۳۱۴۷۰۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

قبل و بعد از بازسازی یک خانه مسکونی

گروه بازسازی این خانه تصمیم گرفت تا قناسی انتهای کانتر را پر کند، اما با این کار اندکی از فضای آشپزخانه کم می شد به همبن دلیل تصمیم بر آن شد که فضای اتاق خواب پشت آشپزخانه به آن ملحق شود تا جبران فضای کسر شده شود.

وب سایت چیدانه: گروه بازسازی این خانه تصمیم گرفت تا قناسی انتهای کانتر را پر کند، اما با این کار اندکی از فضای آشپزخانه کم می شد به همبن دلیل تصمیم بر آن شد که فضای اتاق خواب پشت آشپزخانه به آن ملحق شود تا جبران فضای کسر شده شود.

قبل و بعد از بازسازی یک خانه مسکونی با امکانات مدرن

قبل و بعد از بازسازی یک خانه مسکونی

ترفندهای دکوراسیونی زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا خانه ای با ظاهری نو را تجربه کنید، گاهی این ترفندها بسیار کوچک هستند، اما گاهی هم این ترفندها ابعاد بزرگ تری به خود می گیرند که نامش بازسازی فضاهای داخلی است. بازسازی صرفا به معنای تعمیرات نیست و گاهی فقط تغییر چهره عناصر دکوراسیونی خانه است. این مطلب می خواهد به شما روند بازسازی یک خانه و تغییر چهره آن را نشان دهد، پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


طراحی دکوراسیون آشپزخانه های برجسته در خانه های ایرانی

قبل و بعد از بازسازی یک خانه مسکونی

فکر می کنم به اندازه کافی راجع به ریز جزییات آشپزخانه ها صحبت کرده ایم. این بار می خواهیم کمی متفاوت تر آشپزخانه ها را بررسی کنیم، می خواهیم برویم به سراغ طراحان برجسته ایرانی و ببینیم که آن ها برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه های پروژه های برجسته شان، چه جسارت هایی را به خرج می دهند که این آشپزخانه ها این قدر دل نشین و زیبا ظاهر می شوند، تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا با هم این جسارت ها را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بهترین مبل و کاناپه برای جلوی تلویزیون کدام است؟

قبل و بعد از بازسازی یک خانه مسکونی

یکی از لذت بخش ترین تفریحات خانگی شاید همین تماشای تلویزیون باشد، اگر فضای قرار گرفتن تلویزیون شما محل دنج و راحتی باشد که این لذت را دو چندان می کند، اما نکته ی مهم این است که کدام مبلمان برای این فضا مناسب است تا بتوان به خوبی از این فضا استفاده کنیم، در همین راستا امروز در چیدانه نمونه های از این مبلمان را با هم بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


کور کردن دید همسایه ها به تراس آپارتمان با گیاهان!

قبل و بعد از بازسازی یک خانه مسکونی

زندگی آپارتمانی امروزی ارتباط ما را با فضای باز شخصی، تنها به تراس‌های کوچک خانه محدود کرده است. با افزایش جمعیت، فشردگی و همجواری بین ساختمان‌ها زیاد شده و ساختمان‌ها مرتفع شده‌اند. شاید شما هم بعد از گذشت مدت کوتاهی از سکونت خود در منزل جدید، متوجه شده باشید که با توجه به موقعیت قرارگیری ساختمان‌تان اگر بخواهید از فضای تراس کوچک خانه‌تان استفاده کنید، همه فعالیت‌های شما در آن فضا توسط همسایه قابل دیدن است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج