۳۱۸۸۷۸
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن!

در انتخاب رنگ طوسی برای دیوارها باید درنظر داشته باشید که اگر قصد دارید کل دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید رنگ طوسی روشن مایل به سفید برای فضای شما مناسب است.

وب سایت چیدانه: در انتخاب رنگ طوسی برای دیوارها باید درنظر داشته باشید که اگر قصد دارید کل دیوارهای خود را رنگ آمیزی کنید رنگ طوسی روشن مایل به سفید برای فضای شما مناسب است.

طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن!

طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن!

شاید اولین گزینه برای انتخاب یک رنگ ساده که بتوان آن را با سایر رنگ ها ترکیب کرد و جلوه ای خاص در فضای داخلی ایجاد کرد رنگ سفید است اما سفید تنها رنگ محبوب با قابلیت ترکیب رنگی های جذاب نیست. رنگ طوسی به دلیل ماهیت خنثی خود به خوبی می تواند در فضای دکوراسیون داخلی شما با سایر رنگ ها ترکیب شود و جایگزین مناسبی برای رنگ سفید باشد، به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم دکوراسیون با طیف های مختلف رنگ طوسی را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ساعت هایی که دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند!

طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن!

زمان جز جدا نشدی هر فضایی است، بی شک ساعت دیواری نبض زندگی هر فردی را در دستش را دارد، و در گوشه و کنار هر فضایی یکی از آن ها با مدل ها و طرح های گوناگون دیده می شود، به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم مدل های مختلف ساعت را در دکوراسیون داخلی بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


لباسشویی و خشک کن را در کجای خانه قرار دهیم؟

طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن!

آیا می دانستید به طور متوسط پنج ماه از عمرمان را به لباس شستن می پردازیم؟ شاید این کار جزو کارهای مهم روزانه نباشد اما اختصاص یک فضای مشخص به لباسشویی و خشک کن، این فرآیند را بهینه تر و خوشایندتر می کند. برخی از صاحبان خانه ها آنقدر خوش شانس هستند که می توانند فضای رخت شوی خانه ی جدا داشته باشند اما اگر شما چنین فضایی در اختیار ندارید، هم چنان می توانید با استفاده از فضاهای بی استفاده در منزل خود، مکانی کاربردی برای این لوازم خانگی ایجاد کنید. چیدانه ۷ ایده ی کاربردی برای ایجاد فضای لباسشویی و خشک کن در دکوراسیون داخلی منزل دارد که امیدواریم برای تان کارساز باشد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


انواع دیوارپوش برای یک آشپزخانه بی نظیر

طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن!

بیایید امروز با هم سری به یکی از جذاب ترین فضاهای خانه یعنی آشپزخانه بزنیم و ببینیم که چگونه می توانیم در آن تغییر و تحول به وجود بیاوریم. خب اولین چیزی که قطعا به ذهن می رسد، کابینت ها هستند، اما ما می خواهیم کمی متفاوت تر به این قضیه نگاه کنیم. امروز می خواهیم راجع به دیوار پوش های مدرنی که می توانند جلوه ای خاص به آشپزخانه شما بدهند صحبت کنیم پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج