کد خبر: ۳۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۵۱۰
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
وزیر خارجه پاکستان، نپال و افریاقی جنوبی بلندپایه ترین مقامات زن اجلاس عدم تعهد به شمار می روند که دیروز و امروز وارد تهران شدند.
 فرارو: با آغاز اجلاس شانزدهم جنبش عدم تعهد در تهران از چند روز پیش سران و مقامات برجسته کشورهای مختلف جهان برای حضور در این اجلاس مهم وارد کشورمان شدند؛ در این میان حضور مقامات زن کشورهای مختلف با پوشش سنتی کشورشان جالب توجه بود.

وزیر خارجه پاکستان، نپال و افریاقی جنوبی بلندپایه ترین مقامات زن اجلاس عدم تعهد به شمار می روند که دیروز و امروز وارد تهران شدند.

در کنار مقامات سیاسی زن، بسیاری از همسران مقامات نیز همراه با هیات دیپلماتیک کشور خود به تهران سفر کردند که آنان نیز در کنار پوشش رسمی گاه لباس های محلی و سنتی کشورشان را برای سفر ایران انتخاب کردند.

در عکس‌های زیر میهمانان زن اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را با پوشش های متفاوتشان مشاهده می کنید. 

  


































بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴
UNITED STATES
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
پاسخ
15
32
حالا چرا پوشش زنان فقط؟ فقط اهمیت داره که خانوما چی می پوشن؟
پاسخ ها
نظر بی قرار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
راست میگید.تودوره وزمونه ای که آقایون دلشون میخوادخودنمایی کنن وهرکدوم یقه هارو تا...بازمیذارن ومدل موهایی واسه خودشون درست میکنن که اگه خانمها بدون روسری باشن آدم اولش شک میکنه که طرف مرده یازن.بایدم برای بعضی آقایون به اصطلاح امروزی تعریف هویت کنندو...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
پاسخ
16
39
جه جالب. حجاب اینا که از حجاب ایرانیا بهتر بود!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
پاسخ
9
42
الان گشت ارشاد اونور وایساده بگیرتشون.
پاسخ ها
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
موافقم
گشت ارشاد ساده تر از اينا رو ميگيره
الان بايد گفت: درسته كه پوشش كامله ولي رنگا زنندس و سعي در جلب توجهه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
پاسخ
38
23
با سلام
واقعا هرکی با حجاب خوشکلتر میشه هرکی میگه حرفم اشتباهه ثابت کنه
پاسخ ها
نظر ساینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
تو سعی کن این حرفتو ثابت کنی
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
منظورت اينه كه آفرينش خدا ناقصه و با حجاب كاملتر و زيباتر مي شه؟
بهتره عميق تر فكر كني و بعد چيزي رو عنوان كني
نظر بی قرار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
من باشما موافقم.حجاب وپوشش علاوه بر حفظ آدم از چشم نامحرم-سرما-آسیب های دیگه زینت هم میتونه باشه.حتی من ازبزرگی شنیدم که حجاب وعفت وحیازینت زن است.خدا هم اگه گفته درپوشش رعایت کنید هزارویک دلیل داشته که یکیشم واسه زینته.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
پاسخ
3
9
فکر کنم عکس 16 مربوط به اجلاس تهران نباشه چون یکی از خانم ها بدون حجابه!!! البته این خانم هایی که ما دیدیم هیچ فرقی نمیکنه که حجاب داشته باشن یا نداشته باشن ( از بس که خوش تیپن ) فکر کنم بعضیاشون برای اولین بار که لباس رسمی پوشیدن
پاسخ ها
نظر شمیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
فرقی نمیکنه رو خو ب اومدی
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
نااميد شدم ازت :( آخه اوني كه تو ميگي زنه از تيپش معلومه كه مرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
پاسخ
5
22
آقاي هادي سلامت تو اول كلمات رو درست كنار هم بچين و تايپ كن بعدش خودت بگو بر اساس چه منطقي حرفي كه ميزني درسته تا بقيه در رد حرفت حرف بزنن!!!!
آخه كي مجبورت كرده همينطوري حرف بزني و از خودت فتوا صادر كني.شايد روسري و چادر به بعضي ها بيشتر بياد و چهرشون متفاوت تر باشه، اماحجاب براي خوشگلتر شدن نيست اتفاقا دقيقا عكسه اينه تا افراد در جامعه بدون نمايش زيبايي ها حاضر بشن تا به تحريك افراد بددل و بيمار دست نزنند وگرنه اگه آدما جنبشو داشتن و ميتونستن رفتار درستي در قبال ديگران داشته باشند خدا حجب رو براي زنها واجب نمي كرد همونطور كه در چند سال اول پيدايش اسلام اينطور بود.
در ايران باستان هم زنها عليرغم نداشتن حجاب سر و صورت،با لباسهاي فاخر در جامعه حاضر مي شدند و از عزت و احترام لازم برخوردار بودند چرا كه مردان اون دوران سرزمين عزيزمون ايران داراي شعور وافي و كافي در برخورد با زنان بودند...!!!!
پاسخ ها
نظر دریا2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
وای فرزاد جان حرف دلمو زدی+++++++++++++++++
نظر Houria
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
در تمدن های بزرگ حجاب وجود داشته حتی اگر به تاریخ اروپا نگاهی بندازید حجاب دیده میشه و از همون صدر اسلام وجود داشته ولی نه به شکلی که در قرآن گفته شده !اول فقط زنان باید پارچه ای رو روی سرشون میانداختن که موهاشونو بپوشونه و بعد از اون شانه ها و گردن هم باید پوشیده باشه !
نظر بی قرار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
آقافرهادظاهرا مطالعات شما ناقص بوده.درایران باستان حجاب وجودداشته.حتی فیلم های قدیمی اروپایی هم اگرملاحظه کنید میبینید که لباس خانمهاکااااملاپوشیدس وفقط سرشون بادست ها اکثراتامچ مشخصه.
ازهمون اول که پیامبران مبعوث شدند همه دین اسلام روتبلیغ میکردند ولی هرکدوم به نسبت ظرفیت مردم اون زمان وظیفه داشتند ازدین برای مردم بگن.تااینکه بامبعوث شدن پیامبر(ص)دین کامل برای مردم گفته شد.حجاب هم که ازهمون اول دردین ماوهمه دین هابوده باپیامبر ما کامل شد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
پاسخ
6
2
فرزاد نه مخالفم و حال تايپ مخالفتم رو هم ندارم فقط ميگم نه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
پاسخ
0
5
ببخشید ولی اصلن خوب نیست هر خانومی که وارد ایران میشه عکس با حجابشو بذارید.خوب خودمون میدونیم هر بانویی که وارد ایران میشه باید حجاب بذاره
پاسخ ها
نظر Houria
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
اگه بذارن یا نذارن چه فرقی به حال تو داره ؟تونگا نکن!!!
نظر بی قرار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
چراخوب نیست؟؟؟
راستی ببخشیدا اصلن نه اصلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ
0
1
اخه به اینم میگن حجاب؟یه تیکه پارچه کوچولو انداختن رو سرشون.من نمیگم چادر بزنن اما خوب بود یکی بهشون بگه همین روسری رو درست بزنن.
پاسخ ها
نظر بی قرار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
یکی نیست همینو به خانمهای خودمون بگه.اونها بااینکه مسلمون نبودن واولین باربود که حجاب میذاشتن بازم خیلی بهتراز بعضی خانمهای خودمون بودن.اونها قصد بیحجاب بودن نداشتن وتلاششون رعایت حجاب بود.(هرچندکه خیلی هم موفق نبودن وکامل نبود)امابعضی ازخانمهای خودمون که کاملابه قصدبی حجابی لباس میپوشن چی ؟این واقعاآدمومتاسف میکنه.نمیدونم چرا مادخترا وخانمها ارزش خودمونو نمیدونیم!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
پاسخ