۳۱۸۷۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران تحت تاثیر برد پرگل پرسپولیس مقابل استقلال قرار دارد.

ورزش سه: هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران تحت تاثیر برد پرگل پرسپولیس مقابل استقلال قرار دارد. با توجه به اینکه در اکثر مسابقات این هفته نتیجه‌ای جز تساوی به دست نیامده است، بنابراین دست کمیته فنی ما برای انتخاب از سایر تیم‌ها بسته‌تر شده است. با هم بهترین‌های این هفته لیگ برتر را مرور می‌کنیم:

دروازه‌بان

احسان مرادیان (استقلال اهواز)

اگر قعرنشین‌های لیگ باز هم در اصفهان شکست نخوردند، یکی از دلایلش حضور مثبت احسان مرادیان در دروازه اهوازی‌ها بود. او که بارها و بارها دروازه‌اش با خطر مواجه شد اگرچه بابت بی‌دقتی مهاجمان سپاهان، خوش‌شانس هم بود، اما سه سیو تعیین‌کننده داشت و تیمش با وجود فشار وحشتناک حملات سپاهان دست‌پر به اهواز برگشت. این دروازه‌بان گمنام از جوان‌های این فصل اهوازی است که این هفته باید مقابل پرسپولیس قد علم کند.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

مدافعان

رامین رضاییان (پرسپولیس)

نمایش رامین رضاییان مقابل استقلال فوق‌العاده بود. او با یک گل زده و هجوم همیشگی روی دروازه حریف از دلایل رقم خوردن این نتیجه استثنایی در دربی بود. رامین با ادامه روند مثبت و افزایش مسئولیت‌پذیری می‌تواند سال‌های یکی از بهترین‌های پست دفاع راست در ایران باشد.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

امیرحسین صادقی (صبا)

مدافع باتجربه صبا به غیر از دو بازی که محروم بود در تمام مسابقات تیمش در این فصل به صورت ثابت بازی کرده و نمایش خوبی در بیشتر بازی‌ها داشته است. او در این هفته مقابل تراکتورسازی و مربی محبوب و سابقش قلعه‌نویی عملکرد خوبی داشت و دقیقه ۲ بازی با ضربه سر تیرک دروازه تراکتورسازی را به لرزه درآورد و چند حمله تراکتورسازی را خنثی کرد؛ صادقی روی گل تساوی تیمش هم نقش داشت و ضربه سر او برای دومین مرتبه این بار دو دقیقه به پایان مسابقه به تیرک عمودی دروازه اخباری برخورد کرد تا در ریباند بائوج‌رضایی گلزنی کند.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

لوکا ماریچ (پرسپولیس)

مدافع اهل کرواسی در کنار بنگر، وظایف دفاعی خود را با کمترین خطا انجام داد تا نام خود را در بین بهترین‌های این مسابقه ثبت کند. ماریچ با یک دفع توپ فوق‌العاده روی خط دروازه، نقش زیادی در عدم بازگشت استقلال به بازی پس از گل اول پرسپولیس داشت. او که کم‌کم در ایران جا افتاده، باید با همین تمرکز در هفته‌های پایانی به میدان برود.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

محمدرضا ناصحی (پدیده)

محمدرضا ناصحی بازیکن باتجربه پدیده در مسابقه این هفته تیمش فوق‌العاده کار کرد و یکی از بهترین‌های زمین بود. این بازیکن باتجربه از دلایل اصلی پیروزی تیم مشهدی مقابل تیم قدرتمند گسترش‌فولاد بود. او با تجربه زیاد و پای چپ تکنیکی‌اش، همیشه کمک بزرگی برای سرمربی تیمش بوده.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

هافبک‌ها

احمد نوراللهی (پرسپولیس)

احمد نوراللهی اولین حرکت مهم بازی را با شوت از راه دورش انجام داد. شوتی که پایه‌گذار گل اول پرسپولیس و برتری ادامه‌دار این تیم در دقابل بعدی شد. او که به تنهایی بار تخریبی خط دفاعی پرسپولیس را به دوش کشید، به همراه بقیه جوان‌های پرسپولیس، دربی فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشت.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

محسن مسلمان (پرسپولیس)

تولد دوباره محسن مسلمان در فوتبال ایران از دربی رفت آغاز شد. جایی که او به عنوان یک هافبک وسط باتجربه اما جوان سبک بازی خود را عوض کرد و به جنگیدن و تکل‌زدن هم روی آورد. مسلمان که در پرسپولیس روزهای فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند، در دربی هم از بهترین‌ها بود و به خوبی توانست علاوه بر تغذیه مهاجمان و موفقیت در جنگ‌های تن به تن یک گل هم برای تیمش بزند.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

فرشاد احمدزاده (پرسپولیس)

فرشاد احمدزاده در دربی از بهترین‌های پرسپولیس بود. یک ستاره واقعی، سریع و بانشاط که بازی فداکارانه‌اش همیشه به تیم کمک می‌کند. احمدزاده با قد و قامت کوتاه هرگز در درگیری‌ها کم‌نیاورد و این از دلایل موفقیت او در دربی بود.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

ساسان انصاری (فولاد خوزستان)

ساسان انصاری بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ باز هم توانست برای فولاد مثمرثمر واقع شود، او که تا پیش از بازی با ملوان٥ گل و سه پاس گل برای فولاد داده بود و در این بازی توانست با پاس های خود مهاجمین فولاد را در موقعیت عالی قرار دهد، که پاس عالی او در دقایق اخر نیمه اول توسط فشنگچی به گل سه امتیازی فولاد تبدیل شد.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

بهادر عبدی (راه‌آهن)

هافبک متعصب راه‌آهن در بازی مقابل ذوب‌آهن بهترین بازیکن تیمش بود و به شدت باعث آزار و اذیت شاگردان یحیی گل‌محمدی شد. عبدی که در ابتدای سال اختلاف نظر فراوانی با مدیران راه‌آهن داشت، در این بازی نشان داد که چقدر به تیمش علاقه‌مند است. فشار او روی مدافعان ذوب‌آهن آنقدر بود که یحیی گل‌محمدی لب به تحسین وی گشود.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

مهاجم

مهدی طارمی (پرسپولیس)

علی دایی عقیده دارد طارمی ستاره بی‌چون و چرای دربی است اما اگر هم این‌طور نباشد طارمی قطعا یکی از دو بازیکن خیلی خوب پرسپولیس در این مسابقه بود. بازیکنی قابل اتکا و فوق‌العاده که اگر پنالتی‌اش را هم به ثمر می‌رساند بهترین روز فوتبالی خود را ثبت کرده بود. جنگیدن طارمی و درگیری‌های مداومش با مدافعان استقلال به همراه سرعت و چارچوب‌شناسی او، دلیل مهم برتری پرسپولیس در این مسابقه بود.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

همچنین سوشا مکانی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، اکبر صادقی، سیامک کورشی، علی علیپور، امین منوچهری، محسن فروزان، حامد شیری، معین عباسیان و ماتیاس چاگو هم می‌توانستند در تیم منتخب این هفته لیگ برتر حضور داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج