۳۱۸۷۶۴
۴۱ نظر
۵۰۱۲
۴۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سگ کشی بی رحمانه در تبریز +عکس

هنوز از انتشار خبر حکم عجیب دادگاه عمومی جعفرآبادکه فرد خاطی در پرونده معروف به سگ کشی را به تحمل ۷۴ ضربه شلاق و حضور یک بار در هفته در نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله سوار به مدت یک سال و فراگیری نحوه برخورد با حیوانات و رعایت حقوق آنان محکوم کرده بود نمی گذشت که خبر کشته شدن تعداد ۲۰ قلاده سگ در منطقه ائل باغی تبریز به شبکه های اجتماعی آمد.

خبرگزاری میزان: هنوز از انتشار خبر حکم عجیب دادگاه عمومی جعفرآبادکه فرد خاطی در پرونده معروف به سگ کشی را به تحمل ۷۴ ضربه شلاق و حضور یک بار در هفته در نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله سوار به مدت یک سال و فراگیری نحوه برخورد با حیوانات و رعایت حقوق آنان محکوم کرده بود نمی گذشت که خبر کشته شدن تعداد ۲۰ قلاده سگ در منطقه ائل باغی تبریز به شبکه های اجتماعی آمد.

هفته گذشته فیلمی از جان دادن یک قلاده سگ در منطقه ائل باغی تبریز در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن صدای شیون دختری نیز به گوش می رسد.

در این فیلم چند ثانیه ای صدای گریان و لرزان این دختر حکایت از کشته شدن تعداد زیادی سگ در این منطقه از تبریز که در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۹ تبریز قرار دارد، می دهد.

در گفت و گوی تلفنی با این دختر جوان ماجرا را جویا شدیم.

وی گفت: حدود ۲۰ سگ در این منطقه از شهر زندگی می کردند که من با توجه به علاقه ای که نسبت به حیوانات دارم از یک سال پیش برایشان غذا آورده و به نوعی با آنها ارتباط برقرار کرده بودم.

وی ادامه داد: به حدی من با این سگ ها صمیمی شده بودم که به محض حضورم بر روی تپه های این منطقه به سمت من می آمدند.

این دختر ادامه داد: در طول این غذا دادن ها بارها با اعتراض کارگران فضای سبز آن منطقه نیز روبرو شده بودم که از من می خواستند به جای غذا دادن بر روی چمن های منطقه آن را روی تپه های بریزم که من هم ضمن عذرخواهی همین کار را می کردم.

سگ کشی بی رحمانه در تبریز +عکس

وی گفت: حدود دو هفته پیش بود که طبق روال برای غذا دادن به آنها آمدم که متوجه شدم خبری از سگ هایم نیست با خود فکر کردم که شاید سگ ها برای بازی رفته اند و حتما باز می گردند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته با صحنه ای مواجه شدم که به شدت دلم را به درد آورد، گفت: یکی از سگ هایم که از سال پیش آب و غذا می دادم در کنار درختی در حال جان دادن بود.

این صحنه مرا بسیار آزاد داد از کارگران منطقه که جویا شدم متوجه شدم برخی افراد ناشناس که البته بنده می دانم چه کسانی هستند، گوشت های آلوده ای را در منطقه ریخته بودند که سگ های بینوا با خوردن آنها جان دادند.

وی که خود را دوستدار طبیعت و حیوانات معرفی می کند در خصوص سم پاشی شهرداری برای دفع حیوانات موزی نیز گفت: شهرداری منطقه مدعی است که سم پاشی اقدامی معمول در طول سال است ولی به خدا! این سم ها سوسک را هم نمی کشند چه برسد به سگ!

وی اضافه کرد: در این خصوص با شهردار منطقه ۹ تبریز نیز گفتگو کرده ایم که ابراز بی اطلاعی نموده است ولی به هر حال شکوائیه ای نیز علیه کسانی که دست به این جنایت زده اند تنظیم و به دستگاه قضایی داده ایم.

این گزارش حاکی است، شهرداری منطقه ۹ تبریز یکی از اصلی ترین نهادهایی است که در این خصوص مورد هجمه انتقادات قرار گرفته است ؛ حمید شاهوردی شهردار منطقه ۹ در این خصوص ضمن ابراز تاسف از وقوع این اتفاق اظهار داشت: به شدت این اقدام غیر اخلاقی و غیر انسانی را محکوم می کنیم.

وی با رد اتهام هایی که در این خصوص متوجه شهرداری منطقه ۹ تبریز و ماموران این منطقه وارد می شود افزود: ما نیز شکوائیه ای در خصوص محکوم نمودن عامل یا عاملان این اقدام غیر انسانی تنظیم کرده ایم.

وی با اشاره به برخی جوسازی ها علیه شهرداری تبریز گفت: در فضای موجود در شهر برخی ها با بی اخلاقی و بی تقوایی محض اقدام به جوسازی علیه مدیران فعال شهری نموده اند که بی تردید این اقدام آن ها به شدت مورد برخورد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص برخورد قضایی با افرادی که اقدام به جوسازی و اتهام زنی به ماموران شهرداری منطقه ۹ تبریز کرده اند نیز اقدام لازم در حال جریان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      واقعا اینا ار نسل انسان ها هستن؟!!! من که فکرنمیکنم .. ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیستن تنها یدک کش نام انسانن

    • بدون نام

      همه جای دنیا سگ هی ولگرد جمع اوری میشوند جز تو ایران چون باعث الودگی محیط زیست میشوند شیوع بالای بیماریهای مشترک بین انسان ودام به علت وجود سگ است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نحو درست. واکسینه می شن. براشون یک جاهایی اب و غذا می گذارن. یعنی به نظر شما خدا بیکار بوده اینها رو افریده؟

      • بدون نام

        تا دیدیم همه جای دنیا سگ هارو میبرن تا روی تخت با نوزادشون بازی کنه

    • سميرا

      خوبه والا اخبار سگ كشي رو داغ ميكنن ولي اخبار كودك آزاري تو خفا. حالا بازم لوس بازي در ميارن و كمپين حكايت از سگ ها راه ميندازن . ارزش انسان با حيوان چقدر قابل مقايسه است ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظر نده ...

      • بدون نام

        تو خوبی تو لوس نشو پس حمایت نکن

      • ana

        هردو در نوع خودش ، منفور و زشت و تکان دهنده هستند .لطفا مسائل رو با هم قاطی نکنید ولی چیزی که در هردو مساله مشترک هست دور شدن از معیارهای انسانیت و اخلاق هست.کسی که این حیونا رو به راحتی میکشه و ککش هم نمیگزه ، میتونه یه دختر بچه معصوم رو هم بیگناه آزارو اذیت کنه و بکشه.
        لعنت به روح شیطانی انسانها.

      • بدون نام

        چه ربطی داره هرچیز جای خودش. از بس تو حالت مقایسه خیلی چیزها رو ندیده گرفتیم جامعه مون روز به روز بدترمیشه. الان شما می گی کودک ازاری بعد اسید پاشی میاد (مثلا) می گیم ای بابا در مقابل اسید پاشی که این چیزی نیست اینو ولش کن... دیگه چی باقی می مونه؟؟؟

      • بدون نام

        باشه تو راست میگی

      • بدون نام

        خانم به ظاهر محترم خدمت شما عرض کنم که بعضی حیوانات از انسان هم باشرف هستند. آن انسانی به اسم انسان هستند ولی بویی از انسانیت نبردند.

    • سعید

      کلا با افراطی هستیم یا تفریطی
      گاهی وقتا سگا رو میاریم سر سفره باهامون غذا بخورن
      گاهی هم به طرز فجیعانه ای میکشیمشون
      که البته هر دو اونا بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به مغزت فشار نیار خسته میشه

      • بدون نام

        کلا همه چیز بده انفعال چی اون خوبه دو ذهن متفاوت مثال زدی پس چی خوبه

    • سعید

      در پاسخ به سمیرا خانم
      حیوان ازاری بسیار دردناک تره
      چون انسان زبون داره بگه اخ وای مردم
      اشک داره که بریزه
      اما وقتی یه حیوون از یه درد ناله میکنه و نه زبون ابرازشو داره و نه اشکی که اونو نشون بده بسیار دردناک تر میشه

      پاسخ ها

      • sara

        هر چی به این نظر لایک بدم کمه

    • بدون نام

      مثلاتبریزشهریه که گداهم نداره خیلی متاسفم ،تویکی ازشهرهایه گوزن توسط یه بچه سنگ خورده بود خبرش جهانی شد

      پاسخ ها

      • sara

        چه ربطی داشت؟ :/

      • کوکنار

        بس کنید بابا این افسانه ی تبریز شهر بی گدارو....بی گداست برا اینکه اساساً،انقدر مردمان اونجا سخت پول خرج میکنند که کسی به گدا پول نمیده

      • مریم

        منم برای این خبر ناراحت شدم اما لطفا بحث حرفای همیشگی که مربوط ب شهر و قومیتا میشه رو باز نکین در جواب نظر اون آقا ک میگن سخت پول خرج میکنن و کسی ب گدا پول نمیده درستش اینه که بگید همشون سخت کار میکنن و فکر خوشگذرونیای مسخره نیستن ... دقت کنین ک مصاحبه از ی دختر مدافع حقوق حیوانات از خود شهر تریزه ! دور شدن از انسایت تو همه جا هست نه ت ی جای خاص !

    • بدون نام

      من مخالف سگ کشی هستم ولی آیا این همه سر وصدایی که واسه سگ کشی راه میندازید نصفش رو واسه نسل کشی که تو کشور های همسایه هست راه انداختید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جرات داری برو به خود داعش بگو کاری نداره به بقیه میگی !

      • بدون نام

        ون موقع که ما هشت سال زیر بمب و موشک بودیم اون همسایه های عزیز عرب کجا بودن؟

      • بدون نام

        یوزر
        17:14هشت سال زیر بمباران عراق بودی که الان باهاش دوست جون جونی هستی !!!

    • بدون نام

      معلومه یه سری دارن لج میکنن به مردم زورشون به حیوونا رسیده!

    • محمد حسین

      همه جا ادم خوب و بد هست درود بر این دختر خانم که قلب رئوف و صافی داره.لعنت به اون کسایی که این مخلوقات خدا را کشتن.
      من نمیدونم ما چی هستیم؟ چون در منطق هیچ ایین و روشی حیوان ازاری نیست.

    • بدون نام

      الهی دستش بشکنه ..خورد بشه ....

    • بدون نام

      اگر امروز با پدیده حیوان آزاری برخورد نشود، اگر امروز با پدیده کودک آزاری برخورد نشود، فردا خیلی خیلی دیر است، ممکن است عمق فاجعه جای دیگری سر باز کند

    • الهام

      اینا که بچه هم داشتن، بچه هاشون چی شدن؟؟
      لعنت به هرچی نامرد سگ کشه.

    • بدون نام

      اونایی که هی سگ سگ میکنن فقط بلدن ادا در بیارن، وگرنه دل سنگ تر از اینا وجو نداره، نشانه اش هم اینکه اینهمه ادم کشته میشه تو دنیا عین خیالشون نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون نام جان هر کشوری اول مسول فرهنگ و تمدن و اقتصاد خودشه. بعد درست کردن دنیا.. هر ادمی هم همینطور

    • ليلاز

      بابا چرا هيچکى توجه نمى کنه ايناکار صهيونيستاست !
      اينا کار آمريکاى جهان خواره !!؟
      ها مهمتر اينکه اينا کار وهابياست !!
      بلاخره يکى رو گير مياريم که ببنديم به نافش !!

    • بدون نام

      سگ وفادارتر از بعضی هاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      کیلک خور سایتتون با سگ کشی ،سهل انگاری در بیمارستان ها ،کتک زدن بچه ها توسط معلمین ،خبرهای احمدی نژادی بالاتره بره صلوات

    • حسین عامل

      با سلام
      خوب این هم یکی دیگر از معضلات فقر فرهنگی بعضی از افراد است خوب مگر یک آفریده خداوند حق حیات ندارد مگر این کره زمین را خداوند فقط برای اشرف مخلوقات بنا نهاده. همه این حیوانات را که می بینید لازم بوده و مشیت الهی بوده که آفریده شده اند آقا شما اگر سگ را دوست نداری خوب کاری هم به وی نداشته باش بعضی آقایان هم که تبلیغات سوء در مورد این حیوان زبون بسته (سگ ) می کنند و این اصلا درست نیست خون انسان هم می گویند پاک نیست خوب مگر انسان باید خودش را بکشد که خون بدنش پاک نیست خوب هر حال از یکی از وظایف شهرداری می باشد که فرهنگ سازی کند و سگ ها را عقیم نماید و پناهگاه برای آنها احداث نماید و در پارک ها و جاهای عمومی محل هایی برای غذاخوری آنها تعبیه نماید مثل کشور مسلمان ما ترکیه که سگ ها واقعا آزاد هستند

    • user

      وقتی که دست فروش را تا حد مرگ می زنند سگ جای خود دارد

    • بدون نام

      سگ یک جانداره و در طبیعت حق حیات و زندگی داره مثل انسانها و پرندگان،از گذشته سگ یکی از دوستان انسانها بوده.در قرآن اشاراتی به اصهاب کهف شده و سگی که مورد معجزه الهی قرار گرفت.پس با احترام با آنها برخورد کنیم

    • بدون نام

      خوب سگم آدمه دیگه حالا آدم نیست ولی مثل آدم جون که داره نکشید نکشید

    • فرحناز

      چه بیشعور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج