۳۱۸۶۰
۱۰۴ نظر
۶۶۴۷
۱۰۴ نظر
۶۶۴۷
پ

بهترین روش استفاده از چای سبز در کاهش وزن

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا در وعده‌های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می‌برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی‌آورید؛ زيرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می‌شود.

مجله سیب سبز: حتما تا امروز با تبلیغات وسیعی که درباره خواص درمانی چای سبز در کاهش وزن در جامعه، رسانه‌ها و اینترنت وجود دارد، روبه‌رو شده‌اید و شاید با انگیزه کاهش وزن و درمان چاقی خود یکی از این محصولات را سفارش داده و با انگیزه لاغر شدن آن را مصرف کرده و نتیجه مطلوب را دریافت نکرده‌اید.
اگر شما نیز با اتکا به تبلیغاتی که در این زمینه وجود دارد و با هدف لاغری سریع و آسان سراغ چای سبز رفته‌اید، باید بدانید سخت در اشتباهید، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا با جزئیات بیشتر خواص چای سبز به منظور درمان چاقی، اضافه وزن و پیشگیری از ابتلا به این عارضه آشنا شوید.

بهترین روش استفاده از چای سبز در کاهش وزن

چه زمانی چای سبز بخورید

اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه‌ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید.

بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، 2 ساعت پس از صرف غذا در وعده‌های غذایی است. به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص درمانی چای برای کاهش وزن بهره می‌برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی‌آورید؛ زيرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می‌شود.

چای سبز به تنهایی کافی نیست

بسیاری از مردم تصور می‌کنند تنها با نوشیدن چای گیاهی در طول روز می‌توانند به هدف بزرگی مثل کاهش وزن دسترسی پیدا کنند. در حالی که این دیدگاه به هیچ وجه صحیح نیست.

نوشیدن چای گیاهی در کنار رعایت رژیم غذایی، فعالیت‌های بدنی و ورزش می‌تواند روند لاغری را سرعت ببخشد و با بهبود سوخت‌وساز بدن میزان کاهش وزن را در طول هفته قابل ملاحظه کند، بنابراین افرادی که تصور می‌کنند بدون رعایت هیچ یک از نکات ذکر شده و تنها با نوشیدن چای سبز می‌توانند اضافه وزن خود را آن هم به شکل کاملا محسوس درمان کنند، سخت در اشتباهند.

بهترین روش استفاده از چای سبز در کاهش وزن

از پرخوری‌های عصبی پیشگیری کنید

یکی دیگر از خاصیت‌های چای سبز خاصیت آرامش‌بخشی آن است که به پیشگیری از پرخوری‌های عصبی که منجر به اضافه وزن و در نهایت چاقی می‌شود، کمک می‌کند. افراد زیادی وجود دارند که به محض دریافت فشار عصبی، استرس یا تنش‌های ناشی از کار روزانه مشغول به خوردن می‌شوند و به ریزه‌خواری روی می‌آورند که این مسئله به مرور به عادت آنها تبدیل می‌شود. برای پیشگیری از بروز این عادت نامناسب یا درمان آن، می‌توان از چای سبز استفاده کرد. نوشیدن این چای به شما کمک می‌کند تا از خاصیت آرامش‌بخشی این گیاه دارویی برای تقویت سیستم عصبی خود استفاده کنید و به این ترتیب مانع بروز اشتهای کاذب ناشی از استرس‌ها یا تنش‌های روزمره شوید.

چای سبز؛ چای چربی سوز طبیعی

افرادی که عادت به نوشیدن چای سبز دارند با کمک این نوشیدنی گیاهی به افزایش سوخت و ساز بدنشان کمک می‌کنند. در حقیقت چای سبز به دلیل داشتن ماده‌ای به نام «پلی‌فنول» می‌تواند به افزایش حرارت درونی بدن کمک کرده و به این ترتیب میزان سوخت انرژی موجود در سلول‌های چربی را افزایش دهد و تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر روند چاقی افراد داشته باشد. به شرطی که افراد چاق یا دارای اضافه وزن در روند رژیم غذایی خود و مقدار کالری روزانه‌ای که دریافت می‌کنند نیز تجدیدنظر کنند. اینگونه نیست که ما هر میزان کالری که دوست داریم به بدن برسانیم و توقع داشته باشیم با نوشیدن یک تا 2 لیوان چای سبز در روز لاغر شویم و کالری بسوزانیم.

چند لیوان چای بنوشید

اگر برای افزایش سوخت‌وساز بدن قصد دارید چای سبز را به برنامه روزانه خود اضافه کنید، باید توجه داشته باشید نوشیدن ۳ تا ۴ لیوان چای سبز در طول روز می‌تواند به این موضوع کمک کند. این تصور که نوشیدن چای سبز در دفعات زیاد می‌تواند میزان کالری‌سوزی در بدن را افزایش دهد، ایده اشتباهي است، زيرا با نوشیدن بیش از حد چای سبز در طول روز، بدن علاوه بر آنکه با مشکل تحریک‌پذیری پایانه‌های عصبی روبه‌رو می‌شود، با اختلال دفع آب و الکترولیت‌های بدن مواجه می‌ شود. به این ترتیب همانطور که باید در نوشیدن چای معمولی پرهیزهای لازم را رعایت کنید توصیه شده که در نوشیدن چای سبز نیز افراط نکنید.

بهترین روش استفاده از چای سبز در کاهش وزن

پیشگیری از چاقی ناشی از افزایش سن

افرادی که در آستانه میانسالی با بالارفتن سن دچار اضافه وزن و چاقی می‌شوند نیز می‌توانند از چای سبز برای پیشگیری از این بحران کمک بگیرند. به شرط آنکه مصرف روزانه چای سبز را از ۳۰ سالگی در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند. چای سبز علاوه بر آنکه به کندی روند پیری سلول‌ها در اندام‌های مختلف بدن کمک می‌کند به این افراد کمک می‌کند تا در میانسالی حداقل افزایش وزن را تجربه کنند، زیرا چای سبز به آنها کمک می‌کند کمترین میزان ذخیره چربی و مواد زائد را در طول‌ سال‌های جوانی و میانسالی در بدن داشته باشند.

قرص چای یا چای سبز؟

تبلیغات زیادی درباره لاغری سریع با قرص یا کپسول چای سبز در سایت‌های اینترنتی و برخی از مراکز فروش گیاهان دارویی دیده می‌شود که به مردم وعده می‌دهند با قرص‌های چای سبز می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی وزن کم کنند. این قرص‌ها در صورتی که تنها حاوی گیاه چای سبز باشند، دقیقا همان خاصیت چای سبز را دارند و می‌توانند به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و روند جذب چربی‌ها را در بدن کاهش دهند. مصرف این قرص‌ها نیز مانند چای سبز باید بر اساس قاعده باشد، زيرا زیاده‌روی در مصرف این قرص با وجود آنکه گیاهی و طبیعی است می‌تواند همان عوارض چای سبز را داشته باشد.

بهترین روش استفاده از چای سبز در کاهش وزن

عوارض احتمالی چای سبز را بشناسید

افزایش بیش از حد دمنــوش چــای سبـــز،کپسول‌ها و قرص‌هایی که از این گیاه دارویی وجــود دارد، عوارض جانبی متعددی را به همراه دارد. سوء مصرف این گیاه دارویی ممکن است عوارضی مانند سردرد، اختلال در عملکرد دستگاه گوارش، اسهال و تهوع را به همراه داشته باشد که با اصلاح شیوه مصرف به مرور مرتفع می‌شود. اما از طرفی افزایش فشار خون، تغییرات خلقی و تحریک‌پذیری، بی‌قراری و نامنظم شدن ضربان قلب نیز از جمله عوارض جانبی مصرف بیش از اندازه این گیاه دارویی در طول روز است که باید بلافاصله پس از مشاهده آن برای بررسی و پیشگیری از شدت آن با متخصص یا پزشک مشورت شود.

این نکته را جدی بگیرید

افرادی که به نوشیدن چای سبز یا دیگر فرآورده‌های این گیاه عادت دارند به این معنی که برای بهره‌مندی از خواص درمانی این گیاه دارویی به منظور پیشگیری از اضافه وزن روزانه از این گیاه مصرف می‌کنند ممکن است در صورت عدم مصرف این گیاه دارویی با عوارضی مانند سردرد، عصبانیت یا افزایش میزان تحریک پذیری رو به رو شوند، بنابراین توصیه شده که برای مصرف هدفمند از این گیاه دارویی با قصد درمان بهتر است با پزشک یا متخصص طب سنتی مشورت شود. علاوه بر این، تجویز این گیاه به هر صورتی برای خانم‌های باردار، مادران شیرده و کودکان و نوجوانان پیش از سن بلوغ توصیه نشده است.

با خواص دیگر چای سبز آشنا شوید

افرادی که برای کاهش وزن و تنظیم سوخت‌وساز بدنشان از چای سبز استفاده می‌کنند، علاوه بر بهره‌مندی از خواص این گیاه دارویی برای درمان چاقی خود می‌توانند از فواید آن برای کاهش فشار خون، کاهش قند خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و تخفیف علائم و نشانه‌های بیماری‌هایی مانند پارکینسون، آلزایمر و بیماری مفصلی- استخوانی مانند آرتریت روماتوئید بهره ببرند. علاوه بر این، در تحقیقات مختلف به این نکته اشاره شده که مصرف چای سبز می‌تواند تاثیر بسیار چشم‌گیری در کاهش بیماری‌های قلبی-عروقی، پیشگیری از بروز سرطان‌هایی مانند سرطان کولون و تخفیف علائم و نشانه‌های افسردگی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      بسیار ممنون از عزیزان بزرگواری که این مطالب رو گردآوری کردند .

    • abouzar

      مرسی- استفاده کردم

    • fahime

      mamnun az shoma estefade kardim

    • mahdis

      mer30 eteleateton kheli komakam kard mamnonam

    • Paria tahernia

      Salam khaste nabashin.mikhastam azaton tashakor konam.kheiy mofid bod.

    • fateme

      دارچین اثر افزایش فشار خون داره اگر همراه دم چایی مقداری دارچین بهش اضافه کنیم تا از افت فشار خون در کسایی که فشار خون پایینی دارند جلوگیری کنه مشکل خاصی پیش نمیاد؟
      یعنی تداخلی در اثر چای سبز نداره؟

    • بدون نام

      همه چی گفتین نگفتین چجوری دم کنیمش

      پاسخ ها

      • amirhosein

        azizam avalan ina livanaye makhsoos daran vali age nakhastin aval meghdari az chaii ro dakhele livan mirizin bad mizarid ab dakhele ketri be joosh biad bad ghabl az be joosh oomadanesh ketrio barmidari va dakhele livani ke chaii tooshe mirizid bad na rooo gaz mizarin na chizi mizarin khodesh dam biad bade hodoode panj daghighe meil mikonid....

    • سارا

      سلام خیلی ممنون.خیلی به دردم خورد.درزم استفاده ی به جای چای سبز ارامش بخش هست.ولی در مورد شیوه ی دم کردنش هم برای بچه هایی که بلد نیستن توضیح بدید.

    • طاهره

      راسته که میگن با خوردن قرصش دچار زخم معده میشیم ؟

    • سهیل

      ممنون مطالب مفیدی بود. فقط خواستم بدونم چای سبز کیسه ا ی اثرش با خود چای سبزفرقی نداره؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • رضا

        سلام نه فرقی نداره

    • راضیه

      عالیییییییه از این به بعد چای سبز میخورم

    • بدون نام

      ممنون‏ ‏استفاده‏ ‏کردیم

    • محمد

      سلام ممنون از اطلاعات خوبتون من خودم اصلا به چای سبز اعتقاد نداشتم اما از موقعی که چای سبز نوژن را استفاده می کنم دقیقا به مطالبی که گفتید پی بردم انشاء الله همیشه در کارتون موفق باشید راستی می تونید به آدرس http://nozhintea.ejens.com/ برین و این چای سبز را امتحان کنید من که خیلی راضی هستم

      پاسخ ها

      • بهنام

        تبلیغات نکنید خواهشا

    • فائزه

      ممنونم.ولى با جى شيرينش كنم؟

    • زهراحسن پور

      خیلی خوبه یه چیزای یادگرفتم

    • ارش

      عالی بود

    • ارش

      خوبه

    • سجاد

      ممنون کامل بود

    • امیرعلی

      عااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره

    • بحريني

      از اين که اطلاعات مفيدي در اين زمينه ارائه داديد متشکرم

    • حسن

      باکمال تشکر و قدر دانی از اعمال نکات کلیدی و موثر در مورد مصرف صحیح چای که بسیار مفید و موثر و دلنشین بوده و واقعا عالی بود .

    • بدون نام

      خيلى خوب بود

    • الهام

      سلام. خسته نباشید
      چای سبزکیسه ای باطعم عسل و دارجینگ همون خواص چای سبزمعمولی رو داره؟

    • هانیه

      مطالب مفیدی هستند.ممنون

    • هانیه

      یسوال داشتم.چای سبز کیسه ای هم همونقدر مفید هست؟

    • معصومه

      چای سبزلاغرمیکنه؟کی امتحان کرده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام دختر عمه من با چای سبز 15 لاغر شد

    • بدون نام

      به نظرم تنهاباچای سبزنمیتوان لاغرشدورزش درکنارچای اثرش بیشتره وکم خوردن

    • امیر

      بسیار مفید و تخصصی بود.از لطفتون سپاسگذارم

    • بدون نام

      عالی بود واقعا ممنون جواب همه سوالامو گرفتم

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید
      من بیماری تیروئید دارم با رژیم لاغر نمیشم اگه چای سبز بخورم لاغر میشم

    • بدون نام

      بسیار خوب ممنون

    • میلاد اعتمادنیا

      من تا حالا استفاده نکردم چون سرکار هستم میخواستم از قرصش استفاده کنم مشکلی نداره

    • amir

      مرسی خبلی ازتون تشکرمیکنم جدی که به دردم خودر

    • فافا

      مرسی با روش های شما واقعا تغییر رو تو خودم احساس کردم

    • مرضیه

      ممنون از راهنمایی هاتون.خواستم بگم چی کارکنم تا بوومزه چای واسم کمی دلپذیرباشه تابدون اینکه ازخاصیت چربی سوزیش کم بشه بتونم راحتربخورمش.ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز شما میتونید با دارچین یا زنجفیل ویا هل دم کنید بسته به سلیقه وذائقتون

    • دنیا

      خیلی ممنونم

    • ابراهیم

      عالی بود

    • الهام

      عالیه

    • pegah

      ممنون از توضيحاتتون.

    • مرجان

      چای سبز خیلی تاثیر داره من چای سبز از عطاری میگیرم ولی خدایی خوب جواب میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای لاغری استفاده کردی؟؟؟؟

    • بدون نام

      عالی بود مرسی

    • ایلیا

      سلام.اگه خواستید چای سبز استفاده کنید از عطاری فله ای بگیرید.حتما هم چای سبز فصل بهار باشه.اگه بهاره چین باشه بهتره..

    • راضیه

      من چای سبز رو با نعناع خشک و اویشن دم میکنم و روزی چهار لیوان میخورم ایا در لاغری اثر داره

    • احمدی

      خواصش بی نظیره تشکر یه جا دیگه خوندم مطالب خیلی خوبی داشت

    • سکوت

      من تازه شروع کردم و روزی 2 3 لیوان استفاده میکنم اما اطلاع نداشتم ک بدون برنامه نباید خورد ازاین پس با برنامه میخورم

    • بدون نام

      چای سبز واقعا تو کاهش وزن ثاثیر داره البته همراه باکنترل غذا وروزی ۱ ساعت پیاده روی من تونستم طی ۲ماه ۸ کیلو وزن کم کنم و ب وزن ایده الم برسم

    • مریم

      خیلی عالیه منم ازاین به بعدازچایی سبز استفاده میکنم.

    • بدون نام

      راستی این همه خاصیت داره. ایرانیشو از شهر آستانه اشرفیه خریدم. خوشمزه تر از چای سیاه هم هست.مرسی.

    • maryam

      ممنون از اطلاعات خوبتون.راستی خوردن ۳ تا از قرصای چای سبز در روز ضرر نداره؟

    • علی ختایی

      سپاس دمت گرم اطلاعات دقیق وجامعی دادین پیروز وسربلند باشید

    • حسام

      با سلام من از دکتر پرسیدم گفتن صبح یه فنجان و شب یه فنجان دو هفته استفاده کنم دو هفته نه.حالا نمیدونم با مطالب شما و حرف دکتر چکارکنم؟؟؟راهنمایی کنید

    • سحر

      میگم چایی ایرانی باشه یا خارجی لطفا جواب بدین .قرص چی بهتر نیست

    • بدون نام

      سلام من خودم با مصرف چای سبز دوهفته ای 6کیلووزن کم کردم البته تورژیم غذایی همه چی میخوردم فقط کمتر از قبل مثلا به جای یک بشقاب کامل برنج هروعده 10قاشق برنج میخوردم .وصبحانه هم خیاروگوجه وسه عددبیسکوییت ساقه طلایی میخوردم .البته اینم اضافه کنم که هرروزصبح ناشتا یک لیوان آب با آب یک عدد لیموشیرازی را مخلوط میکردم میخوردم. ونیم ساعت بعدش همراه صبحانه یک لیوان چای سبز میخوردم هرشب موقع خواب هم یک لیوان چای سبز میخوردم. واقعا معجزه میکنه اولین بار بود به این راحتی وبدون فشار ورزش وزن کم کردم.

    • بدون نام

      سلام با خوردن چای سبز طی دوماه پیش 4کیلو وزن کم کردم ولی این ماه اصلا وزنم تغییری نکرده می خواستم بدونم علتش چیه؟

    • شهره

      ممنون ازاطلاعات مفیدتون فقط میخواستم بپرسم برای یک لیوان چایی سبزچه مقدارازچایی خشک بریزیم ؟

    • الوین

      عالی بود

    • فاطی

      سلام من 85بودم تو یک ماه دوهفته با رژیم خام خوری 5کیلو کم کردم الان شدم 80الان دوروزه چای سبز میخورن روزی چهار پنج لیوان ور شم هروقت عشقم بکشه انجام میدم میخوام بشم 68 قدم 170به نظرتان چکار کنم ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرمن بایددرکنارش ورزش یاپیاده روی داشته باشی واقعامعجزه میکنه من ۹۰کیلوبودم بادمنوش چای سبزوزنجبیل شدم ۸۲

    • بدون نام

      عالی بود

    • بدون نام

      بسیار عالیییی ممنونم

    • نگار

      الان ساعت 3:25 دقیقه ی صبح و بخاطر درد معدم نمیتونم بخوابم الان دو هفته ست چای سبز مصرف میکنم و این مشکل برام ایجاد شده :-(

    • طیبه

      سلااااام خسته نباشید آیادچای سبز برای ِِلاغری خوبه یانه
      تورو خدا رهنمایی کنین ممنون میشم

    • بدون نام

      سلام پسرپنج ماهه دارم شیر میدم روزی. سه لیوان. چای. سبز. مینوشم از. 5040 خریداری. کردم. گفتن برای خانم شیرده مضر نیست ولی تویکی. از مطالب. خوندم مضر است نظر شماچیست. ممنون

    • بدون نام

      سلام من ۸۵وزنم الان میخواهم باچای سبزلاغرشم به باشگاه هم میرم لطف راهنمای کنی توخدا

    • زهرا

      باسلام منم چایی

      سبز استفاده میکنم هیچ تغییری ندیده
      ام فکر کنم بدون رزیم وورزش امکان نداره

    • زهرا

      باسلام من چای سبزبا زیره استفاده میکنم میگن کم خونی میاره آخه من پلاکت خونم پایینه الان قطعش کردم لطفا راهنمایی کنیدممنون

    • پریا

      سلام من 80کیلو وزن دارم میخوام به وزن ایده آلم برسم ورزش هم میکنم ولی اصلا کم نمیکنم آیا چای سبز واقعا لاغر میکنه

    • حدیث

      سلام ببخشید من رفتم دکتر گفتن که کبد چرب دارید با چای سبز این مشکل بر طرف میشه یعنی ضرری نداره

    • بدون نام

      عالئ بود ممنون

    • بدون نام

      ممنون خیلی عالی بود

    • بدون نام

      چای سبزبه همراه شکلات 99% بخورید عالی هست

    • بدون نام

      سلام عالی بود

    • بدون نام

      عزیزان روزی دو فنجان مصرف کنین بیشتر ازاین خطرناکه

    • بدون نام

      من مدت سه سال هست که روزی سه لیوان چای سبز میخورم در مورد تاثیرش در لاغری باید بگم که هیچ تاثیری نداره فقط آرام بخشه،و چای سبز کیسه ای که در بیرون هست اصلا خواص چای سبز نداره؛اگه میخواید تهیه کنید طبیعیشو بگیرید

    • بدون نام

      اینهمه نظر ؟!! و همه تشکر مشکوک می زنه ......چای سبز را پزشکان طب سنتی رد می کنند .مضراتش مانند چای سیاه است و در ضمن از بسیاری افرادی که برای لاغری خوردند هیچ نفعی نداشته .....حیف که نظرم را نمی ذاری ..چرا که اطلاعیۀ مهمی هست و کاسه کوزۀ تجار چای سبز را در هم می کوبه ....

    • یاس

      مصرف چایی سبز بدون رژیم غذایی و ورزش به تنهایی لاغر نمیکنه مصرف اون هم باید به اندازه باشه پزشکان طب سنتی نظرات بیخود زیاد دارن

    • بدون نام

      آخرش مانفهمیدم خوبه یا نه هرکی یه چیز میگه

    • اعظم

      چای سبز روزی بیشتر از ۴ لیوان نباید مصرف بشه.و باید همراه با رژیم و ورزش مصرف شود در غیر اینصورت هیچ تاثیری در لاغری ندارد.

    • فاطمه لطفی کامران

      خیلی نظرهای خوبی داشتن دوستان

    • مهسا

      هركي يچيزميگه بالاخره چكاركنيم

    • سحر

      دوستان فاز منفی نزنین بزارین بخوریم لاغرشیم.به نظرمن هم روزه بگیرین هم چای سبز راحت پنج کیلو کم میکنیم همگی اینم کافیه برامن موفق باشین.

    • رضوان

      دوستان هر کی خورد با رژیم و ورزش بخوره من خودم بدون چای سبز فقط با روزی نیم ساعت پیاده روی و رعایت در غذا خوردن راحت ۴کیلو در سه هفته کم کردم،پس شماهم میتونید

    • سارا

      من حدود یکساله ۲۴ساعتی یک فلاسک چایی سبز میخورم.واقعا لاغر شدم.ولی کم خونی میاره.در کنارش روزی ی لیوان قهوه سبز و ورزشم میکنم.

    • حسین

      سلام میخواستم بپرسم که ما چای سبز رو دم میکنیم بعد تفاله هاشو خارج کرده و در ظرفی میزاریم تا سرد شود البته نبات هم اضافه کردیم با چای و دم میکنیم
      حالا سوال اینجاست که سرد شده چای سبز مضرر است یا خیر؟

    • معصومه

      سلام من قبلا استفاده کردم ولی اصولی نبوده از امروز استفاده میکنم نتیجه رو الام می کنم خواهشن هرکی نتیجه دیده به ما هم بگه بلکه تشویق شیم ممنع

    • اتا

      سپاس ودرود بر شما

    • مریم قلاوند ی

      سلام به دوستان خوبم لاغر کردن اراده میخواد،در لاغر کردن هدف خیلی مهمه چون سوزاندن چربی بدن صبر و حوصله میخواد ،من زمانی که ازدواج کردم 53 کیلو وزن داشتم و بعد با وجود زایمان و غیره 89 کیلو شدم خیلی ناراحت بودم راه که میرفتم از نفس می افتادم یک روز که حس کردم همین چاقی قاتل من میشه با خودم تصمیم گرفتم و اراده کردم که دیگه زیاده روی تو خوردن نکنم به اندازه بخورم و بیشتر تحرک و ورزش داشته باشم من تونستم با کم خوردن چربی ها و شیرینی ها و تحرک بالا روزی یک ساعت طناب زدن بشم 65 کیلو برسم و الان خیلی خوشحالم هدف داشته باشید

    • سلام

      با تشکر از دادن اطلاعات شما درباره چای سبز.
      ظاهرا شما همش از مضرات چایی گفتید تا خواص آن.ما آخرش باید بخوریم یا نخوریم؟!

    • بدون نام

      سلام من دکتر هم رفتم لاغر نشدم و غذام هم کم دلیلش چیه و زنم هم 100آزمایش هم دادم همه چیز سالم

      پاسخ ها

      • ناهید

        دوست عزیز شما هم مثل من رطوبت معده زیاد و تر هست برو پزشک طب سنتی مزاجتو اصلاح کن ،من با چای سبز و کرفس مشکلم بر طرف شد وبعداز بیست روز شروع به کاهش وزن داشتم

    • بهزاد

      چای سبز رو صبح ها در صبحانه بخورید و به ورزش بروید

    • زهرا

      من چندروزه شروع کردم به خوردن چای سبز،چای سیاه هم گذاشتم کنار،چون وزنم بالا هست ومیخوام بتوانم وزنم راپایین بیارم،انشاءالله که میتوانم،،ممنونم ازراهنمایی شمادرمورد چای سبز

    • رضوان تهرانی

      سلام من پنج روزه چای سبزدولیوان یکی دوساعت بعدازناهارویکی آخرشب البته غذام روکم کردم حدود۲کیلووزن کم کردم االان۷۰کیلوهستم عالی جواب میده هدف ازارسال پیام اطمینان خاطر شماعزیزان هست موفق باشید

    • ارزو

      سلام بچها من چای کیسه ای سبز رو با طعم لیمو خریدم برا منکه معجزه کرده طی یک هفته فقط هم شبا دو لیوان میخورم اونم با نبات عالی بود

    • خداکریم قاسمی

      چای سبز خوب
      ولی من هروز یکساعت پزاده روی تند میکنم با چای سبز خوب

    • اعظم

      دوستان عزیز من با ورزش هوازی و چای سبز روزی سه لیوان تونستم به راحتی 25کیلو وزن کم کنم عالیه فقط اراده میخواد

    • اعظم

      دوستان عزیز من با ورزش هوازی و چای سبز روزی سه لیوان تونستم به راحتی 25کیلو وزن کم کنم عالیه فقط اراده میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج