جاباما
۳۱۵۵۵۴
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتراض فینالیست لباهنگ

شب گذشته در حالی مرحله نهایی مسابقه لباهنگ برنامه «خندوانه» برگزار شد که امیرعلی نبویان یکی از این فینالیست‌های این مسابقه اعلام کرد که قصد داشته در فینال آهنگ شاد «بازار خرمشهر» محسن چاووشی را لب‌خوانی کنند، اما مدیران شبکه نسیم به او اجازه ندادند آن‌طور که می‌خواسته، برنامه خود را اجرا کند.

آی سینما:صداوسیما که این روزها با بحران مخاطب دست‌به‌گریبان است و هر از چند گاهی هم به سانسور، کپی کاری، عدم ساخت برنامه‌های جذاب و ... متهم می‌شود، گویا به معدود برنامه‌های جذاب خود نظیر «خندوانه» هم اجازه نمی‌دهد که با خلاقیت برنامه‌های جذابی را برای بینندگان تولید کنند. امیرعلی نبویان که این روزها به دلیل حضور در برنامه «خندوانه» و لب‌خوانی ترانه‌های محسن چاووشی شهرت بیشتری کسب کرده،‌ می‌گوید که مدیران سیما اجازه ندادند که او در فینال لباهنگ ترانه موردنظر خود را اجرا کند.

اعتراض فینالیست لباهنگ

او این گفته‌ها را بعد از اتمام برنامه «خندوانه» و زمانی که مخاطبان او را به بی خلاقیتی در فینال متهم کردند در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. نبویان در حالی در فینال لباهنگ سه ترانه از محسن چاووشی را ریمیکس کرده بود که پیش از آن دو قطعه «خلیج ایرانی» و «غیرمعمولی» را اجرا کرده بود و تنها ترانه «کلاغ روسیاه» محسن چاووشی را برای اولین بار لب‌خوانی کرد. او که خود با اجرای بخشی از برنامه «رادیو هفت» به نام و آوازی دست‌یافت، درباره اجرای شب گذشته خود نوشت: « با با ارادت بسیار و عرض خسته نباشید به رفقای عزیزم اشکان و ارشا که نمیدونم چرا اینقدر حجب و حیا به خرج میدن و حرفی نمی زنن. اما من دلم کوچیکتره و میگم، لااقل از جانب خودم. دوستان! تصور کنین اجرای لباهنگ «بازار خرمشهر» رو با حضور دو بازیگر کودک پسر (با عینک ری بن) و دختر (با چادر گلی) روی صحنه با گریم خوب و طراحی یک قصه بانمک از عشق پسرک و بیخبری دخترک (کاری که بلدم و شغلمه) با کلی ایده نمایشی و حضور «لباهنگ کُن:))))» به‌عنوان راوی قصه این دو نفر [آماده کردیم]... به نظرتون چطور بود؟»

نبویان می‌گوید که مدیران سیما آنقدر برای اجرای آهنگ‌های موردنظر اجراکنندگان لب آهنگ سخت‌گیری کردند که او نتوانست ایده‌های خود را برای فینال نهایی کند و تنها فرصت ریمیکس سه ترانه از محسن چاووشی را به‌دست آورد: «رفقا! هر کدوم از ما شاید بیش از شش هفت ایده مختلف با بیش از شش هفت آهنگ مختلف داشتیم اما تمام طول هفته رو پای گرفتن مجوز آهنگها هدر کردیم که دست آخر نشد. هر سه ما همین وضع رو داشتیم ولی شغل من نوشتنه و تا ترانه نداشته باشم نمیتونم براش نمایش طراحی کنم. در نهایت درست در نیمه شب قبل از اجرا چاره‌ای جز ایده ریمیکس و کلیپ برام باقی نموند. لطفاً به هر کسی که به نظرتون بهتر اجرا کرد رأی بدید اما ما رو به بی خلاقیتی متهم نکنین. ما بودیم و یک دست اسلحه...»

سخت‌گیری مدیران سیما در برنامه‌ای نظیر «خندوانه» حالی از سوی نبویان افشاشده که رسانه ملی اصرار دارد که تغییری در شیوه برنامه‌سازی خود ندهد و به‌طور مکرر به انتقاد از شبکه‌های ماهواره‌ای بپردازد و برای از دست دادن مخاطبان خود، به‌جای ساخت برنامه‌های جذاب، تنها وا اسفا سر دهد. این اتفاق در حالی رخ‌داده که مدیران سیما حتی حاضر نیستند برای برنامه‌های جذاب و پرمخاطبی نظیر مسابقه لباهنگ «خندوانه» که خود متهم به کپی کاری است، کمی آسان‌گیری کنند تا مخاطبان با هجوم به صفحه‌های اجتماعی برخی از فینالیست‌های این مسابقه مثل اشکان خطیبی و امیرعلی نبویان آنها را به بی خلاقیتی متهم نکنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا همينجاشم بايد قدردانشون باشيد كه اجازه دادن خخخخخخخخخخخخخخ

    • مريم

      انقدر كپي كاري رو تكرار كن ك ايشالا شفا پيدا كني...نميخاد انقدر متذكر شي كپي كاريه...از همون اول پخشش رامبد جوان بارها اعلام كرد ك اين يه كپي از برنامه ايه ةك همه جاي جهان هم اجرا ميشه...

    • بدون نام

      راست میگه دیگه.خودش صد دفعه گفت.الان مثلا خیلی همه چیمون اورجیناله؟هزار بار دیگه بگید کپیه تا اینارم ممنوع الکار کنن.اه

    • بدون نام

      اومده لباهنگ حق انتخابم داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج