، برای ماشین زیر پایش ۲۴۶ هزار دلار هزینه و آئودی آر ۸ جی تی را خریداری کرده است.

البته باید به این نکته اشاره کرد بازیکنان بارسلونا به صورت جداگانه تحت قرارداد کمپانی آئودی نیز هستند و موظف هستند با ماشین های این کمپانی سر تمرین بیایند. دو آئودی متفاوت در پارکینگ نیمار خوابیده است.


رونالدینیو

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

دلیل نمی شود هر بازیکنی که از سطح اول فوتبال دنیا فاصله بگیرد، ماشین زیر پایش را هم نادیده بگیرد. رونالدینیو ثابت کرد افت فوتبالش هیچ ربطی به ماشین بازی اش ندارد و کار خود را انجام می دهد. او که زمان حضورش در بارسلونا یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا به حساب می آمد، زیر پایش هامر ۲ داشت اما ماشین اصلی او بوگاتی ویرون است؛ همان ماشینی که کریس رونالدو دارد. رونالدینیو اخیرا یک تصادف شدید هم داشت که خوشبختانه خودش آسیبی ندید.


ساموئل اتوئو

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

اینجا مشخص می شود که بعضی فوتبالیست ها بیشتر از فوتبال، عشق ماشین هستند؛ مثل ساموئل اتوئو که با بالا رفتن سنش از سطح اول فوتبال کم کم فاصله می گیرد اما برای ماشین اش هزینه می کند. در گاراژ ساموئل اتوئو همان ماشینی یافت می شود که کریس و رونالدینیو دارند؛ یعنی بوگاتی ویرون.


لیونل مسی

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

مشخص است که مسی اصلا در قید ماشین نیست و خیلی به ماشینی که می راند توجهی ندارد. مهم نیست آن ماشین مدل ۲۰۱۶ باشد یا چه قیمتی داشته باشد. برای مسی اول فوتبالش در اولویت قرار دارد و سعی می کند خودش را وارد دنیای ماشین نکند؛ به همین خاطر هم است که در رتبه های پایین فوتبالیست های ماشین باز قرار دارد. اصلا هم اهمیت ندارد که یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا به حساب می آید. او پولش را صرف خرید این ماشین و آن ماشین نمی کند. همین آئودی آر ۸ اسپایدر که زیر پایش است برایش کفایت می کند. هم زیبا است، هم شتاب دارد، هم طراحی اش شیک است و از همه مهمتر اینکه هم مسی دوستش دارد. در رابطه با قیمت آئودی آر ۸ مدل اسپایدر باید بگوییم ۱۰۲ هزار پوند بیشتر نمی ارزد.


گرت بیل

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

آئودی آر ۸ جی تی سفید گرت بیل در مادرید خیلی معروف است چرا که او با این ماشین خیابان های پایتخت اسپانیا را بالا و پایین می کند، در حالی که عینک دودی هم به چشم دارد. گرت البته تصمیم گرفته امسال بیشتر متمرکز به فوتبالش باشد تا اینکه بخواهد به ماشین و این چیزها فکر کند.


وین رونی

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

آستون مارتین ونگوییش نام ماشین وین رونی است. کاپیتان یونایتد و تیم ملی انگلیس برای ماشین اش حاضر شده ۱۵۰ هزار پوند هزینه کند. البته کالین همسر رونی ماشین جداگانه ای دارد تا مزاحم دور دورهای همسرش نشود.


لمپارد

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

لمپارد هم یکی دیگر از آن فوتبالیست های ماشین بازی است که رفتن به آمریکا هم نتوانست این عادت را از سرش بیندازد. فراری اسکاگیلتی ماشین بازیکن سابق چلسی است که ۲۰۰ هزار پوند می ارزد.


مسوت اوزیل

فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند

بازیکن مسلمان آرسنال یک ماشین بسیار زیبا را انتخاب کرده و با آن در سطح لندن دیده می شود. مسوت زیبایی و طراحی را به سرعت ترجیح داده و ماشین ۴۵۸ گرفته است. هزینه این ماشین که رنگ آن آبی تیره است برای اوزیل ۱۶۹ هزار پوند تمام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشین مسی مازراتی هستش نه آئودی آر 8 اسپایدر

      پاسخ ها

      • mehrdad

        شماره هشت پرتغالی که در مراسم توپ طلا ؟؟؟؟؟
        من؟!!؟؟ رونالدو؟؟؟هشت آخه!!!!هفت چی شد..نکنه ...........

    • الما

      ماشين مسي مازراتيه همچين هم ارزون و خيلي از دنيا عقب نيس

    • کاربرو

      نویسنده این متن چه نونی به مسی قرض میده.

    • یک ایرانی

      علاوه بر اینکه ماشین مسی مازراتیه, ماشین اتوئوهم فراریه نه بوگاتی, آرم فراری روی گلگیر جلوی ماشین کاملا مشخصه

    • بدون نام

      حداقل عکس ها رو مربوط به متن و نوع ماشین که گفتین ربط میدادین.رونالدو شماره 7ه نه 8.قشنگ هم معلومه طرفدار مسی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج