جاباما
۳۱۶۳۶۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

روزها و ساعات گرم در راه هستند و هرکسی به دنبال خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها برای برطرف کردن این عطش است. یکی از راههای برطرف کردن عطش و گرمی روزهای گرم پیش رو، تهیه کردن بستنی های خانگی سالم و آسان است.

وب‌سایت توریسم آنلاین: روزها و ساعات گرم در راه هستند و هرکسی به دنبال خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها برای برطرف کردن این عطش است. یکی از راههای برطرف کردن عطش و گرمی روزهای گرم پیش رو،تهیه کردن بستنی های خانگی سالم و آسان است. برای این کار یک همت عالی ،چند قالب بستنی یخی و چند دستور خوشمزه زیر را نیاز دارید:

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

یک عدد آواکادو،یک عدد موز،یک فنجان آب لیمو و کرم نارگیل ترکیب کرده و در مخلوط کن محصولی یکدست به دست آورده و در قالب ریخته به مدت ۶ ساعت در فریزر قرار دهید و سپس نوش جان کنید.

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

هلوی رسیده تکه شده،عسل،شیر پرچرب یا ماست،یک قاشق غذا خوری آب لیمو،نصف قاشق چایخوری وانیل مخلوط کرده و ترکیبی یکدست بدست آورده و تا ۴ ساعت داخل فریزر قرار دهید.

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

۱/۳ فنجان کیوی خرد شده،۱/۳ فنجان هندوانه خرد شده،۱/۳ فنجان توت فرنگی خرد شده،۱/۳ فنجان آناناس خرد شده و ¼ فنجان آب آناناس یا آب پرتقال را به مدت ۴ ساعت در قالب بستنی یخی قرار دهید.

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

۱/۵ فنجان توت فرنگی خرد شده، ۱/۵ فنجان انبه خرد شده ،۱/۵ فنجان شیر نارگیل ،یک قاشق چایخوری عسل و تخم شربتی که پس از بدست آوردن محصولی یکدست به مدت ۵ ساعت باید در فریز قرار گیرد.

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

یک عدد گریپ فروت خرد شده،یک قاشق غذاخوری شکر،۲ فنجان ماست،یک قاشق غذاخوری عسل و نصف فنجان بادام تکه شده بو داده شده عسلی که مخلوط و یکدست شده و ۶ ساعت در فریزر قرار می گیرد.

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

یک عدد سیب سبز خرد شده،۲ فنجان انگور سبز،یک عدد لیمو،دو قاشق چایخوری عسل،۲ فنجان کلم خرد شده ،یک فنجان کدو خرد شده ،یک عدد آواکادو به همراه نصف فنجان آب که پس از صاف و یکدست شدن در مخلوط کن از ۴ تا ۶ ساعت داخل فریزر قرار می گیرد.

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها

یک قوطی کامل شیر نارگیل،۱/۴ فنجان تخم شربتی،یک عدد موز ،یک قاشق چایخوری شکر یا عسل ،نصف قاشق چایخوری عصاره بادام که به روش های فوق مخلوط کرده و تا ۵ ساعت داخل فریزر بماند.

خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Zahra

      عالیهه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج