کد خبر: ۳۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۳۷۲۸
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
این مرد 85 ساله در 15 سالگی برای آخرین بار موی خود را کوتاه کرد و حالا بعد از گذشت 70 سال موهایی به طول 4 متر و وزن 2 کیلوگرم دارد.
 
 
 
 
برترین ها: نگوین ون چین مردی از اهالی جنوب ویتنام است که مدت ها است موهای خود را کوتاه نکرده است. این مرد 85 ساله در 15 سالگی برای آخرین بار موی خود را کوتاه کرد و حالا بعد از گذشت 70 سال موهایی به طول 4 متر و وزن 2 کیلوگرم دارد.



آقای ون چین حتی در کودکی موهای بلند را دوست داشت، اما یک روز در مدرسه مورد سرزنش معلمش قرار گرفت و به همین دلیل موهایش را کوتاه کرد. اما بلافاصله بعد این کار درد شدیدی را احساس کرد که قوی ترین مسکن ها هم نمی توانستند آن را برطرف کنند. از آنجایی که آقای ون چین قبل از آن هیچ بیماری نداشت، این درد را به کوتاهی موهایش نسبت داد و از آن زمان تا کنون هرگز آنها را کوتاه نکرده است.



اما قضیه به همین جا ختم نشده است. چون موهای بلند دیر خشک می شوند، آقای ون چین پس از شستن آنها دچار سرماخوردگی و عطسه می شد و  به همین دلیل تصمیم گرفت دیگر آنها را نشوید. حدود 30 سال است که او موهای خود را نشسته، و برای رهایی از احساس خارش پوست سر، ریشه موهایش را روغن می زند و تنها سرش را می شوید، بدون اینکه موهایش کاملا خیس شوند.



بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
ساختمان پزشکان 1
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
2
9
جالبه!ادمهاي مسن تو اين سن و سال خودشون هم به زور خودشون رو جمع و جور ميكنن چه برسه كه يك گيس به اين بلندى رو هم بخوان رو كله شون نگهدارند!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
1
13
موهاش اصلا شبیه مو نیست، انگار پشم گوسفند چسبونده به سرش!!!!
FRANCE
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
2
3
کوتاه کنش پدر جان ی کمی شو.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
3
7
واقعا 30ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال موهاشو نشسته فکر کنم بتونن از بین موهای ایشون جونورهای جدیدی کشف کنن
پاسخ ها
نظر پانیذ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
هههههههههههه
نظر ladytak91
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
رها جون فکر نکنم سر ایشون حتی واسه جونورای جدیدم جای مناسبی باشه!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
2
8
حتما موهاش بو بزغاله ميده. تازه موهاي جلوي كلشم ريخته =))))))))
پاسخ ها
نظر Houria
| KUWAIT |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
بزغاله چیه!به بزغاله بگی که خودکشی میکنه بیچاره !حتما بوی .... میده!
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
ههههههه راست ميگيي houria جان.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
3
2
حالم به هم خورد
من هم موی بلند دوست دارم ولی نه تا این حد
دیگه از موی بلند بدم میاد
من با مو های بلندم عطسه و سرما خوردگی تحمل می کنم اما طاقت کثیفی ندارم
-
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
پاسخ
0
1
مجله جان:
ساله در 15 سالگی برای آخین بار مو.....اخين نه اخرين.......
اينا يه جور كفر محصوب ميشه......
موي بلند خوبه اما نه 4 متر
مدیر پایگاه با سپاس
اصلاح شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
1
1
نه از ما که کلا تو حمومیم نه از این ادما من نمی فهمم این یارو بو نمی گیره حالم به هم خورد
KUWAIT
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
2
4
واقعا حرفی برای گفتن نمیمونه... حیوونا دنیا رو فرا گرفتن!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
پاسخ
1
2
موهاش انقد کثیفه که رنگش از سفیدی برگشته انگار مصنوعیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
0
1
مو هاشو برم 2 کیلو گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
پاسخ
1
1
منم موهام بلنده اما نه اینقدر
GERMANY
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
پاسخ