۳۱۲۶۰۲
۵۰۸۳
۵۰۸۳
پ

۲۵ فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (۲)

مشتاق تماشای فیلم های لذیذ و خوش آب و رنگ با اکشن های اشتهاآور هستید؟ در فهرست زیر با بهترین های آن ها آشنا خواهید شد.

روزنامه سینما: مشتاق تماشای فیلم های لذیذ و خوش آب و رنگ با اکشن های اشتهاآور هستید؟ در فهرست زیر با بهترین های آن ها آشنا خواهید شد.

مطلب مرتبط:
25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور(1)

تمپوپو/ (Tampopo (۱۹۸۵

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

هرچه قدر که عجیب به نظر برسد، این فیلم هجویه ای ژاپنی درباره نودل هاست. نه، جدی می گوییم. بیوه ای جوان در توکیو بهترین نودل ها را می پزد. او در مسیر تبدیل شدن به ملکه نودل هاست و در این حین یک راننده کامیون که در تشخیص بهترین نودل ها به درجه استادی رسیده و یک مرد پیر ثروتمند که یک بار تا مرز خفگی با نودل پیش می رود و به کمک یک جاروبرقی نجات پیدا می کند، او را یاری می دهند.


ضیافت بابت/ (Babet's Feast (1988

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

این فیلم بر زندگی دو خواهر به شدت مذهبی تمرکز دارد که برای زنده نگه داشتن یاد پدر پروتستان از دنیا رفته شان به اهالی دهکده خدمت می کنند. بابت- یک پناهنده سیاسی اهل پاریس در قرن نوزدهم- به دنبال پناهگاه آمده و در ازای مکانی برای زندگی برای خواهران کار می کند. او پس از برنده شدن در لاتاری فرانسوی، ضیافتی را برای اهالی دهکده برپا می کند. با این وجود خواهران مخفیانه نگران این هستند که غذای او گناهان زندگی گذشته اش را در خود داشته باشد و رژیم ساده ماهی آب پز و نان آن ها را دستخوش تغییر کند.


جولی و جولیا/ (Julie & Julia (2009

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

این فیلم درباره زندگی گذشته سرآشپز مشهور، جولیا چایلد (مریل استریپ) و زندگی حال جولی پاول (ایمی آدامز) براساس دو داستان واقعی ساخته شده. جولی زنی معمولی است که می خواهد تمام ۵۲۴ دستور پخت غذا در کتاب چایلد را طی ۳۶۵ روز در آشپزخانه اش اجرا کند.


سوپ تورتیلا/ (Tortila Soup (2001

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

مارتین (هکتور الیزوندو) با وجود از کار افتادن حس چشایی و بویایی اش، یک آشپز بااستعداد است که تنها هدفش در زندگی پخت و پز برای سه دختر دوست داشتنی اش است. این سه دختر با وجود علاقه زیادی که به پدرشان دارند اما هرکدام مخفیانه به دنبال نیمه گمشده خود حرکت می کنند.


شب بزرگ/ (Big Night (1996

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

دو برادر در تلاش برای نجات رستوران ایتالیایی نه چندان موفق خود هستند، آن ها می خواهند کسب و کار خود را برای شبی بزرگ به میز شرط بندی ببرند. استنلی توچی این فیلم را نویسندگی کرده و به عنوان بازیگر نیز در آن حضور دارد. «شب بزرگ» فیلمی با نقاط قوت خاص خود است.


مثل آب برای شکلات/ (Like Water for Chocolate (1992

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

این فیلم پکیجی کامل از فضایی رومانتیک را در مکزیک فراموش شده در اختیار تماشاگر می گذارد.

دختری جوان پیش از ازدواج خواهر بزرگ ترش گرفتار رابطه ای عاشقانه شده. طبق سنت خانوادگی، خواهر بزرگ تر باید ازدواج کند و این سه نفر در نهایت در کنار هم زندگی کنند. شاید به همین دلیل این سنت مدت زیادی دوام نیاورد.


اغذیه فروشی/ (Delicatessen (1991

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

این کمدی سیاه پساآخرالزمانی فرانسوی- به خواندن ادامه دهید- داستان قصابی را تعریف می کند که از مشتریان عجیب و غریبش با نوعی گوشت خاص پذیرایی می کند. فهمیدن این که دیگر مشتریان گمشده در این فیلم با چه سرنوشتی رو به رو شدند، سخت نیست.


جیمز و هلوی غول پیکر/ (James and the Giant Peach (1996

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

اگر قرار بود درون یک میوه غول پیکر زندگی کنیم و آن را برای صبحانه، ناهار و شام مصرف کنیم، انبه را انتخاب می کردیم. جیمز یتیم با این حال یک هلوی بزرگ را که خانه حشرات مهربان و سخن گوی است، انتخاب می کند. او می خواهد از چنگال نگهبانان خود خلاص شود و برای ماجراجویی به سوی نیویورک فرار کند. اقتباسی سرگرم کننده از داستان کلاسیک رولد دال.


راتاتویی/ (Ratatouille (2007

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

شهرت یک رستوران پرطرفدار پس از مرگ سرآشپز محبوب آن، به خطر می افتد. پسری آسمان جل به نام آلفردو لینگوینی با موشی که در پخت غذاهای فرانسوی به استادی رسیده، نجات دهندگان فرضی این رستوران خواهند بود. «راتاتویی» شاید بهترین منتقد خیالی غذا را نیز با خود داشته باشد؛ پیتر اوتول آتشی مزاج در نقش آنتون ایگو.


آشپز، سارق، همسرش و عاشقش/ (The Cook, The Thief, His Wife & Her Lover (1989

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

با وجود بازیگران فیلمی با این عنوان و حس کلی تئاترگونه آن شاید فکر کنید «آشپز، سارق، همسرش و عاشقش» فیلمی مستقل و ورای معانی معمول سینمایی باشد. با این حال پیتر گریناوی فضا را برای آن مناسب دید که به اندازه کافی خشونت در فیلم کلاسیک خود بگنجاند و در نهایت درجه X را برای نمایش فیلمش در سینماهای آمریکا دریافت کند.


میستیک پیتزا/ (Mystic Pizza (1988

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

بله، کمی فیلم دخترانه ای است اما آنابت گیش، جولیا رابرتز و لیلی تیلور شیمی غیرقابل انکاری در این فیلم دارند. بهتر است دیگر به لیونا اشاره نکنیم؛ او مالک و محافظ دستور سری پخت غذاهاست. یک حقیقت جالب: مت دیمون جوان با این فیلم برای اولین بار روی پرده سینما دیده شد.


دینر راش/ (Dinner Rush (2000

25 فیلم خوشمزه با اکشن های اشتهاآور (2)

در هالیوود، رستوران ها و جنایت های سازماندهی شده دست به دست هم پیش می روند. این فیلم مستقل گستاخانه هم از این قاعده مستثنا نیست اما فرمول کوفته قلقلی و گنگ های تبهکارانه را برای جست و جویی متهورانه تر در رابطه ما با غذا، خانواده و زن ها به کار می گیرد. فیلمی شایسته آن که در پلیرهای تان پخش شود (متاسفانه هنوز نسخه بلو- ری فیلم در دسترس نیست).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج