۳۱۸۴۲۲
۵۰۷۴
۵۰۷۴
پ

آنچه قبل از انتخاب پرده اتاق خواب باید بدانید!

انتخاب جنس یک پرده تاثیر مستقیمی با سبک دکوراسیون شما و میزان محرمیت فضای شما دارد. به طور مثال اگر پنجره ی اتاق خواب شما به نحوه ی است که از بیرون خانه دید به داخل وجود دارد پس پرده ی حریر برای فضای شما چندان مناسب نمی باشد.

وب سایت چیدانه: انتخاب جنس یک پرده تاثیر مستقیمی با سبک دکوراسیون شما و میزان محرمیت فضای شما دارد. به طور مثال اگر پنجره ی اتاق خواب شما به نحوه ی است که از بیرون خانه دید به داخل وجود دارد پس پرده ی حریر برای فضای شما چندان مناسب نمی باشد.

آنچه قبل از انتخاب پرده اتاق خواب باید بدانید!

آنچه قبل از انتخاب پرده اتاق خواب باید بدانید!

یکی از تاثیرگذارترین عناصری که نقش موثری در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد پرده ها می باشند. حضور پرده ها در دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر زیبایی بخشیدن در ایجاد محرمیت نقش موثری دارد، اما بررسی پرده متناسب برای فضای اتاق خواب موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


طراحی داخلی مدرن و مینیمال دفتر مجله معمار

آنچه قبل از انتخاب پرده اتاق خواب باید بدانید!

اصولا طراحی برای یک دفتر مجله آن هم دفتر مجله ای با رویکرد معماری همچون مجله معمار نیاز به یک ایده ی غنی مبتنی بر فرهنگ و اصالتی از جنس معماری ایرانی دارد که بتواند با هندسه ای ساده و خوانا نیاز مخاطب را پاسخ گو باشد. چنین طراحی تنها می تواند حاصل هنر معماران برجسته همچون محمدرضا قدوسی از استدیو معماری زاو باشد که امروز در چیدانه می خواهیم به گوشه و کنار آن سری بزنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


قبل و بعد از بازسازی یک خانه کلاسیک که امروزی شد!

آنچه قبل از انتخاب پرده اتاق خواب باید بدانید!

اگر می خواهید شاهد معجزه بازسازی در دکوراسیون داخلی یک خانه باشید باید حتما این ویدئو را مشاهده کنید. این ویدئو فضاهای داخلی یک خانه را قبل و بعد از بازسازی به شما نشان می دهد. نکته هایی که باید در طی این ویدئو به آن ها توجه کنید این است که در طی بازسازی ممکن است در پلان و نقشه داخلی هم تغییراتی ایجاد شود، درست مانند اتفاقی که در قسمت غذاخوری و ارتباط آن با آشپزخانه افتاده است. اگر خوب به فضاها دقت کنید، متوجه خواهید شد که بعد از بازسازی فضاها یکدست تر شده و در ارتباط بهتری با یکدیگر هستند، با چیدانه تا انتهای این ویدئو کوتاه همراه باشید تا با هم تغییرات دکوراسیون داخلی این خانه را بعد از بازسازی ببینیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


یک شیرینی خوری زیبا با کاسه و بشقاب های قدیمی بسازید!

آنچه قبل از انتخاب پرده اتاق خواب باید بدانید!

شما هم وقتی کیک جشن تولد یا سالگرد تهیه می کنید، آن را در همان سینی خود روی میز قرار می دهید؟ پیشنهاد می کنم این بار مهمان های تان را غافلگیر کنید و با ظرفی که خودتان ساخته اید، ذوق و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. چیدانه امروز می خواهد یک روش بسیار ساده برای تهیه ی چنین ظرفی به شما پیشنهاد دهد. این ظرف های کیک خوری می توانند به عنوان میوه خوری، شیرینی خوری و شکلات خوری نیز به کار روند و در مهمانی ها و جشن های شما بدرخشند. با ما همراه باشید تا روش ساخت آن ها را با هم مرور کنیم..

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج