جاباما
۳۱۴۱۶۷
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

چگونه از فضای زیر تخت خواب بهتر استفاده کنیم؟

یک راه حل کوتاه مدت استفاده از سبدهای پلاستیکی یا حصیری برای این فضاست که غالبا برای جای دادن لباس های کوچک محل مناسبی است اما اگر به دنبال یک راه حل جدی برای این فضا هستید پس نیاز به طراحی مناسب برای این فضا دارید.

وب سایت چیدانه: یک راه حل کوتاه مدت استفاده از سبدهای پلاستیکی یا حصیری برای این فضاست که غالبا برای جای دادن لباس های کوچک محل مناسبی است اما اگر به دنبال یک راه حل جدی برای این فضا هستید پس نیاز به طراحی مناسب برای این فضا دارید.

چگونه از فضای زیر تخت خواب بهتر استفاده کنیم؟

چگونه از فضای زیر تخت خواب بهتر استفاده کنیم؟

یکی از دغدغه های فضاهای کوچک خانه های امروزی ، کمبود فضاهایی مانند کمد و انبار ها می باشد که بی شک نقش موثری در نوع دکوراسیون داخلی به خصوص در فضاهایی مانند اتاق خواب ها می باشد، به همین منظور امروز در چیدانه ایده هایی را برای استفاده از فضای زیر تخت خواب ها برای شما در نظر گرفته ایم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خانه ما، گلستانه: ویلای مینیمال زوج معمار در چالوس

چگونه از فضای زیر تخت خواب بهتر استفاده کنیم؟

"در گلستانه چه بوی علفی می آید!" وعجب خاطره ی خوبی است این زیستن ما... "من در این آبادی پی چیزی می گشتم"... پی نوری... رنگی... دست آخر دیدم... تو که باشی همه ی شهر من این آبادی است... تو که باشی چه نیاز است به حرف... باغ پر از عطر نفس های من و توست... که امروز این چنین سر سبزم ! چون تو هستی و گلستانه شد آن خانه ی ما... در گلستانه عجب بوی علفی می آید!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ ایده باشگاه خانگی: از ورزش در خانه لذت ببرید!

چگونه از فضای زیر تخت خواب بهتر استفاده کنیم؟

چه در آپارتمانی یک خوابه با فضای محدود زندگی کنید چه در خانه ای بزرگ با اتاق ها و فضاهای زیاد، گاهی ایجاد یک باشگاه خانگی کاربردی و خوشایند می تواند خود به پروژه ای مستقل و جذاب تبدیل شود. چیدانه امروز می خواهد با ۸ پیشنهاد هوشمندانه برای چیدن این فضا در دکوراسیون داخلی، شما را تشویق به ورزش در خانه کند. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تزیین شومینه های خاموش با ایده های ساده اما تماشایی

چگونه از فضای زیر تخت خواب بهتر استفاده کنیم؟

بهار که از راه می رسد، باید تن را به دست باد بهاری سپرد و از هوای مطبوع و دل انگیزش لذت برد. دیگر کم کم باید بخاری ها و وسایل گرمایشی را جمع کرد و پنجره را باز کرد و نسیم خنک بهاری را مهمان خانه کرد. از وسایل گرمایشی گفتیم، یادم به شومینه ها افتاد، آن ها را که نمی شود جمع کرد و به انباری خانه منتقل کرد که، پس باید با آن ها چه کار کنیم؟ خب جواب خیلی ساده است، باید آن ها را تزیین کنیم و به آن ها به عنوان یکی از لوازم دکوری خانه فکر کنیم. اگر نمی دانید که باید شومینه های تان را که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید، چگونه تزیین کنید، تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا با هم یک سری از ایده ها را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج