۳۱۲۷۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رشد پروازهای داخلی در نوروز

وزارت راه و شهرسازی آمار پروازهای نوروزی انجام شده از ۲۵ اسفند‌ماه تا ۱۲ فروردین‌ماه را اعلام کرد که براساس آن فرودگاه‌های کشور ۱۴ هزار و ۶۱۴ پرواز را میزبانی کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: وزارت راه و شهرسازی آمار پروازهای نوروزی انجام شده از ۲۵ اسفند‌ماه تا ۱۲ فروردین‌ماه را اعلام کرد که براساس آن فرودگاه‌های کشور ۱۴ هزار و ۶۱۴ پرواز را میزبانی کرده‌اند.

براساس آمارهای ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در طول ایام تعطیلات نوروزی پروازهای داخلی در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۲۳.۵ درصدی داشته است و پروازهای خارجی نیز سه درصد افزایش پیدا کرده است.

براساس این اطلاعات در طول ایام نوروز فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، کیش، شیراز، اصفهان و اهواز پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور را در بخش داخلی به خود اختصاص داده‌ است و فرودگاه امام خمینی (ره) نیز اصلی‌ترین فرودگاه بین‌المللی کشور لقب کرده است.

وزارت راه و شهرسازی آمار پروازهای نوروزی در فاصله روزهای ۲۵ اسفندماه تا ۱۲ فروردین‌ماه را به تفکیک روزهای مختلف اعلام کرده که براساس آن روز ششم فروردین‌ماه با بیشترین آمار پرواز رکوردار این ایام بوده است.

در این روز فرودگاه‌های کشور ۱۰۴۵ پرواز را در خود جای دادند که در این آمار ۶۲۸ پرواز مربوط به برنامه‌های داخلی و ۴۱۷ پرواز مربوط به سفرهای خارجی می‌شود.

پس از آن روزهای۲۸ اسفند‌ماه با ۹۹۸ پرواز، ۲۹ اسفند‌ماه با ۹۵۹ پرواز، ۲۷ اسفند‌ماه با ۹۴۴ پرواز و ۱۲ فروردین‌ماه با ۸۹۹ پرواز قرار گرفته‌اند.

با توجه به این آمارها به نظر می‌رسد با نهایی شدن آمار تعداد پروازها در ۱۳ فروردین‌ماه این روز نیز به عنوان آخرین روز از تعطیلات نوروزی به یکی از پرترافیک‌ترین روزهای تعطیلات نوروزی امسال بدل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج