۳۱۲۵۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مهم‌ترین ال کلاسیکو جهان از نظر مارادونا

اسطوره فوتبال آرژانتین که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا و بازی کردن برابر رئال مادرید را دارد براین باور است که ال کلاسیکو مهم ترین بازی دنیا نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه الإتحاد امارات، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته سی و یکم رقابت های لیگا امروز (شنبه) بارسلونا در نوکمپ از رئال مادرید پذیرایی خواهد کرد.

بسیاری بر این باور هستند که ال کلاسیکو اسپانیا حساس ترین و مهم ترین بازی باشگاهی در اروپا و جهان به شمار می‌آید، اما دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین نظر دیگری دارد.

او گفت: از نظر من ال کلاسیکو آرژانتین بین تیم‌های بوکا جونیورز و ریورپلاته مهم‌ترین ال کلاسیکوی جهان است و بعد از آن نوبت به ال کلاسیکو اسپانیا می‌رسد. تفاوت بین ال کلاسیکو اسپانیا با آرژانتین در این است که در ال کلاسیکو اسپانیا میلیون‌ها دلار پول در زمین بازی می‌کنند اما در آرژانتین این‌گونه نیست. ال کلاسیکو گرانترین بازی جهان است نه مهم ترین.

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: لذت بخش ترین ال کلاسیکوی که تجربه کرده‌ام بین بوکاجونیورز و ریورپلاته بوده است. بعد از آن خاطرات بسیار شیرینی از ال کلاسیکو اسپانیا دارم. با پیراهن بارسلونا پنج بار برابر رئال مادرید به میدان رفتم و هر ۵ بار پیروز از میدان خارج شدم که این افتخار بزرگ برای من به شمار می آید. در آن زمانی که من در بارسلونا بازی می کردم هدایت رئال را دی استفانو برعهده داشت. او به من گفت که به دنبال راهی است که برابر من به پیروزی برسد اما نتوانست چنین کاری را انجام دهد.

ال کلاسیکو اسپانیا در حالی برگزار می شود که بارسلونا با ۷۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. این درحالی است که رئال مادرید با ۶۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نعمت معارفی

      بسیار ممنونم ولی لطف کنید هر خبری بو به ایمیلم بفرستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج