۳۱۲۳۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جا به‌ جایی ۲ میلیون مسافر با هواپیما

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه‌جایی بیش از ۲میلیون و ۱۴۰هزار مسافر از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رضا جعفرزاده اظهار کرد: از آغاز پروازهای نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه بالغ بر ۱۶ هزار و ۱۴۰ پرواز برنامه‌ای و فوق العاده داخلی و خارجی از تهران و سایر شهرستان‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز از مجموع ۲۶۸ فروند هواپیمای در اختیار شرکت‌های هواپیمایی، ۱۶۴ فروند هواپیما و از مجموع ۴۴هزار و ۸۸۹ صندلی، ۲۷ هزار و ۲۱ صندلی پرواز فعال بوده است، گفت: علی‌رغم عدم توازن عرضه و تقاضا در بخش هوایی سازمان هواپیمایی کشوری تلاش کرده است تا حتی الامکان، با هماهنگی‌هایی که با بخشهای فنی و عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی از طریق استاندارد پرواز سازمان به عمل آمده نسبت به فعال شدن هواپیماها و استفاده حداکثری با حفظ اصول ایمنی، پاسخگوی انتظارات متقاضیان بخش هوایی در ایام نوروز باشد.

مشاور رسانه‌ای رییس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: از ۲میلیون مسافر جابه‌جا شده بیش از ۱.۵ میلیون مسافر داخلی و ۶۰۶هزار مسافر خارجی بوده است.

وی در پایان یادآورشد: آمار تأخیرات به‌جز مواردی که تعدادی از پروازها به‌علت وضعیت بد جوی فرودگاه مقصد کنسل و یا با تأخیر طولانی‌تر مواجه شده است شاهد تأخیرات قابل توجهی نبوده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج