جاباما
۳۱۳۳۹۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان آغاز به کار رسمی پژو در ایران

معاون امور صنایع وزارت صنعت از امضای قرارداد اولیه رنو با سایپا خبرداد و گفت: شرکت مشترک ایران‌خودرو با پژو، اواخر اردیبهشت کار اجرایی برای تولید مشترک را آغاز می‌کند.

خبرگزاری مهر: محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت پاسخگویی به تقاضای بازار، جایگزینی خودروهای فرسوده و صادرات را از اهداف افزایش تولید خودرو در سال ۹۵ اعلام کرد و گفت: برای کیفی سازی خودرو با همکاری خودروسازان برنامه‌هایی شامل افزایش عمق ساخت داخل خودرو همچنین ارتقای کیفیت قطعات، مجموعه‌ها و شاخص‌های کلان خودرو تعریف و درحال پیاده سازی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: از قطعه سازان داخلی برای اینکه بتوانند با شرکت‌هایی که از کیفیت، قابلیت و شرایط بهتر و بالاتری برخوردارند همکاری کنند در قالب تعرفه و همکاری‌های مشترک حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: همکاری با خودروسازان بزرگ بین المللی هم از موضوعاتی است که در دستور کار ما قرار دارد، البته برخی شرکت‌ها قبل از رفع تحریم و برخی در حین و برخی هم بعد از رفع تحریم‌ها اقداماتی را انجام دادند. یکی از شرکت‌های خودروساز با یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروساز اروپایی که در ایران کار می کرد و با خروجش ما توانستیم به فعالیت ادامه دهیم، قرارداد جدید امضا کرد که شرکت مشترک اواخر اردیبهشت کار اجرایی برای تولید مشترک را آغاز می کند.

به گفته صالحی‌نیا، قرار شد پلتفرم‌هایی تولید و شرکت خودروساز داخلی در قالب شرکت مشترک از این پلت فرم‌ها برای تولید محصولات دیگر با برند خودش یا یکی از برندهای معتبر در قالب شرکت مشترک استفاده کند.

وی اظهار داشت: خودروساز دیگر ما با یکی از شرکت‌های بین المللی قرارداد اولیه امضا کرد که تا ۴ ماه آینده قرارداد نهایی و شرایط برای ایجاد شرکت مشترک جدید فراهم خواهد شد.

صالحی نیا، با ابراز امیدواری از اینکه اواخر زمستان محصولات شرکت مشترک وارد بازار شود، گفت: باتوجه به تعریفی که از تولید مشترک شده، علاوه بر کیفیت و عمق ساخت داخل، ۳۰ درصد تولیدات باید صادر شود و اساسا هدف ما از انعقاد این نوع قراردادها رسیدن به تراز ارزی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: سال ۹۴ باتوجه به رفع تحریم ها سال پر بازدیدی بود و شرکت های زیادی برای مذاکره و ارزیابی شرایط به ایران امدند ما در حوزه های مختلف اعم از تجهیزات نیروگاهی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات فولادی، تجهیزات پتروشیمی، تجهیزات الکترونیک و دیگر بخش ها برای همکاری و فروش تکنولوژی و ماشین الات مذاکرات خوبی داشتیم که بعضا منجر به عقد قرارداد شد.

وی گفت: قراردادهای را در صنعت خودرو، تولید توربین های کلاس F ، تجهیزات فولادی و تجهیزات پزشکی با آلمانها، ایتالیایی‌ها و فرانسوی ها نهایی کردیم که البته اجرای آنها به مسائلی چون نقل و انتقال پول و انتقال دانش فنی و نهایی شدن مجوزهای فعالیت بستگی دارد که نتایج ان را به تدریج مشاهده خواهیم کرد.

صالحی نیا افزود: ما هیچ فعالیتی را نمی توانیم شکل بدهیم؛ مگر اینکه بازار مشخصی را در داخل، در سطح منطقه و بین الملل داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشم

      بسمه تعالی
      ایستادگی ملت بزرگوارایران پشت سررهبری وتحمل فشارهاوسختیهابه این ایه شریفه درمسیرزندگی مردم بزرگوارایران که میفرمایدبعدازهرسختی راحتی خواهدبودجامه عمل پوشاند.
      به امیدروزی که امت اسلام درکنارهم وتحت زعامت واحدارمانهای امام خمینی وشهدای اسلام رحمت الله علیهم اجمعین رایکی بعدازدیگری که نهایتآعزت وکرامت مسلمانهاست راشاهدباشیم .
      انشاالله تعالی

    • بدون نام

      هاشم خان امیدوارم همینطور باشه که عرض میکنید، اما قدیمیا میگن که شاهنامه آخرش خوشه.. ^_^

    • کاربر

      ما که تا الان رنگ خوشی ندیدیم اخه اتفاقی نیفتاد همیشه وعده است و وعید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج