جاباما
۳۱۶۹۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نارنجک های بلوچیز

امروز قرار است طرز تهیه نارجک های بلوچیز را به شما آموزش دهیم. این غذا تقریبا نوعی نان هم محسوب می شود که در آن از بلوچیز استفاده شده است. بلوچیز نوعی پنیر نرم فرانسوی می باشد. این پنیر به دلیل رگه‌های آبی كه در آن وجود دارد به پنیر رگه آبی نیز معروف است.

وب‌سایت آکاایران: امروز قرار است طرز تهیه نارجک های بلوچیز را به شما آموزش دهیم. این غذا تقریبا نوعی نان هم محسوب می شود که در آن از بلوچیز استفاده شده است. بلوچیز نوعی پنیر نرم فرانسوی می باشد. این پنیر به دلیل رگه‌های آبی كه در آن وجود دارد به پنیر رگه آبی نیز معروف است.

مواد لازم:

  • شیر ۱ فنجان
  • کره ۴ ق غ
  • نمک یک چهارم ق چ
  • فلفل یک چهارم ق چ
  • پودر پیاز یک چهارم ق چ
  • آویشن خرد شده ۱ ق غ
  • آرد ۱ فنجان
  • تخم مرغ بزرگ ۵ عدد
  • بلو چیز ۱۸۰ گرم

نارنجک های بلوچیز

طرز تهیه :

1- فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود . دو عدد سینی فر را با کاغغذ روغنی بپوشانید . در یک قابلمه مناسب شیر ، کره ، نمک ، فلفل ، پودر پیاز و آویشن را به جوش بیاورید . سپس از روی حرارت برداشته آرد را اضافه کرده مخلوط نمایید تا یکدست شود . دوباره مواد را روی حرارت برگردانید وو م بزنید تا خمیر فرم گرفته از دیواره های ظرف جدا شود .

2- قابلمه را از روی حرارت برداشته 5 دقیقه بگذارید خنک شود . 4 عدد تخم مرغ را یکی یکی با فاصله اضافه کنید و هر بار هم بزنید تا کاملا به خورد خمیر برود . هر تخم مرغ را که اضافه میکنید خمیر از هم جدا شده ولی با هم زدن دوباره جمع میشود . در انتها با ید خمیر چسبناکی داشته باشید . بلو چیز را هم با خمیر مخلوط نمایید .

3- به اندازه ی 1 ق چ از خمیر با فاصله روی سینی فر بگذارید . باقیمانده ی تخم مرغ را به 1 ق غ آب هم بزنید و روی خمیر ها بکشید و به مدت 10 دقیقه در فر بگذارید سپس دمای فر را روی 180 درجه پایین آورده 20 - 25 دقیقه دیگر به پخت ادامه دهید تا خمیرها کاملا پف کرده و طلایی شود . میتوانید این نارنجک های پنیری را به صورت گرم یا هم دما با اتاق سرو نمایید .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج