جاباما
۳۱۳۲۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایده‌های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

اگر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان از جزیره استفاده می کنید، به راحتی هر چه تمام تر می توانید کناره های آن را تبدیل به قفسه هایی برای لوازم دکوری کنید.

وب سایت چیدانه: اگر در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان از جزیره استفاده می کنید، به راحتی هر چه تمام تر می توانید کناره های آن را تبدیل به قفسه هایی برای لوازم دکوری کنید.

ایده های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

ایده‌های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

باور کنید که تغییر دکوراسیون داخلی خانه اصلا کار سختی نیست، لزومی ندارد برای این که بخواهید فضای جدیدی را تجربه کنید، حتما کل دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهید، می توانید فقط دست روی گوشه ای از خانه بگذارید، یا فقط یم عنصر جدید به فضا اضافه کنید، اگر نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید، تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های دکوراسیونی مقرون به صرفه ای را که از دل صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه بیرون کشیده ایم، بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۲ ایده خلاقانه برای تزیین کلید و پریز

ایده‌های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

همیشه در طراحی و دکوراسیون فضاهای مختلف تمام تمرکز بر روی لوازم و وسایل بزرگ خانه مثل مبلمان و تخت خواب و میز و.... معطوف می شود اما گاهی با چند تغییر خیلی ساده و جزئی می توانید تغییرات بزرگی را در چهره ی دکوراسیون خود ایجاد نمایید، کلید و پریزها یکی از همان گزینه های کوچکی هستند که با تزیین و تغییر در آن ها می توانید جلوه ی متفاوتی به دکوراسیون خود ببخشید با چیدانه همراه باشید تا راه کار های تزیین کلید و پریزها را با هم مرور کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


لوازم دکوری که با سبک دکوراسیون منزل شما ست می شوند!

ایده‌های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

هر سبک دکوراسیونی اگر با لوازم دکوری همسان و هماهنگ با خودش دکور نشود ماهیت خودش را ازدست خواهد داد. این لوازم دکوری هستند که با افزودن جزییات باعث روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی خانه می شوند، پس بسیار مهم است که بدانیم هرسبک چه نوع لوازم دکوری ای را احتیاج دارد تا بتوانید انتخاب درس و به جایی داشته باشیم، اگر تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید می توانید با انواع ویژگی های لوازم دکوری برای سبک های مختلف دکوراسیون آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


چشم گیرترین مکان بوفه و ویترین دردکوراسیون منزل

ایده‌های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

بوفه ها و ویترین ها در چند سال گذشته جزو لاینفک خانه های ایرانی محسوب می شدند، اما با رشد جمعیت و کوچکتر شدن فضاهای مسکونی کم کم جای خود را به شلف های دیواری دادند. امروز در چیدانه به بررسی مناسب ترین مکان برای قرار دادن این عناصر دکوری پر طرفدار می پردازیم با ما همراه باشد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خویش خانه، آپارتمان مسکونی مدرن برای زندگی ایرانی

ایده‌های دکوراسیونی مقرون به صرفه در اینستاگرام

وقتی نگاهی به دیوارهای شهر می اندازیم، جز رنگ ها و جنس ها و شکل های مختلف که به طور ناموزونی در کنار هم چیده شده اند چیزی نمی بینیم. شاید برخی از ساختمان ها به تنهایی زیبا به نظر برسند اما در آن چیدمان ناهماهنگ، زیبایی آن ها نیز از ارزش می افتد. اگر می خواهیم معماری خود را به سطح بالاتری ارتقا دهیم نباید از محیط و ساختمانهای هم جوار غافل شویم. شاید یکی از تفاوت های معماران برجسته با دیگران، توجه آن ها به همین نکات و لحاظ کردن شان در طراحی های خود است. یکی از پروژه هایی که نشانه های این توجه را در آن می بینیم، پروژه ی آپارتمان مسکونی خویش خانه در کرمان است که توسط معماران جوان اما هوشیار نسبت به ظرافت های کار خود طراحی شده است. با چیدانه همراه باشید تا درباره جزییات این بنا بیشتر بدانیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج